bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nekonečná záhada s dobíjením
Začátkem roku mi začalo nsr strašně přebíjet ( 16+ V) zničilo to baterii a tudíž se kupoval nový regulátor s baterií s tím že měření cívek se dělalo jen odporově a ok, hned po nasazení jiného regulátoru ( origo Honda ) se motorka dobíjela jen s jedním světlem a za 2000 otáček + ... Pokud jsem stál na semaforu nestíhal regulátor nebo altik dobíjet baterii, musel jsem tudíž vypínat svetla... Dnes jsme si přivezl ignitech a zapojil ... Okamžitě po zapojení stejné údaje jako při druhém regulátoru, pokud stojím s světlý a motorem, napětí na baterii klesá a klesá musím přidat plyn aby jsem dosáhl 13.4V+. Nějaký nápady jak tohle konečně uzavřít a vyřešit ? Děkuji za rady PS. Světla jsou měněna ale moto na ně jezdila 2 roky a nic + byl odstraněn omezovač na 80 km/ h ( ne jako u ostatních pouze přestřižen ale opravdu demontován ). Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2019 v 22:35 | Nahoru | #1
no zas tak nekonecna zahada to neni. Vzhledem k tomu, ze jste jelita a zmerili jste vinuti jen odporove a ne za chodu motoru kolik ktere dava, tak se asi da pomerne snadno odvodit kde asi soudruzi opravarensky udelali chybu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2019 v 10:11 | Nahoru | #2
GL1> tu

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2019 v 13:56 | Nahoru | #3
GL1> Nevšilm jsem si, tak raději 2x

Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2019 v 14:33 | Nahoru | #4
Ty hodnoty nevypadaj spatne, a kolik tedy nameris s pripojenym reglerem a nabitou naterkou ??? Na baterce ?

Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2019 v 17:45 | Nahoru | #5
No to je divny, opravdu ti to dava na ty stridavy casti pri odpojedni regleru to napeti co pises ? Zkuse tam pripojit nejakou zatez treba 3 zarovky do hvezdy.
Este by mohly bejt vyseptany magnety, takze by to melo malo magnetickyho pole... ale takhle od stolu se to spatne odhaduje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2019 v 17:54 | Nahoru | #6

Ajty_3 píše: Celý den tu u toho tápu a zkouším různá měření atd . Nemůžu pořád nic najít



Bud jsou oba regulatory vadne ( muze byt) ale pravdepodobneji je to vinuti alternatoru. To, ze jsi ho meril bez zateze za RT neznamena ze funguje spravne za tepla pod zatezi. Vydratuj si nejaky logger z vinuti a bez to projet.Budes mit jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2019 v 15:08 | Nahoru | #7
T

Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2019 v 20:15 | Nahoru | #8

Ajty_3 píše: Jurap> proběhla kontrola všech ukostření v moto a OK + jsem měl zapojeny reg i přímo vývody přes jiné kabely na baterii a stejný problém



jaky nameris odpor mezi odpojenym minusovym kabelem od baterky a fyzickou kostrou na ramu motocyklu?
zkus u toho mereni nedrzet oba hroty meraku v rukach

Naposledy editováno 13.05.2019 20:18:33

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2019 v 01:47 | Nahoru | #9

Ajty_3 píše: cuir> to ani nevím jsem nezkoušel popravdě ale podle všeho to bude asi magneto v háji



mas k tomu servisni manual?
podivej se do nej. Aspon na sucho promer regulator, poradne si zmer ampermetrem kolik ti to ma davat na baterku, zmer si jake tam mas ubytky. Je nepravdepodobne, ze to bude rotorem.
Me trochu prijde, ze se snazis neco merit a moc nevis co a jak mas vlastne merit. Nemas kolem sebe nekoho kdo se v tom vyzna lepe?
Neber to jako urazku, ale pokud mas v rukach ampermetr a patlas se s merenim nekde u zarovky, misto aby jsi meril u baterky, tak to potom buh vi jak vypadaji ostatni mereni, jestli vubec meris to co merit mas.
Navic v mereni a kontrole vynechavas zakladni a zasadni merici kroky a protoze uz to resisi dlouho tak ses v tom zamotanej. Potrebujes k sobe nekoho kdo to vezme od zacatku s cistou hlavou. Nebudes mu do toho kecat a rikat, jo to uz jsem meril, to bylo dobry a podobne. Tim by jsi ho do problemu taky zamotal.
Pokud ten manual nemas , tak je urcite nekde ke stazeni na netu, pripadne ti ho muzu poslat na email. Ale vzhledem k tomu, ze sem jiz jeden clovek daval screen tak predpokladam, ze je bezne dostupnej. Manual je sice anglicky, ale to by pro tebe jakozto pocitacovou gneraci nemusel byt problem. Pripadne s googlem kam to prepises se to taky da prelozit a pochopit..jen je to mravenci prace. Ale je nesmysl kupovat rotor kdyz nemas poradne zkontrolovane kable a regulator. Jedine na co se ted muzes spolehnout je ten previnutej altik.. pokud to teda delal nekdo kdo se tim opravdu zabejva a nemotala ti to babicka na sicim stroji
Opravdu toto neber jako urazky..jen je potreba si uvedomit, ze problem vyresis systematickym postupovanim a ne zmatecnym promerovanim ruznych veci co se doctes na foru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
CDI 589B Honda NSR 125 čeplin 0 10.3.2024 v 16:18 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist