Resil jsem stejny problem se zastoupenim Suzuki, Honda to ma pry levnejsi jen se nespolehej na maily ale sezen si telefonicky kontakt a ptej se primo po clovkeu ktery ma na starosti motocykly a domluv se s nim po telefonu. Obvykly postup je nechas si na STK udelat preddovozovou prohlidku a vystavit technicky list kde nechaji udaje ktere nemaji nevyplnene. Technicky list pak po telefonicke domluve posles nebo osobne dovezes na zastoupeni Hondy, oni ti udaj doplni a daji tam ono nalezite drahe razitko a poslou ti vyplneny technicky list na dobirku zpet. Jeste si udelas pojisteni a s tim vsim pak uz jdes rovnou na dovozovou dopravku, odevzdad papiry a pak zpravidla cekas nekolik dni na znacku, dovozove nebyvaji na pockani.
Hodne stesti, kdyby kontakt s hondou nebyl nijak mozny jde to udelat jeste pres STK a Dekru ale vyjde to o dost draz, me se osvedcilo resit osobne se zastoupenim vyrobce protoze resit cokoli s Dekrou je extra peklo.
1 reakcí na tento příspěvek Chybějící údaj v TP
Ak som to pochopil spravne, tak predajna
Honda nema problem to vystavit, len im ten udaj chyba...
1 reakcí na tento příspěvek Chybějící údaj v TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybějící údaj v TP
1 reakcí na tento příspěvek Chybějící údaj v TP
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybějící údaj v TP
2stroke píše: Wolfgar> za 3ku si to měl ještě levný, po mně u Suzuki chtěli 5tku...asi jsem byl příliš otravný - nejdřív to nejde, neexistuje,nikdy se to sem nedovazelo atd., pak otočili a ano pane, to půjde, ale bude to za 5...
Nj prachy nesmrdi, kór ty co jsou skoro bez práce
Naposledy editováno 19.05.2019 22:01:26
1 reakcí na tento příspěvek Chybějící údaj v TP
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybějící údaj v TP
1 reakcí na tento příspěvek Chybějící údaj v TP
stačí k tomu udržovat čilé kontakty s úředníky ministerstva dopravy ( lobbovat)a výsledkem je stav, kdy se v ČR evidují i ty údaje, které se neevidují jinde v EU
a když jsem se to snažil vysvětlil svému poslanci, řekl mi že se zeptá ministra...ministr řekl že to vysvětlí zástupce odboru č. 150, a ten zástupce odboru řekl, že nám to nařizuje EU legislativa...to je zajímavé, jiným státům to nenařizuje ale nám to nařizuje...
Naposledy editováno 20.05.2019 13:00:36
Smutný souhlas .
Přemýšlel jsem, proč zrovna takovou věc pro praxi uvádět a přišel jsem akorát na to, že občas je někde vidět zákazová značka vjezdu pro vozidla s hmotností na nápruavu větší než něco...
... no jo, jenže v praxi je to tolik, že se to hodí tak pro náklaďáčky (tak ať se to uvádí tam) a druhé věc je, že tyto údaje jsou často součástí štítkových hodnot vozidel, tak proč to uvádět. Prostě tomu také nerozumím, proč to musí být exaktně v TP .
Uz kolikrat me napadlo:
((Nenavadim ale pamatujete na chaoz kolem vyrobnich stitku), ktere musi byt I kdyz ani na funglovce nikdy nalepeny nebyly.
Starej dobrej Consul, a sikovne misto ve formulari, pravdepodobna hodnota a: "Pani ouradnicko, nekecam, takhle to tam bylo, uz kdyz jsem ty papiry poprve vzal do ruky.
Setsakra, 35 let let to na funkci (a stridani majitelu) nemelo vliv.
....I ve firemnim styku se mi podarilo temer neresitelne:
" A kdo ze to tady obvykle delala? My prazaci se tady neorientujeme."
"To je predse nase sprava komunikaci(vy idiote)."
"Aha, a kontak na NE mate?"
"..."
"Dekuji,pani,jsem jiz dostatecne poucen,domluvim si s nimi spolupraci."
H.
Dnešní EU nařízení 168/2013 taxativně stanovuje rozsah technických údajů které jsou poté, co je motocykl schválen vytištěny do COC listu a s novou motorkou předány prodejcům...ale před 15-20 lety to bylo jiné....
