paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě skútru
14.6.2019 v 18:45
Čau lidi. Zajímala by mě vaše zkušenost se skútry 125 ccm, 6 kw a jízdy ve dvou. Jak to táhne nebo vás předjíždí lidi na kole? Popř.porovnani 6kw vs 10kw. Můžou být i názory na skútry Maxon. Konkrétně ty , které prodávají v Auto Kelly. Dík všem.

14.6.2019 v 19:23 | Nahoru | #1
Ahoj mel jsem maxon matador kupovany jako funglovku jeste karbec....jizdu ve dvou ti neporadim nikdy jsem na tom ve dvou nejel.....v jednom to slo ale pocitej ze ti uleti kazda japonska 125ccm. Poruchy za 4 roky provozu slovy nula!!!!nic krom spinace brzdoveho svetla me neodeslo vse fungovalo....ulozny prostor pod sedlem je dost bidny nedas tam pomalu ani otevrenou prilbu natoz nakup....spotrebe udavane vyrobcem never ani omylem realna spotreba je okolo 3.5-4.5l. podvozek docela katastrofa ale da se proste lepsi kolo s motorem.motor ma obrovskou vyhodu pac na to sezenes jak hromadu dilu (motor je pouzity snad ve vsech cinskych skutrech myslim ze kod je Qy6 ) tak i tuningive dily (treba variator malossi atd).maximalce podle tachometru take never neuveritelne keca ale neuveritelne....tak samo palivomer gumy original kupodivu drzi slusne....najel jsem na nem co jsem ho mel asi 9000km bez zavad ale asi jsem mel stesti....za me bych si ho do mesta klidne koupil ale treba na dojizdeni do prace uz nee.....muj slouzi vedle v dedine pan je spokojen toz asi tak

14.6.2019 v 20:31 | Nahoru | #2
Nekupoval bych to. Radši ojetýho japonce. Na PCX mám 17tkm za 4 roky a jezdí pořád jako nová. Zrychlení na semaforu PCX 125 ve dvou proti Kymco Agility 125 v jednom jelo pořád PCX o kousek líp. Spotřeba 1,9 až 2,2.

Naposledy editováno 14.06.2019 20:32:03

14.6.2019 v 22:05 | Nahoru | #3
Měla jsem Ardour, přišla jsem k němu tak trochu náhodou a kupovala jsem ho s tím, že to je přechodná fáze před motorkou. Na prodejně mi padl hned do oka a navíc měl větší kola než Matador (který jsem původně chtěla) a víc místa v kufru (vešla se tam otevřená helma i s lékárničkou, nářadím a menším nákupem. S integrálkou jsem to už nezavřela). První jednostopé vozidlo, které jsem navíc měla s výraznou slevou, takže nebylo nad čím přemýšlet. Za mě super do města, jelo to se mnou dobře, od semaforů jsem odjížděla první a těch 90 km/h jsem z toho vytáhla a i ve dvou se to celkem dalo, ale máme se ségrou dohromady +- 100 kg, tak těžko říct, jak by to jelo s někým jiným. Teď mínusy. Nešel moc do zatáček, musela jsem ho hodně nutit. Od začátku se zasekával plyn a po čase přestalo fungovat zavírání kufru. Taky se začala loupat madla u spolujezdce i přesto, že byl parkovaný v garáži. Je na tom prostě vidět, že je to Čína a je nutno počítat s opravami. Zkušenost dobrá, bylo to pro mě něco nového a jezdila jsem na něm ráda, ale znovu už bych do Číny nešla.

10.1.2023 v 15:53 | Nahoru | #4
moje zkušenosti jsou následujicí, mám maxon ardour karbec a trhám si vlasy že jsem tenkrát nekoupil japonce klidně nad hrobem vím že by se nesral tolik co tyhle krámy z Kelly

10.1.2023 v 16:34 | Nahoru | #5
Podle me zkusenosti skutr ve dvou po meste ok, mimo mesto uz spis naprd (teda pokud nejste dva vychrti). Ne konkretne tenhle model, ale ve dvou to jakz takz zrychlilo do 80 (tachometrovych), pak uz to lezlo nahoru pooomalu.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Lambda sonda Maxon Ardour Markdjus 4 7.8.2022 v 22:34 Romans512
Kontrolka na palubní desce Maxon Ardour Markdjus 6 1.6.2022 v 21:11 udinar
Seřizování ventylu maxon ardur 125 ... Maxon Ardour Markdjus 3 28.5.2022 v 17:41 udinar
zkušenosti maxon ardour 125 Maxon Ardour Sildak 14 24.4.2022 v 21:58 Pompo78
Maxon Ardour 125-Problem s nastarto... Maxon Ardour alex99 4 6.4.2022 v 10:42 misho119