Téma: Laďák vs originál
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Laďák vs originál

20.5.2019 v 19:46 | Nahoru | #1
vidis, ja nedavno resil problem zda mam koupit rohlik nebo bulku... mohl by ses mi vyjadrit i k tomuhle problemu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

20.5.2019 v 19:55 | Nahoru | #2
MedWed> Jestli můžu poradit, tak bulku.

Laďák vs originál

20.5.2019 v 20:29 | Nahoru | #3
To by sis rozuměl s ID trh.

(reakce na) Laďák vs originál

20.5.2019 v 20:34 | Nahoru | #4
HrnčířKraus> oukej, tah na branu mas!

1 reakcí na tento příspěvek Laďák vs originál

20.5.2019 v 21:19 | Nahoru | #5
Mě by zajímalo, o kolik je ta spotřeba nižší..
Já jí mám totiž při každém tankování jinou..
Po 95tis.km tak nějak vím, že to žere v průměru něco pod šest, s ladakem i s originálním..

1 reakcí na tento příspěvek Laďák vs originál

20.5.2019 v 21:25 | Nahoru | #6
Ja mam rad take zeny co maju pekne velke plne cecky
...A aj peknu rit...
Ziadne vychrtle palice bez prs a bez zadku...

No a vidis...vsetky tie mlade dievcata chcu byt modelky ziadne prsia ziadny zadok...

Tak takto nejako je to s tymi tvojimi "ladakmi"

(reakce na) Laďák vs originál

20.5.2019 v 21:31 | Nahoru | #7
Woodie> Hmm to jsem nepochopil.

Laďák vs originál

20.5.2019 v 21:36 | Nahoru | #8
1) originál = optimálně vyrobený výfuk ( vzhled x výkon/dnes emise x výrobní náklady/cena )
2) laďák = odladěný výfuk na konkrétní motorku, sladěný v souběhu s ostatním nastavením motorky, vyšší cena
3) otevřený ( velmi často zaměňovaný za laďák ) = obalená díra jak do prdele, jediný klad je bezpečnost (hlasité výfuky zachraňují životy )

Ale abych odpověděl na Tvůj dotaz, jediný určitě nejsi, i když já mám otevřený

Laďák vs originál

20.5.2019 v 21:39 | Nahoru | #9
Někdo dává "laďák" aby to řvalo,jiný aby to mělo pěkný zvuk,další aby shodil kila dolů a navýšil výkon a jiný si nemůže vynachválit obrovský,odporný šeptající nebo drnčící originál.Každý podle svého gusta.Co je na tom k nepochopení?

(reakce na) Laďák vs originál

20.5.2019 v 21:42 | Nahoru | #10
dva_hrnce> nemůžu porovnat laďak s originálem, koupil jsem motorku už s laďakem (opravdovým ladakem ), když odešel (utrhané přepážky ), dal jsem otevřený, spotřeba je vyšší, ale taky "nahoře" jede jako prase

2 reakcí na tento příspěvek Laďák vs originál

21.5.2019 v 07:55 | Nahoru | #11
Zdar, teď mne tady asi ukamenujou. Ale laďáky považuju za zbytečnost na úrovni třásní na řídítka nebo samolepek na kufry. Jediné co to ladí, je image.
Pozor, nebavíme se o strojích s převrtanym válcem nebo jinak zvýšeným výkonem, tam co nejsnadnější odchod spalin ven má vliv na výkon. Ale to nebudeme mluvit o laďáku, ale o otevřené trubce. Bavíme se o seriovkach pro běžného víkendového řidiče.
To o zachranovani životů je mýtus. Nedávno vyšla statistika nehod s motorkou od Besipu. V cca 2/3 nehod s motkou řidič auta zjistil, že se v jeho okolí pohybuje motorka až okamžikem nárazu.
Vidim to i jako spolujezdec v autě, manželka za volantem se vždycky lekne, až když nás nějaká hlasitá motorka předjede a je před námi.

