globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přísady do oleje např RVS Master
 
10.3.2008 v 12:43
zdravím na výstavě jsem se setkal s nabídkou přísady do oleje, něco jako kovokeramika.Máte s tím někdo nějaké zkušenosti??Přemýšlím jestli to koupit a použít,ale mám obavy abych si s tím víc neublížil.Jinak moto gsxr 1100 s motorem b12.Díky za pomoc Tom

Přísady do oleje např RVS Master

12.3.2008 v 15:27 | Nahoru | #31
trocha osvety:

Mýtus desátý - Dodatečné přísady do motorových olejů
http://www.oleje.cz/...;page=clanky_mytus10

ostatne cely serial "Mýtů" je velmi zajimave cteni:
http://www.oleje.cz/...ajimavosti_komentare

Přísady do oleje např RVS Master

12.3.2008 v 15:45 | Nahoru | #32
j.tommy> Poslal jsem Ti vzkaz.Žádnou kovokeramiku do tak nesmrtelného motoru nedávej,dej tam maximálně jen aditiva,co tam nezůstanou,které vypustíš s olejem.

Přísady do oleje např RVS Master

12.3.2008 v 17:08 | Nahoru | #33
Torist - ten bez argumentů jsi Ty, ne my. jediná faktická věc byla, že jsi to tam nalil a nastartoval. neuvedl jsi přípravek, do čeho jsi to lil a jak dlouho na to už jezdíš a jak se motor chová. takže co čekáš, že Ti padneme k nohám se slovy Ó mocná přísado do motoru?
tady nejsi na smetišti, takže kolem tý omáčky že my jsme volové, že takovým reklamám nevěříme, zkus přihodit i nějaký fakta. směješ se nám, že věříme někomu s jiným názorem, máš tu prostor ten výrobek obhájit,ale neděláš to.
asi víš proč
já si dal tu práci a sehnal diskusi proti, Ty buď teda tak laskav, a sežeň příspěvky k diskusi pro, když si sám netroufáš zhodnotit, jak ten zázrak v tvým autě "funguje"..

3 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

13.3.2008 v 09:29 | Nahoru | #34
Prozatím se tady neobjevil nikdo, kdo by uvedl nějakou svou! vlastní! negativní zkušenost s nějakou přísadou do oleje. Umíte jen papouškovat nějaké neověřené teorie, které pro takové jako jste vy vymyslel někdo jiný, a vaše ubohé mozky nedokážou pobrat skutečnost, že ty vaše bláboly nemusí být pravdou a že někdo s velkým úspěchem nějakou přísadu použil. Dokázali jste jen napsat: Nefuguje! škodííí! podvod! bla bla bla. Kde jsou vaše konkrétní osobní zkušenosti? Nevím, proč bych vám měl psát co konkrétně jsem použil a jak a na čem to funguje, když vás to 1. nezajímá 2. vám to poslouží jenom k dalšímu vymýšlení nějakých kravin o tom, jak jsem se nechal napálit a proč to nemůže fungovat. Bohu dík, někdy bývá i reklama pravdivá. Původně se tady někdo ptal na nějaké RVS. Nikdo z vás to nevyzkoušel a ani nikdo zvás nezná nikoho, kdo to vyzkoušel a přes to jste bez problémů všichni napsali NEFUNGUJE!!! Vyhozené prachy!!! zničený motor!!! Tak až příjdete s nějakýma praktickýma zkušenostma, tak se můžeme o nečem bavit.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