Problém je v tom, že český TP dnes tu kolonku obsahuje, ale v ČR pravděpodobně nikdo neví, jak to schvalování v jiném členském státě probíhalo a zda byl výsledkem schvalovacího procesu údaj o zatížení náprav....technický průkaz má obsahovat reálné údaje a reálné hodnoty, které jsou výsledkem schvalovacího procesu, bohužel u nás se snaží úřady a STK tern TP vyplnit za každou cenu....
za každou cenu znamenám, že si proste ty technické údaje které neexistují jednoduše vymýšlí a berou za to ještě prachy
Tak se v ČR vytváří motocykly u zeleného stolu, technické údaje, které nikdy nikdo neschválil se najednou objeví ve žlutém protokolu
nekecám, mám k tomu i důkazy...na webu se dají lehce vygooglit starší schvalovací doklady např. k německým motocyklům ( gutachten, ABE atd...) Obsahují 18 technických údajů, stejně tak jako starší německý TP, ale když to projde linkou STK, je těch údajů 35 , na úřadu to zpravidla mechanicky opíší do TP
Když vám na STK k motocyklu ze zahraničí roku 1939 do žlutého protokolu napíše technik HLUK s přesností na 2 decibely a požaduje za to 2500,- Kč, je to k zamyšlení, v té době nebyl vůbec žádný předpis ( EHK/OSN) který by nařizoval a popisoval měření hluku...vlastně nebyla ani ta EHK...Jde jen o prachy...píšu o reálném případu a má k tomu důkazy
když jsou v jednom malém městečku celkem 3 STK, bojují o klienty tak, že přestanou vyžadovat neznáme - chybějící technické údaje od DEKRY nebo od výrobce ale začnou si ej vymýšlet, vepisovat do protokolů a brát za to prachy
Velká STK ne periferii Prahy má dostatek klientů ( velké bazary) požaduje výpis k chybějícím údajů, i kdyby to byl jen počet otáček k dané hladině hluku...pak ten poplatek navíc naúčtuje klientům a ti to zaplatí...
malá STK se snaží konkurovat cenou, proto žádný výpis z technických údajů nevyžaduje, sama si naúčtuje 2500,- Kč,. chybějící údaje s vymyslí a bud jim to nějaký úřad zkousne nebo nikoliv...zpravidla to vyjde.
Naposledy editováno 23.05.2019 10:18:45
1 reakcí na tento příspěvek Chybějící údaj v TP
Ještě jsem volal na úřad, kde bylo auto přihlášeno (řešil jsem to na jiném), jestli tam nemají původní techničák. Ne, skartováno. Ale prej teda, ledaže bych dodal vážní lístek. Co to? No vytáhl jsem z chlapíka, že si mám zajet do uhelných skladů nebo na šroťák, kde mají kalibrovanou váhu, auto tam s půl plnou nádrží zvážit, s lístkem se dostavit na úřad a on mně to tam zapíše jako pohotovostní hmotnost. Jak řekl, tak jsem udělal, postup sice úplně mimo tabulky a asi by za něj i chudák dostal minimálně pořádnej sprduňk (proto nepíšu, kde to bylo), ale jsem mu vděčnej doteď. No prostě, je to o lidech.
Naposledy editováno 21.05.2019 22:19:50
Samozřejmě nizozemský technický průkaz podobné informace neobsahuje, nemají tam "další záznamy" jako v ČR ani žádný opravný sloupec, kam by se psala změna technických údajů s tím, že původní údaj by zde zůstal vytištěn...Proto není vůbec jasné, zda v Nizozemsku někdo zohlednil navýšení provozní hmotnosti o těch cca 45kg po montáži zařízení na LPG...úřednici bych tvrdil že nikoliv a proto ani není co měnit a není co "snižovat"...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Kde a jake kupujete pneumatiky Honda VT 1100 Shadow | lukin.biglik | 7 | 22.4.2023 v 06:58 callowsick |
Začátečník Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XVS 1100 DragStar, Hon... | jakuberan | 19 | 28.6.2022 v 18:25 milanbiker |
origo stupačky na hondu vt 1100 rv ... Honda VT 1100 Shadow | vt1100 | 0 | 15.8.2021 v 19:48 vt1100 |
Ráda ohledně řídítek Honda VT 1100 Shadow | Odpadlík13 | 0 | 26.6.2021 v 14:58 Odpadlík13 |