A aby nedošlo k mýlce, laďák na motorce mám. Už jsem ji tak koupil a považuju za zbytečné to měnit.

(reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 08:18 | Nahoru | #12
M_A_B> Taky jsem koupil motorku s laďákem, ale po půl roce ježdění jsem vyměnil za originální výfuk a je to daleko lepší.

Laďák vs originál

21.5.2019 v 08:27 | Nahoru | #13
Nutnost mit ladak do silnicniho provozu asi uplne neni, ale mam rad ten zvuk (+uz neskacou chodci do cesty) a vzhled. Originalni vyfuk je moc tichy, velky a takovy celkove nijaky.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák vs originál

21.5.2019 v 10:54 | Nahoru | #14
? Vole co to zas je
On tady píše ale copru nebo co to má , navíc tam měl nějaký otevřený neodladeny určitě, tyto moto mají zvuk z výroby ok
To sou zas kecy v kleci

(reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 11:13 | Nahoru | #15
foxdive> Měl jsem tam Miller.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák vs originál

21.5.2019 v 11:31 | Nahoru | #16
Tak ty mohli mít homo, měls k nemu db Killer?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 11:57 | Nahoru | #17
foxdive> Měl jsem

1 reakcí na tento příspěvek Laďák vs originál

21.5.2019 v 12:25 | Nahoru | #18
Laďák mám (Mivv) i s homologací a vložkou. Bez vložky se s tím moc jezdit nedá, spíš tak na zablbnutí někde kolem města. Za mě ale rozhodně dobrý laďák na motorku patří. Jak už bylo řečeno - "Loud pipes save lives" Nehledě na to, že originál je kolikrát hnusný a nedá se poslouchat

(reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 12:43 | Nahoru | #19

HrnčířKraus píše: foxdive> Měl jsem

tak pokud to pořád rvalo jak říkáš i s vložkou tak to nemohlo mit EU homologaci, většinou s vložkou je ten zvuk ok je hlasitejsi ale pořád ok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 12:43 | Nahoru | #20
Jcobb> Já si vždycky říkám, jak ti japonští vývojáři na tom makají do dokonalosti. A pak se tam vrazi roura s vatou.

Laďák vs originál

21.5.2019 v 13:09 | Nahoru | #21
HrnčířKraus> Já mám italský dvouvál, ten potřebuje trochu "dýchat".

(reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 13:16 | Nahoru | #22
HrnčířKraus> Čo je to dokonalosť? Na motor máš viacero požiadaviek, správny zvuk a hlučnosť, optimalizácia točivého momentu, spotreba, normy na výfukové plyny, hmotnosť, výzor... no a samotní kupci potom môžu na niektorú z týchto požiadaviek klásť väčší dôraz, takže im to nemusí vyhovovať.

(Mne to teda vyhovuje. Ale preferujem rohlíky pred žemľami, neviem, či to robím dobre.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 15:35 | Nahoru | #23

HrnčířKraus píše: Jcobb> Já si vždycky říkám, jak ti japonští vývojáři na tom makají do dokonalosti. A pak se tam vrazi roura s vatou.



Výrobní náklady,vzhled,hlukové a emisní limity,a pak teprve průběh výkonu a krouticího momentu...
Musíš rozlišovat,mezi "výfukem na dělání kraválu" a výfukem který motoru opravdu pomůže.

(reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 15:56 | Nahoru | #24
Anti> Ok, může být. Jen říkám, že jsem spokojený ze sériovou výrobou.

Naposledy editováno 21.05.2019 15:56:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

21.5.2019 v 19:39 | Nahoru | #25
[quote=M_A_B]....."....To o zachranovani životů je mýtus. Nedávno vyšla statistika nehod s motorkou od Besipu. V cca 2/3 nehod s motkou řidič auta zjistil, že se v jeho okolí pohybuje motorka až okamžikem nárazu. Vidim to i jako spolujezdec v autě, manželka za volantem se vždycky lekne, až když nás nějaká hlasitá motorka předjede a je před námi. . ..."....