13.3.2008 v 11:00 | Nahoru | #35
torist: Zatím jsi tady kromě útoků na ostatní nesdělil nic konkrétního. Takže - jaký přípravek v jakém motoru jsi použil a kolik km už to má najeto?
Pár citací z tohohle článku, který se odvolává na měření, čili žádné pouhé teorie:
"Na základě výše uvedených skutečností a obrovské reklamy teflonových přípravků, které slibovaly "zázračné" účinky, provedla americká FTC (Federal Trade Comission) prověření veškerých účinků za účasti předních zkušeben, americké armády a řady dalších společností a zjistila, že veškeré reklamní údaje jsou falešné a zavádějící. Na základě těchto skutečností musely firmy, vyrábějící tyto přípravky, okamžitě stáhnout veškerou reklamu a navíc zaplatily vysoké pokuty za škody, způsobené tímto přípravkem (firma Quaker State (Slick 50) "pouhých" 10 mil. dolarů)."
"V americké armádě byl proveden test na 10 000 vozidlech. Při testu nebyly zjištěny žádné pozitivní výsledky, navíc u 5 % vozidel došlo k jejich poškození. Ve výzkumném středisku NASA Lewis Research Center byly prováděny zkoušky na ložiscích a v závěrečné zprávě bylo uvedeno: "Na různých typech ložiskových povrchů, na kterých jsme prováděli zkoušky, nebyly zjištěny žádné změny k lepšímu. V některých případech jsme dokonce zjistili stopy poškození. Pevné částice v oleji měly sklon k hromadění v kanálech a působily jako hráz proti pohybu oleje a působily stejně jako látka poškozující." Není tedy pravdou, že americká armáda tyto přípravky používá a že pouze teflonový Slick 50 má její atest!"
"U nás se tyto přípravky testovaly v různých institucích, počínaje Vojenským výzkumným ústavem a konče řadou ČSAD (např. Havířov), Dopravním podnikem města Pardubic, ŽOS Nymburk a řadou dalších. Výsledek byl všude stejný, výsledek se rovnal nule. Uvedené hodnoty zvýšení životnosti motorů o cca 55 % u Dopravních podníků Brno atd. jsou jen reklamní lží, bohužel zveřejněnou i v časopise Svět motorů. Uvádím příklad některých teflonových přípravků na našem trhu: SLICK 50, EKOLUBE, NULON, SVEDOL, QMI, HIT 2000 apod."
"Pokud bude někdo vehementně tvrdit, že výrobek funguje a přinesl mu výrazně ztišení motoru a zvýšení komprese (což je pravda, motor po cca 100 km jízdy po aplikaci přípravku na volnoběh skutečně běží tišeji), je to způsobeno určitým zahuštěním oleje a vytvořením těsnící "manžety" na pístních kroužcích. Toto působení je ovšem krátkodobé, teflonové vločky na sebe postupně navážou karbon a ostatní nečistoty, tím se zvětší jejich velikost a plnoprůtokový filtr je postupně zachytí."
Všichni jsou blbci a pravdu máš ty jediný?

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

13.3.2008 v 11:46 | Nahoru | #36
torist> Když pominu to, že pořád jen útočíš svými příspěvky, tak sice argumentuješ, ale na bázi
přípravku, u kterého nejsi ochoten napsat jeho název.. To mluví z vše.. :o

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

14.3.2008 v 23:11 | Nahoru | #37
Tak RVS Master je doma. Celý to je divný.
1. nechápu jak v současný době může nějaký seriózní produkt fungovat na bázi podomního prodeje
2. ani z návodu se člověk nedozví co si to do motoru vlastně lije
3. nikde ani kousek nějaký certifikace ...

nedůvěra stoupá, ale budiž. Jsem rozhodnutý tomu dát ještě šanci.

Pár minut hledání na Googlu:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405

Konečný rozhodnutí. Tohle (ať už je to cokoliv ) fakt do motoru lejt nebudu. 3 litry v prd mám sto chutí na ně zavolat inspekci.

Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 00:26 | Nahoru | #38
Bozo: lol lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
sem to ale škodolibej co.

Jó holt, kdo nevěří, ať si to koupí lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol

Jojestli si to koupil po internetu, tak máš právo to do 14ti dnů vrátit bez udání důvodu

Naposledy editováno 15.03.2008 00:27:34

Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 00:51 | Nahoru | #39
Dingo - ale on už to měl objednaný dřív..a pořád je tu možnost, že to třeba funguje..
JInak ten článek je hooooodně starej a doporučuju přečíst i diskusi k němu..a hlavně si povšimnout, co tedy ctěný pan Čech doporučuje - jediný originální a funkční Bishopův megaultrasupergiga preparát..

ať to tam naleje a bude mít možnost hned zjistit, kdo z nás má nebo nemá pravdu :) já jsem na to docela zvědavej, takže škoda to vracet..

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 08:32 | Nahoru | #40
Vracet to nebudu. Beru to tak, že za blbost se platí. Přemýšlím o tý čojce, z principu, kvůli ostatním, životnímu prostředí a taky mě zajímá jestli to je fakt takovej podvod.

To co tam doporučuje pan Čech mě netrápí. Abych na tohle naletěl jěště jednou, to bych musel bejt už fakt vůl

Mimochodem, fór je v tom, že by to právě asi chvíli fungovalo. Což je teda fakt svinstvo, prostě nemáš šanci zjistit co to dělá dokud neujedeš nějakej ten tisíc, a pak je motor na výměnu ...

Naposledy editováno 15.03.2008 08:36:50

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 11:15 | Nahoru | #41
Bozo> Ty ses dobrej a s cim jako chces na coi jit? Zes neco koupil a ono to nefunguje kdyz jsi to nezkusil? Jinak clanky pana Cecha neber az tak uplne vazne, fundovane zaslapal veskere prisady do zeme, samozrejme az na prisadu bishop's original kterou chvali o obhajuje ji stejne nesmyslnymi argumenty ktere u ostatnich vyvraci , jinak je to clovek ktery vsechno vi, vsechno zna a zdatne opisuje z knich bez toho ze by se namahal citovat zdroj. Jinak mozna te prekvapi ze na CVUT byla napsana disertacni prace na tema renovace trecich dvojic metodou RVS a CVUT poskytlo na danou praci grant.

Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 17:34 | Nahoru | #42
PetrVTR - máš nějaký podrobnosti o tý práci?

Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 18:23 | Nahoru | #43
Taky by mě zajímala.

Na čojku bych to dal, aby nechali udělat chemickou analýzu a ověřili jestli tam není přísada, která je zakázaná do olejů dávat zdůvodů vzniku nebezpečné sloučeniny (jako je třeba chlór, jestli se teda dá tomu panu Čechovi alespoň v něčem věřit).

Naposledy editováno 15.03.2008 18:23:53

2 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 19:16 | Nahoru | #44
dobře tak ať nejsem jen zlej, tak tady je překlad článku z nějakýho finskýho časopisu, kde to lili do dvou aut a následně měřili a porovnávali s původníma hodnotama..zkouším najít nějaký další testy ještě
http://www.rvs-tec.sk/4x4.html

Tady je ta práce z ČVUT -
http://workshop.cvut...wnload.php?id=STR003

PetrVTR to dával loni do tohoto vlákna :)
http://oleje.cz/foru...3cc92d17d478c4#10079

Naposledy editováno 15.03.2008 19:20:33

Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 19:30 | Nahoru | #45
no, myslím, že toto mluví za vše :) citace z ono vlákna na oleje.cz

1. Toto je téma, u kterého se v podstatě nedá dokázat kdo má pravdu a končívá u planenných výměn názorů, což se zatím neděje a doufám, že to tak i vydrží.

2. Ani já nemám s ferro-silikáty zkušenost a nejsem ani chemik ani fyzik, ale pokud se na třecí ploše objevilia viditelná vrstva nějaké pevné struktury tak je to ve spalovacím motoru problém. Sice to opakuji potřetí, ale co udělá taková vrstva s honováním? Zahladí jej, byť jen částečně. Válec a kroužky se u horní úvrati pístu přestanou domazávat a je zle.
Věřím, že ve strojnictví to skvěle funguje, ale to fungují i chorované parafíny a řezné kapaliny, ale v automobilismu se neuchytily. Nemáš odkaz či název nějakých prácí uvedeného Doc. Kreibacha?

3. Stržený dřík kliky na motorové pile je jedna věc. Je na něm nasazeno jehlové ložisko a když se zadře, tak se řetězkavydrží ještě dlouho točit (točí se vůči ose pouze při volnoběhu, kdy řetěz stojí), ale zjizvená klika v motoru auta se jentak "nezahojí." Je ukotvena v šálku, který je potažen měkkým bronzem. Šálek se zničí velmi snadno a nevratně. A tady nemluvíme o nějakých setinkách milimetru ale o desetinách.

4. Co dělají přípravky s gufery, o kroužky, těsněními, s kovy, oleji, vlhkostí, ostaními aditivy ...? Ne za půl roku, ale třeba za 4 roky. To nikdo netestuje, a přitom o tom spalovací motory jsou.

Až bude disertačka dokončena a zveřejnněna, rád si ji přečtu, ale obávám se, že disertační práce je na toto téma trochu málo. Olejářské firmy testují své výrobky desítky let a jsou s novinkami velmi opatrné, vědí proč, byť jsou takové testy drahé jako čert.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 20:52 | Nahoru | #46

torist>Prozatím se tady neobjevil nikdo, kdo by uvedl nějakou svou! vlastní! negativní zkušenost s nějakou přísadou do oleje.Tak až příjdete s nějakýma praktickýma zkušenostma, tak se můžeme o nečem bavit.



Tak jsem tady
Osobní zkušenost, doufám, že nebude vadit automobilová, nikoli motocyklová: V roce 1996 jsem byl hrdým majitelem vozu Škoda 100, a ve své mladické nerozvážnosti a honbě za výkonem jsem si pořídil malou červenou plechovečku, vypadala trochu jako zmenšenina hasičáku o obsahu 200 či 250ml a v názvu bylo "lubrifilm". Vyměnil jsem olej+filtr, a po dvaceti kilometrech jsem vlil zázračnou tekutinu a jezdil a jezdil a jezdil. Prvních 500 kilometrů nic, až jsem si říkal, že jsem si naběhl, ale pak se motor uklidnil, ztichl a zesametověl. Olej se mi ztrácel stejně jako před aplikací, zvýšení výkonu jsem nepocítil (a že jsem škůdku pěkně proháněl ), jenom byl fakt tišší. No a pointa? Při příští výměně oleje jsem zjistil, že filtr je úplně roztrhaný a trčely z něj cancoury všemi směry. Mohl za to přídavek do oleje? Nemohl? Mám teorii, že částečky kovu, které měly inteligentně vyplnit netěsnosti způsobené opotřebením, naprosto neinteligentně (a nestydím se říct blbě) ucpaly mikropóry ve filtru a tlak oleje jej tím pádem roztrhal.
Tolik moje první (a doufám že i poslední) zkušenost se zázračným aditivem. Zastávám názor, že výrobci olejů moc dobře vědí co a jak namíchat, aby to bylo vyvážené. A nám uživatelům zůstává jenom vybrat, který je pro naši motorku/auto nejvhodnější. Osobně používám místo většinového 10W40 hustější 20W50 v "minerálu", ta naše stařenka ho má přeci jenom raději
Tak, a stačí Ti jedna subjektivní zkušenost? Věřím, že ne, tisíc lidí = tisíc názorů = tisíc vlastních rozhodnutí = tisíc osobních zodpovědností.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 21:39 | Nahoru | #47
Němec> Panove, vsimnete si prosim, ze nikde netvrdim ze ona prisada skutecne funguje tak jak oni popisuji, ja o tom nemam tuseni, nezkusil jsem to a nemam duvod zkouset. Moje reakce je zamerena spis na ty prispevatele kteri vehementne tvrdi ze je to podvod, pricemz o fungovani konkretniho pripravku vedi presne to co ja, totiz nic. Nicmene pred lety jsem na toto tema hovoril s Ing. Vladimirem Matejovskym z Ustavu paliv a maziv. Narozdil od prispevatelu na tomto foru nemel nijak vyhraneny nazor, rikal ze mnohe z techto pripravku mohou nektere parametry oleje zlepsit, ovsem jine naopak zhorsit samozrejme. Pochopitelne plati, ze ten kdo dodrzuje pokyny vyrobce vozidla tezko slapne vedle.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 21:49 | Nahoru | #48
Němec> Díky moc za odkazy

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

15.3.2008 v 22:52 | Nahoru | #49
Petr - a díval jsi se na oficiální stránky? pak si přečti a uvidíš, jak inteligentní ten přípravek je - sám si u DR poznal, že nejdřív se vrhne na kliku a válec..oprava převodovky že počká až na další náplň

"Po této zkušenosti jsem se rozhodl sadu G2 použít ještě jednou a to pro převodovku a i když s řazením problémy nebyly, vycházel jsem z předpokladu, že veškeré RVS zkonzumovalo jádro motoru - válec, pístní kroužky, klikovka, rozvody,... DRko má jednu olejovou náplň pro celý motor."

napsal jsem tomu klukovi s Introšem, co to tam lil kolem roku 2006, dost dlouhá doba na nějaký posouzení, jsem zvědav na odpověď :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 08:36 | Nahoru | #50
Němec> No to je docela usmevne, ale ber to jako uzivatelskou recenzi. Princip cinnosti pripravku tam popisuji jinak, zdaleka ne tak divoce . Kdyby jejich pripravky nebyly tak drahe udelal bych pokus treba s jejich vazelinou na loziska, v praci bych tim namazal nejake vybehane lozisko a po nekalika dnech nepretrziteho provozu by se hned videlo, tim spis ze mam moznost provest si metalograficky vybrus, zmerit pod mikroskopem tlousku keramicke vrstvy pokud tam bude atd. Ale 1500,- jenom ze zvedavosti nedam.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 14:02 | Nahoru | #51
PetrVTR_new> Hele, jestli máš možnost to ozkoušet, tak ti dám co mám (RVS Master Ga3, dvě lahvičky, dohromady do 3 litrů oleje).

Chtělo by to asi nějakej motor těsně před zdechnutím, u kterýho nevadí když odejde, ale zárověň je pořád v provozu (no, takovej motor najít bude asi trošku težký...) Jinak nevím jak nasimulovat podmínky pokusu.

Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 16:06 | Nahoru | #52
stačil by vyrajtovanej jednobuch nějakýho mučenýho endura..např. moje bývalý DR bylo už slušný chrastítko..
nebo zkusit vydřenou vačku a sledovat, jak se obnoví..nejsem technik, takže víc nápadů jak to prokazatelně vyzkoušet mě nenapadá..

přihazuju odpověď toho kluka s Introšem, co tam má reference - každej nechť si udělá názor sám, dokážu připustit, že to může fungovat, ale přesto jsem spíš skeptik :) pořád mi tu chybí nezávislej test člověka, kterej motorům rozumí a zná stav motoru před aplikací a dokáže posoudit stav po aplikaci..

Podotýkám, že to tam má 2roky..
"Byl jsem odpůrce, teď jsem příznivce, motor jsem neměl rozdělaný, ale výkonové vlastnosti motoru jsou znát i bez toho a jsou potvrzené měřením na brzdě, výsledky mám i na profilu. http://www.lide.cz/Maly.Smudla (edit by Němec - jsou tam dvě fotky z roku 2007 - měření z brzdy) Na stránkách nejsou ódy, ale jen pravá realita věci. Budu výrobek testovat i na svém kardanu a nechám ho projít i na policejní střelnici na všech druzích zbraní. Už ho mám i ve své Felicii, ale tam je to pouze krátce, aby se to výrazněji projevilo. Vím, co mi to udělalo s Vetřelcem a to jsem také popsal do recenze...
Spíše je mi líto lidí, kteří tomu nevěří nebo je jim líto těch pár korun, které chtějí ušetřit a nevědí, o co přicházejí. Ale to je každého věc, až budou mít nefunkční motory, bude pozdě tam lít cokoliv... Nejsem prodejce, nedělám reklamu, jsem jen velmi spojený uživatel, který věřil svému vynikajícímu kamarádovi, jehož takto opečovaný stroj dosahuje neuvěřitelných výsledků, které jsem poznal na vlastní oči - včetně demontáže motoru a dalších částí, tímto výrobkem ošetřených...

Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 16:24 | Nahoru | #53
Tak já nevim. Fakt mě děsí, jak moc toho je v sázce a jak málo věrohodně RVS Master vypadá:
i) podomní prodej
ii) žádný složení výrobku
iii) žádná certifikace pro prodej v ČR (třeba jen v tom ohledu aby tam bylo napsaný, že se nesmí vyhazovat do normálního odpadu)

Když jsem to kupoval, tak jsem fakt netušil, že to bude tak složitý rozhodování

Mám ještě jednu otázku. RVS se (mimo jiné) chlubí, že vnitřek válce je jakoby vyleštěnej a mizí legování. Ponechám stranou jestli tím, že vznikla kovokeramická vrstva nebo to proste válec vyžralo. Každopádně RVS říká, že to je dobře (nižší tření), kdežto pan Čech říká, že to je špatně (olej nedrží na válci). Víš o tom vlivu na mazání něco? Díky

Edit: sorry nemizí legování ale honování (jestli to teda je ten správnej termín. prostě ty mikroskopický nerovnosti

Naposledy editováno 16.03.2008 16:33:50

3 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 16:30 | Nahoru | #54
mně není jasná ještě jedna věc - v tý disertační práci se píše toto - Třecí a kluzné povrchy spojených strojních částí jsou ve svém původním stavu tvořeny výstupky a prohlubněmi plnými maziva a opotřebených částí. Při pohybu funkční dvojice dochází ke vzájemnému kontaktu povrchů a vrcholky výstupků se odírají do olejového filmu. V kontaktních místech vznikají lokální vysoké teploty 900 - 1400 °C, které energeticky podporují výměnné reakce mezi RVS směsí a základním materiálem, čímž vznikají nové ferosiliciové (kovokeramické) vrstvy. Vznikající nové kovokeramické částice jsou několikanásobně větší než původní materiál. Proto dochází k postupnému rozměrovému nárůstu povrchových vrstev v rozměrech od několika desetin až do desítek mikrometrů.

Narůstající ferosiliciová struktura má výrazně nižší drsnost než původní povrch. To má za následek postupné výrazné snižování tření a opotřebení. Nová vrstva svojí tvrdostí HRC 63 - 70 obvykle překročí tvrdost původního materiálu, na kterém se uskutečňuje aplikace RVS. Tloušťka nové povrchové vrstvy nemůže překročit optimální hodnotu. Proces narůstání je chemická reakce, a ta se automaticky zastaví z důvodů snížení koeficientu tření a tím i tepelné energie podporující reakci tvorby vrstvy. Nově vytvořená vrstva je se základním materiálem spojena na principu fyzikálně chemických reakcí a vazeb.

Zdroj:
http://www.rvs-tec.cz/mmps.html

takže jestli to dobře chápu, kde není tření není RVS - to je na vačce teplota 900-1400stupňů, nebo jsem to jen blbě pochopil? ??

Bozo -
RVS prostředky jsou jemně disperzní mnohosložkové směsi minerálů, přísad a katalyzátorů. Základními surovinami pro jejich výrobu jsou minerály šungit, serpentinit a nefrit. Obvykle se jako nosné médium používají oleje a maziva. Mezi hlavní výhody prostředků RVS patří např. ekologická nezávadnost, nulová změna viskozity oleje (vzhledem k velmi malé koncentraci) i to, že se nerozpouštějí v mazivech ani s nimi chemicky nereagují.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 16:40 | Nahoru | #55
Němec> Zajímavý, to o složení jsem nikde nenašel.

Mám pocit, že říkají, že opravdu na vačce / pístu / válci / převodovce může být 900 - 1400 stupňů. Bavíme se o mikroskopických rozměrech. Fakt nevím, nejsem odborník na motory. Nedokážu to vyloučit ...

A ano, máš pravdu. Kde není tření, není RVS. Chlapík na výstavě mi ukazoval vačku, která měla opravdu krásně lesklý plošky právě jen tam, kde by po ní měly klouzat jiný části motoru.

