tralala_pyco píše: ja bych se drzel toho politologickyho deleni, pro prehlednost - totiz, ze ty ultraodnoze se projevujou nasilne a povazujou nasili za prijatelny ve vztahu vuci statu nebo obcanum.
já bych to tak až neviděl. Každý stát a každé zřízení jistou formu násilí používá. Podívej se na střet Francie vs. žluté vesty...
Naposledy editováno 16.03.2019 11:31:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Islamizace Evropy
1100Virago píše: bill56: A ta polemika polopaticky vysvětluje, proč to není pravda a Švédové žádnou integraci neodpískali. Že se ji naopak snaží zkvalitnit a ten článek na iDnes to překroutil.
Ja vim, ze tu tak dlouho prselo a uz ti to asi nateklo vsude v hlave, tak udelam dobry skutek:
Vláda naopak za účelem posílení integrace uvítala NÁVRH (nic ještě nebylo schváleno ani realizováno), aby se doposavadní (již probíhající!) výuka cizích jazyků uskutečňovala v menších skupinkách, dříve než v pozdních odpoledních hodinách (protože studenti už jsou unavení nebo mají kroužky) a aby byla možnost i online výuky. Podle nich totiž dobře zvládnutý mateřský jazyk pomůže studentům dobře zvládnout i švédštinu a posílí jejich učicí schopnosti obecně.
1. aby se doposavadní (již probíhající!) výuka cizích jazyků - takze arabstinu a podobne (anglictina a svedstina neni na severu cizi jazyk, ale normalni soucasti vyuky ) vyucuji jiz ted
2. uskutečňovala v menších skupinkách, dříve než v pozdních odpoledních hodinách (protože studenti už jsou unavení nebo mají kroužky) a aby byla možnost i online výuky - ve vetsim mnozstvi je nezvladaji ani v jejich rodnem jazyku, ale budiz, treba se zlepsi kvalita vyuku, je to odpoledne, chudacci jsou unaveni nebo uz tam ani nejsou a proto by radi aby to slo i z domu. Navic kdyz se to presune z odpoledne na dopoledne, tak se stane co Jasanek? Svedstina, anglictina a dalsi se musi presunout na odpoledne, protoze budou unaveni, budou mit krouzky nebo uz tam nebudou a bude treba ty veci delat online.
3. Podle nich totiž dobře zvládnutý mateřský jazyk pomůže studentům dobře zvládnout i švédštinu a posílí jejich učicí schopnosti obecně - problem je, ze matersky jazyk zvladaji a kaslou na svedsky nebo anglicky. To pomaha pak v ucicich schopnostech a integraci v ramci Evropy jak?
Takze jsou problemy s integraci, odpoledne hazou bobek i na svoji materstinu, tak presuneme veci z dopoledne, ktere pomahaji integraci na odpoledne at se na to haze bobek jeste vice a je integrace jeste horsi.
Ale ja vim, hlavicka boli, kdyz se premysli