Nebudu rozporovat statistiku ani lekání Tvé manželky ( v dobrém ), ale z osobní zkušenosti musím odporovat. Když jsem měl "normální" výfuk, tak mi občas někdo uhnul ke krajnici, teď co mám obalenou díru, uhýbá téměř každý ( až je mi to kolikrát nepříjemný, nejsem žádný dravec, nikam se necpu, a kam nevidím, nejedu ).No a teď před 11ti dny jsem jel do Mýta, strašili s měřením hlučnosti, tak jsem nasadil tlumivku už doma. Cesta hrůza, v klidu a rozumně předjíždím, a stejně mi to tam borec šoupnul. Po jízdách jsem tlumivku vyndal, a cestou domů zas všichni "skákali do škarpy"
A to mi to nějak extrémně neřve a na silnici fakt "nezávodím", když zeregistruju děti v autě přede pnou, tak fakt jedu hodně ohleduplně, ale jinak si ten zvuk užívám

Laďák vs originál

21.5.2019 v 20:30 | Nahoru | #26
M_A_B: Ja bych se tedy s dovolenim zeptal, jak Tva veta "cca 2/3 nehod s motkou řidič auta zjistil, že se v jeho okolí pohybuje motorka až okamžikem nárazu" implikuje fakt, že na vyfuku nezalezi. Copak Ty mas k te statistice i data o vyfucich na tech sestrelenejch motorkach?

...a dovolim si i sobe odpovedet. Nemas. Tak pouc manzelku, ze ma obcas koukat do zrcatek, jinak nema za volantem co delat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

22.5.2019 v 09:54 | Nahoru | #27
GL1> Jo, "skákači do škarpy" jsou někdy zábavní, kolikrát se o ně bojím, abych je nemusel vytahovat z pole. :)
Máš pravdu, v hustém provozu, když se někomu zařadíš za zadek a jsi více slyšet, tak ti častěji uhne. S tím souhlasím.
Jak na tom dvoukoláku jezdím celoročně, tak občas potkávám víkendový borce co jim to řve jak díra do pekla a jedou stylem rozpálím to na plný koule, jsem přeci slyšet, však oni mi uhnou. Tak tady ten přínos toho hlasitýho zvuku je zase vykompenzovanej neohrožeností stylu jízdy.

Tohle je dobré vědět: https://www.ibesip....Nejcastejsi-krizovky

A ještě jedna prosba: jestli se někomu podaří najít stránku s tipy pro bezpečnou jízdu na motorce ("motorcycle safety tips"), kde je uvedený i laděný výfuk, tak mi sem prosím dejte odkaz. Osobně jsem toho názoru, že větší vliv na přežití motorkáře mají jiné věci. Ale rád přijmu nové informace a svůj pohled na svět rád zdokonalím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

22.5.2019 v 11:25 | Nahoru | #28

M_A_B píše: GL1>A ještě jedna prosba: jestli se někomu podaří najít stránku s tipy pro bezpečnou jízdu na motorce ("motorcycle safety tips"), kde je uvedený i laděný výfuk, tak mi sem prosím dejte odkaz. Osobně jsem toho názoru, že větší vliv na přežití motorkáře mají jiné věci. Ale rád přijmu nové informace a svůj pohled na svět rád zdokonalím...