Naposledy editováno 16.03.2008 16:43:37

Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 16:54 | Nahoru | #56
Tu reakci jsem pochopil cca takhle.

V oleji máš nějakou reakční látku (ať už to je cokoliv), ta má vlastnost, že za vysokých teplot a tlaků se váže na kov. Dál má ještě takovou vlastnost, že když se opravdu naváže na kov, tak vzniká kluzká a velmi pevná vrstva.

Zároveň taky říkají, celá reakce je nastavená tak, že podmínky pro její proběhnutí jsou v motoru pouze na místech vystavených tření.

Já jsem vzděláním chemik - potravinář. Teoreticky to je možný, každá reakce má podmínky za kterých k ní dochází (pro představu podobnej profláknutej případ: z tuhy (grafitu) se diamant stane prostě jen půsověním vysokých teplot a tlaků v zemské kůře). Pochybuju ale, že tohle tvrzení může někdo ověřit bez provedení pokusu.

Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 20:54 | Nahoru | #57
Bozo - tak to tam nalej a máš to :) Válová píše (ona totiž česká verze tý práce je přímo na stránkách RVS), že to viskozitu oleje nemění, s olejem nereaguje, takže skazit tím nemůžeš nic. kanálky by ti to taky ucpat nemělo, protože tam to vlastně s ničím reagovat nemůže. a záruku proti poškození motoru na ten výrobek máš, co sem pochopil..
takže zkazit nic nemůžeš a maximálně to bude fungovat :)
a ještě můžeš napsat Válový, mail na netu je, u práce je napsaný, že v případě dotazů můžeš kontaktovat, takže se můžeš zeptat na vhodnost do 4t potažmo motocyklových motorů :)

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

16.3.2008 v 22:00 | Nahoru | #58
No, teď jsem nad tím intenzivně přemýšlel. Uvidíme. Kdyby jo, tak se to samozřejmě dozvíte jako první Hodím to do tohlodle vlákna. Každopádně to bude ještě chvíli trvat. Musíš nalejt první lahvičku, pak chvíli jezdit, pak vyměnit olej, přidat další lahvičku. Takže počkám dokud sezóna opravdu nezačne.

Kde si našel to složení? Pořád to nemůžu najít ... Né, že bych ti teda nevěřil ...

Naposledy editováno 16.03.2008 22:04:31

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 07:16 | Nahoru | #59
Bozo> opět citoval z oficiálních stránek výrobku, kde je uvedena i práce Válové v češtině :) http://www.rvs-tec.cz/mmps.html
jak říkám, napiš jí, třeba odpoví :)

v čem je trochu rozpor -
RVS tvrdí - Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm

zatímco Válová píše -
Kovokeramická vrstva je schopna narůst až do tloušťky stovek mikrometrů, (1mm má 1tis mikrometrů)

stejně tak když vezmu způsob řazení např. u svojí 350, tak RVS nikdy nemůže zrenovovat převodovku a kameny, který postupem času vyběhají v dírách u protikoleček náběhy a rychlost pak vypadává. prostě proto, že v tom místě k žádnýmu tření a vysokým teplotám nedochází, protože oba kusy nejsou v trvalým kontaktu..a takových příkladů bude určitě víc :)

a už mě napadl ideální stroj na takovej zázrak - a sice ruskej boxer - dněpr nebo ural..tam by určitě nějaký výsledky znát být musely lol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

17.3.2008 v 07:32 | Nahoru | #60
Němec> To narůstání materiálu je podle mě úplná blbost. Tam kde je tření, přípravek zreaguje a vytvoří vrstvičku :o . Když je tam víc materiálu, tak se zvýší tření, zvýší se teplota a zase materiál naroste. A tak furt dokola až se rozštípne motor nebo co ? Nebo má ten přípravek v kapse mikrometr a databázi všech výrobců motorů, aby poznal, kdy má přestat narůstat ? Herdek jestli tohle není revoluce, tak už nevím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist