bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Začátečník
Čau čau, od mala se mi líbily mašiny, na kterých jezdili tátové kamarádů z vesnice, tak jsem se rozhodl udělat si papíry a pořídit si nějakého choppera taky. Chlapi z práce mi doporučili rovnou něco přes litr, že prý bych ze slabší byl akorát nešťastnej.. Co byste mi doporučili? Koukal jsem zatím na nějaký 1100 Virago ( těch je asi nejvíc ), Dragstar, Shadow, Intruder..
Cenově bych bral okolo 80tis, ale na co hlavně koukat u těchto mašin?
Předem díky za odpověď. Kubajs

Začátečník

19.6.2022 v 07:18 | Nahoru | #1
litr je málo, aspoň dva!

2 reakcí na tento příspěvek Začátečník

19.6.2022 v 07:29 | Nahoru | #2
Aspon tri lytre

Začátečník

19.6.2022 v 07:35 | Nahoru | #3
Hlavně ,aby měl ten čoper třásné na řiditkách , to je úplně nejvíc a kůl.

Začátečník

19.6.2022 v 09:50 | Nahoru | #4
Hele podle z toho budeš nešťastnej i přes litr, nevím jak novější, ale virago 1100, na kterým jezdil táta mýho kámoše byl strašnej stroj, nechceš si na start koupit něco lehčího a ovladatelnějšího? Jsem samozřejmě trochu zaujatej a byť se mi některý choppery liběj, jezdit bych na tom nechtěl, minimálně bych to nechtěl jako jedinou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek Začátečník

19.6.2022 v 09:52 | Nahoru | #5
Jako začátečník v téhle kategorii bych se spíše díval třeba na osmistovky od Suzuki záleží taky na tvé postavě

(reakce na) Začátečník

19.6.2022 v 10:04 | Nahoru | #6

HornisGSX píše: Aspon tri lytre



a k tomu dva motýle

Začátečník

19.6.2022 v 10:50 | Nahoru | #7
jakuberan: Z tebou uváděných strojů mám zkušenosti s Viragem, Dragstarem a Intruderem.

Virago je koncepčně nejstarší a pochází z dob, kdy Japonci ještě nevěděli jaké nectnosti má tahle kategorie motorek mít, takže postavili stroj který má spíše vlastnosti naháče, i když vypadá jako chopper. Je asi taky nejošklivější, protože nemá příliš typický vzhled. Má obstojný podvozek i brzdy - hlavně poslední ročníky s vyplétanými koly - a nejnižší hmotnost. A pokud si to chceš servisovat sám, je u něj k věcem nejlepší přístup. Kromě benzínu ale žere volnoběžky startéru, protože tenhle díl byl přidán dodatečně a je poddimenzovaný. Ale dá se lacino zrepasovat nebo koupit replika.

Dragstar je nástupce Viraga a poučení Japonci mu dodali prvky pro cruisery typické: Vyšší hmotnost, nižší výkon a horší ovladatelnost Proti Viragu je to prostě takový parník, ale je to větší motorka na kterou se snáze poskládá vyšší postava nebo dva lidé. První ročníky měly poddimenzovaný závit pro matici na výstupním hřídeli motoru, který se utrhával. Yamaha ho pak upravila - je tady o tom i několik témat. Oprava vyjde na velký balík, protože se musí motor komplet rozebrat.

Intruder má nejživější motor a nejostřejší reakci na plyn, proti Viragu trochu horší podvozek a brzdy. Dá se to vylepšit předěláním předku na dvojkotouč. Nemá žádné zásadní technické slabiny, ale servisovat ho je za trest - to se konstruktéři fakt pomstili Kvůli kdejaké blbiny rozebíráš kus motorky a obyčejnou synchronizaci karburátorů spousta servisáků udělá blbě, protože přepákování je provedeno lankem a záleží na jeho vedení a uložení, takže s tím při skládání motorky zpět pohnou a rozhodí to.

Virago a Intruder jsou choppery, Dragstar, Shadow (a případně Kawasaki Vulcan) cruisery.

Začátečník

19.6.2022 v 12:44 | Nahoru | #8
Důležitější je jak jsi velký aby ti to sedělo. Další problém, že tato kategorie strojů je obecně dražší, i když pro to často není vůbec žádný důvod a s 80 tis. budeš mít problém. Ale asi bych kouknul něco jako Suzuki VS 750/800. Jasne, objem ničím nenahradis a blabla, ale s těmito stroji se nejezdí rychle ( a dost z nich to ani technicky nedá ). Jako někdo kdo už měl skoro všechny kategorie až na enduro/supermoto ti můžu říct, že na ovládání v pomalé rychlosti takového mastodonta už je třeba mít něco najezdeno a odtrenovano včetně manévrování v pomalých rychlostech kde nastává nejvetsit kámen úrazu kvůli váze a geometrii těchto strojů. H&D je sice obratnější, ale cenově nehrozí pro tvůj limit a servis by ses zbláznil cenově

(reakce na) Začátečník

19.6.2022 v 17:35 | Nahoru | #9
HornisGSX> jedině vole hárlej, vostatní jsou sračky.

Začátečník

19.6.2022 v 17:39 | Nahoru | #10
prosím ťa, rád by som si vypočul tie rady tvojich kamarátov čo ti hovorili že minimálne liter. Nemohol by si nám to tu aspoň trošku parafrázovať? Kde ste sedeli, aké pivo ste pili, po koľkých kolách začali aké múdrosti, kedy ste od motoriek prešli k odbornému posudzovaniu krásy žien, a tak... hoď pár perál

Začátečník

19.6.2022 v 19:20 | Nahoru | #11
V 23 letech bych si koupil zábavnou motorku pro mladý kluky a naučil se především jezdit…..pokud chceš mít váhu na zadku a mašinu pro strejdy je to taky volba ale úplně k ničemu. Když k tomu přidám co říkali chlapi v práci tragédie 2x tak velká…..
Ale je to Tvá volba

(reakce na) Začátečník

19.6.2022 v 21:16 | Nahoru | #12
Ondros> na tu jsem taky koukal
Aktuálně 190cm 120kg, takže žádný chrastítko

Začátečník

19.6.2022 v 21:35 | Nahoru | #13
...to je tak do prvni rady v patnackovym rugby..

Začátečník

19.6.2022 v 22:04 | Nahoru | #14
napíšem ti niečo k veci, keď chceš jazdiť na motorke a naučiť sa ovládať pekelný stroj tak "jenomvolelitr" je blbosť. Vyberaj si niečo s normálnou hmotnosťou a najlepšie aj s normálnou geometriou, napríklad nejaký japonský naháč do 200 kg aby si v tom nemal veľa peňazí ak náhodou ťa to nebude baviť alebo to vyváľaš. Aj na jednu sezónu, potom sa posunieš ďalej. Mám veľa kamarátov a známych, ktorí začiatkom jazdili Chopper/bobber style a prestali alebo rýchlo presedlali, pretože je to nuda... ale samozrejme všetko je na tebe, čo sa ti páči a čo by si chcel na motorke zažiť, ak chceš jazdiť na zrazy 3-5x do roka aby si sa tam sepálil, nemáš záujem opustiť hranice a mašina musí rachotať na celú vesnicu, tak chopper je správna voľba.

1 reakcí na tento příspěvek Začátečník

20.6.2022 v 06:10 | Nahoru | #15
Jak koukam na tvou profilovku, tak se ti spis libi kozenej gay fetish... Ale jeste to zkus prehodnotit, zda neni lepsi koupit do zacatku normalni motorku...

(reakce na) Začátečník

20.6.2022 v 08:17 | Nahoru | #16

panTerek píše: Jak koukam na tvou profilovku, tak se ti spis libi kozenej gay fetish


Tak v tom případě je zase chopper jasná volba tak už jenom jestli Mrzák zůstává ve sklepě, nebo bude jezdit taky, protože mi u chopperů přijde, že čím větší autobus, tím míň pro 2, ale obecně je to bída.

Začátečník

20.6.2022 v 16:22 | Nahoru | #17
No já bych začal u tetováním, abys byl pravý čoprák ?

Začátečník

21.6.2022 v 19:05 | Nahoru | #18
Já to řeknu takto nikdy se mi Virago nelíbilo když jsem jezdil po srazech.Nakonec jsem koupil 1000vku a jsem spokojený,je to velice spolehlivý stroj.Za 20let ježdění jenom přestala dobíjet,výměna startéru,jinak samé prkotina.

Začátečník

Skvělá odpověď, děkuji! 28.6.2022 v 18:25 | Nahoru | #19
el jsem suzuki intruder 800 a paradni motorka. Lehka a dobre ovladatelna
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie


TOPlist