To nikde nenajdes, protoze hlucne vyfuky jsou prakticky vsude v rozporu s legislativou, ktera je tvorena na zaklade hygienickych norem. A tohle plati prakticky pro vsechny civilizovany staty. Proto se ani ty statistiky nedelaji. Ja mam ladak (race only), ladak homologovany a na jednu z motorek i OEM vyfuk a musim rict, ze ten efekt v Brnenskych zacpach ve meste je obrovsky. Navic ma osobni zkusenost je, ze je dokonce lepsi ten uplne otevreny ladak, protoze me fakt slysi i dopredu a v klidu uhybaji, nikdo se neleka (nesetkal jsem se s negativni reakci - zatim). Ten homologovany s tlumivkou ma ma prave ten neprijemny efekt, ze je nejvic slyset az za motorkou a leckdy se ho ridici leknou (a "uhnou" az kdyz jsem pred nimi). A s OEM vyfukem uz na me rvali ridici, protoze se me lekli, kdyz jsem se proplizil kolem nich bliz ke krizovatce, aniz by o me vedeli predem (a nejspis se lekli).

Takze ano s Tvym pohledem jde souhlasit, ze OEM je nej, kdyz clovek pokorne stoji v zacpe ve strudlu aut a necpe se mezi proudy. Ale to uz rovnou muzu jet autem

Edit: Jen doplnim, ze v tech zacpach v souvislosti s ladakem nemluvim o motoru vytocenym na 10K, ale o klidnem projizdeni kolonou nekde kolem 3-4K. Vytocena motorka rve pro okoli neprijemne, ale jen chvilku, nez projede, takze podle me stale lepsi, nez poslouchat, jak soused cely den seka krovinakem svoji plantaz.

Naposledy editováno 22.05.2019 11:28:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

22.5.2019 v 15:17 | Nahoru | #29

DrDNA01 píše: ...Vytocena motorka rve pro okoli neprijemne, ale jen chvilku, nez projede, takze podle me stale lepsi, nez poslouchat, jak soused cely den seka krovinakem svoji plantaz.


Radši budu poslouchat celý den bzíkání sousedova křoviňáku než na kilometry se linoucí řev z těch rádoby "laďáků" kteří to okotlí uprostřed vesnice jakmile uvidí rovinku na výjezdu z obce.A žádná chvilka neplatí.Tady je to malá vesnička v pohraničí,ale motorek tu při pěkném počasí projedou desítky až stovky denně.Než ten odporný řev,tak to radši originál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák vs originál

22.5.2019 v 15:44 | Nahoru | #30

Anti píše: Radši budu poslouchat celý den bzíkání sousedova křoviňáku než na kilometry se linoucí řev z těch rádoby "laďáků" kteří to okotlí uprostřed vesnice jakmile uvidí rovinku na výjezdu z obce.A žádná chvilka neplatí.Tady je to malá vesnička v pohraničí,ale motorek tu při pěkném počasí projedou desítky až stovky denně.Než ten odporný řev,tak to radši originál...



Tak to uz je rekl bych na kazdym z nas, co mu vic leze na nervy. Taky mam silnici, kde za to lidi berou za barakem, ale asi me vic lezou na nervy ty celodenni sekaci (a nejhorsi jsou cirkularnici..:)). Nicmene co jsem tim chtel rict je fakt, ze mame svy konicky (nekdo anglickej travnik, jiny motorku, jiny treba umeleckou kovarnu) a asi nam nezbyva, nez se tolerovat. Svata valka za vyhlazni kohokoliv/cehokoliv jeste nikdy v historii nefungovala. A nadmerna perzekuce nektere z tech skupin povede zase jen k naschvalum.

Mimochodem spojka krasne maka. A Alu kos je tichoucky, jak lvi psouk. Jeste jednou dik.

Naposledy editováno 22.05.2019 15:46:40
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
lze zalepit víko převodové skříně Suzuki VL 125 Intruder Tomino371 18 Dnes v 17:07 JiriK84
Pasuje přední blatník z Yamaha Drag... Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic Happy.D 2 Dnes v 14:13 brazel
Máte jiné nebo předělané sedlo na X... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic olda33 8 Dnes v 12:25 Tymen
Yamaha dragstar 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar ScorpionVM 9 19.9.2019 v 11:50 zdenysrx6
Balkán 2019 [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder HerrMucha 31 17.9.2019 v 19:11 Sixxx

TOPlist