globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nekonečná záhada s dobíjením
Začátkem roku mi začalo nsr strašně přebíjet ( 16+ V) zničilo to baterii a tudíž se kupoval nový regulátor s baterií s tím že měření cívek se dělalo jen odporově a ok, hned po nasazení jiného regulátoru ( origo Honda ) se motorka dobíjela jen s jedním světlem a za 2000 otáček + ... Pokud jsem stál na semaforu nestíhal regulátor nebo altik dobíjet baterii, musel jsem tudíž vypínat svetla... Dnes jsme si přivezl ignitech a zapojil ... Okamžitě po zapojení stejné údaje jako při druhém regulátoru, pokud stojím s světlý a motorem, napětí na baterii klesá a klesá musím přidat plyn aby jsem dosáhl 13.4V+. Nějaký nápady jak tohle konečně uzavřít a vyřešit ? Děkuji za rady PS. Světla jsou měněna ale moto na ně jezdila 2 roky a nic + byl odstraněn omezovač na 80 km/ h ( ne jako u ostatních pouze přestřižen ale opravdu demontován ). Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

12.5.2019 v 21:55 | Nahoru | #1
HMS> jenze často vybitá baterie zvlášť na jízdách v městě a pak nenastartuju - rád bych našel příčinou ale už nevím Čím to může být , dostal se mi do ruky ampérmetr ( připnutý přímo na kabel bez rozpojování - světla bez motoru mi žerou 6A... Pokud zapnu motoru a dám ampérmetr na kabel od regulátoru je to bez světel od 0-2 a nestále to strašně kolísá pokud zapnu světla kolísá stejně a nehne se ani o A víc pořád se drží od 0-2 pouze pokud prodám plyn dostanu se nad 6A

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

14.5.2019 v 00:14 | Nahoru | #2

Ajty_3 píše: HMS> jenze často vybitá baterie zvlášť na jízdách v městě a pak nenastartuju - rád bych našel příčinou ale už nevím Čím to může být , dostal se mi do ruky ampérmetr ( připnutý přímo na kabel bez rozpojování - světla bez motoru mi žerou 6A... Pokud zapnu motoru a dám ampérmetr na kabel od regulátoru je to bez světel od 0-2 a nestále to strašně kolísá pokud zapnu světla kolísá stejně a nehne se ani o A víc pořád se drží od 0-2 pouze pokud prodám plyn dostanu se nad 6A


Nechcu ti brát iluze, ale ty klešťové ampérmetry řádově do pár tisícovek si ukazujou tak nějak jako dost orientačně. Rozhodně se podle toho nedá diagnostikovat něco přesněji. Zkalibruješ venku na 0, připojíš, začne ti něco ukazovat 1-3A, uděláš to znova a začne ti tam poskakovat něco mezi 2-4A a tak pořád dokola.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
CDI 589B Honda NSR 125 čeplin 0 10.3.2024 v 16:18 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist