globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nekonečná záhada s dobíjením
Začátkem roku mi začalo nsr strašně přebíjet ( 16+ V) zničilo to baterii a tudíž se kupoval nový regulátor s baterií s tím že měření cívek se dělalo jen odporově a ok, hned po nasazení jiného regulátoru ( origo Honda ) se motorka dobíjela jen s jedním světlem a za 2000 otáček + ... Pokud jsem stál na semaforu nestíhal regulátor nebo altik dobíjet baterii, musel jsem tudíž vypínat svetla... Dnes jsme si přivezl ignitech a zapojil ... Okamžitě po zapojení stejné údaje jako při druhém regulátoru, pokud stojím s světlý a motorem, napětí na baterii klesá a klesá musím přidat plyn aby jsem dosáhl 13.4V+. Nějaký nápady jak tohle konečně uzavřít a vyřešit ? Děkuji za rady PS. Světla jsou měněna ale moto na ně jezdila 2 roky a nic + byl odstraněn omezovač na 80 km/ h ( ne jako u ostatních pouze přestřižen ale opravdu demontován ). Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

13.5.2019 v 21:53 | Nahoru | #1
cuir> to ani nevím jsem nezkoušel popravdě ale podle všeho to bude asi magneto v háji

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2019 v 01:47 | Nahoru | #2

Ajty_3 píše: cuir> to ani nevím jsem nezkoušel popravdě ale podle všeho to bude asi magneto v háji



mas k tomu servisni manual?
podivej se do nej. Aspon na sucho promer regulator, poradne si zmer ampermetrem kolik ti to ma davat na baterku, zmer si jake tam mas ubytky. Je nepravdepodobne, ze to bude rotorem.
Me trochu prijde, ze se snazis neco merit a moc nevis co a jak mas vlastne merit. Nemas kolem sebe nekoho kdo se v tom vyzna lepe?
Neber to jako urazku, ale pokud mas v rukach ampermetr a patlas se s merenim nekde u zarovky, misto aby jsi meril u baterky, tak to potom buh vi jak vypadaji ostatni mereni, jestli vubec meris to co merit mas.
Navic v mereni a kontrole vynechavas zakladni a zasadni merici kroky a protoze uz to resisi dlouho tak ses v tom zamotanej. Potrebujes k sobe nekoho kdo to vezme od zacatku s cistou hlavou. Nebudes mu do toho kecat a rikat, jo to uz jsem meril, to bylo dobry a podobne. Tim by jsi ho do problemu taky zamotal.
Pokud ten manual nemas , tak je urcite nekde ke stazeni na netu, pripadne ti ho muzu poslat na email. Ale vzhledem k tomu, ze sem jiz jeden clovek daval screen tak predpokladam, ze je bezne dostupnej. Manual je sice anglicky, ale to by pro tebe jakozto pocitacovou gneraci nemusel byt problem. Pripadne s googlem kam to prepises se to taky da prelozit a pochopit..jen je to mravenci prace. Ale je nesmysl kupovat rotor kdyz nemas poradne zkontrolovane kable a regulator. Jedine na co se ted muzes spolehnout je ten previnutej altik.. pokud to teda delal nekdo kdo se tim opravdu zabejva a nemotala ti to babicka na sicim stroji
Opravdu toto neber jako urazky..jen je potreba si uvedomit, ze problem vyresis systematickym postupovanim a ne zmatecnym promerovanim ruznych veci co se doctes na foru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
CDI 589B Honda NSR 125 čeplin 0 10.3.2024 v 16:18 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist