globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěra výfuku (EXUP) Yamaha FZ1-N
9.4.2019 v 10:51
Zdravím, mám problém s přívěrou na mojí FZ1. Vím, že na tohle téma tady už pár diskuzí bylo, ale většinou to končilo radou: "Hoď tam laďák a ser na přívěru ". Za prvé bych potřeboval vědět jak mají být zapojený lanka. Když jsem to koupil tak horní lanko na servomotorku bylo zapojený na spodní díru na přívěře, řekl bych že to má být naopak, pokud výchozí poloha přívěry má být zavřeno. Za druhé, při testu diagnostického kódu d53 se přívěra normálně otočí z jedné krajní polohy do druhé a přitom na otáčkoměru svítí oranžová kontrolka motoru (nevím jestli svítit má, nebo ne) pokud by byl někdo ochotný to na svojí moto zkusit a napsat sem jak to má být, byl bych rád .De o to, že buď mám přívěru pořad otevřenou, nebo zavřenou v závislosti na zapojení lanek. Díky za reakce.

Naposledy editováno 09.04.2019 12:23:40

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra výfuku (EXUP) Yamaha FZ1-N

23.5.2020 v 14:14 | Nahoru | #1
Ahoj, zapojeni lanek je v servisnim manualu nakresleny. Jsem v zahranici jinak bych ti to na motorce nafotil. Ale u FZ1 je to trosku jinak. Tam je privera v nizkych otackach otevrena a privira se jen nekdy a mam dojem, ze je na motorce kvuli hluku a ne aby posilila spodni pásmo otacek. Taky jsem z toho byl jelen, kdyz jsem tam daval zpet originalni vyfuk. Za tyden budu doma, klidne bych ti ty lanka nafotil.

(reakce na) Přívěra výfuku (EXUP) Yamaha FZ1-N

5.6.2020 v 08:02 | Nahoru | #2
metal82> Čau, diky za reakci, to už se tu moc nevidi. V manuálu je zakreslený že horni lanko u přívěry vede k hornimu zapojení u motorku, a tak jsem to taky udělal, lanka jsem seridil tak že v základní poloze je přívěra zavřená. Provedl jsem i test přes palubní diagnostiku, kdy se klapka otevře a znovu zavře- chyba 0. Ale stejně to funguje nějak prapodivně, zřejmě dle pokynů od ECU. Na 1 pohled se nic neděje, tak jsem na 1 lanko udělal uzlík z gumičky abych zjistil případný pohyb. Přívěra se tedy otvírá, ale jen když tomu trochu naložím, počítám tak od 7 000 ot. Bohužel v manuálu nepíšou jak moc má být v základní poloze zavřená, jestli úplně nebo kousek od dorazu. Píšou jen vůli lanek, a ta může být klidně větší neboť to vratné lanko je tam jen jako pojistka kdyby odešla pružina. Je to někdy boj dávat to po kutilech do kupy.

Naposledy editováno 05.06.2020 10:01:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N luke_87 4 24.8.2023 v 21:42 slejir
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker


TOPlist