bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oilmaster a výkon
16.3.2019 v 09:57
Zdravím když jedu na svém tuaregovi 85kmh tak mám plyn tak cca v 1/3 a když prostě furt pridávám tak prostě jako by nic přes 85kmh se neprehopnu a pak to je jak když dochází benzín... nepridava se prostě když pak dám 2/3 - 3/3 Co s tím nebo víc už z něj nedostanu?

Jinak chtěl jsem ještě se zeptal na oilmastra na Minarelli RV4 50ccm mám ho od předchozího majitele odendany že se toho bál .. jaký na to máte názor? Mám ho tam dát nebo dál ředit?

Oilmaster a výkon

16.3.2019 v 10:37 | Nahoru | #1
najdi pořádnej kopec jestli máš peníze a šikulu co umí olejove cerpadlo nastavit a odvzdusnit při montáži a víru ve správnou funkci?? raději bych dál míchal olej do nádrže

Oilmaster a výkon

16.3.2019 v 10:41 | Nahoru | #2
co člověk,to názor. podle mě je oilmáster super věc a odpojit ho je hloupost. dává přesně tolik oleje,kolik je třeba,nezasírá se výfuk,nehulí se za tebou a jako bonus nemusíš při každým tankování řešit,kolik oleje

1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster a výkon

16.3.2019 v 10:43 | Nahoru | #3
Při demontáži oilmasteru a míchání do benzínu dojde k ochuzení směsi. Tryskou musí projít i ten olej, který dříve šel rovnou za karburátor. Bude se muset zvětšit hlavní tryska a posunout jehla nahoru. Teď to má asi chudou směs. Podívej se na svíčku po jízdě na plný plyn a podle barvy uvidíš. Ještě zkontroluj vzduchový filtr, pokud bude přicpaný, tak se to bude chovat podobně, jen směs bude bohatá - svíčka černá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster a výkon

16.3.2019 v 11:17 | Nahoru | #4
mito7> takže kvůli tomu že tam není oilmaster tak možná proto se nedostanu přes 85?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster a výkon

16.3.2019 v 12:40 | Nahoru | #5

PanPunker píše: mito7> takže kvůli tomu že tam není oilmaster tak možná proto se nedostanu přes 85?


Ne. Je to tím, že je to padesátka a taky proto, že nemáš natryskováno na těch +5°C, co je teď venku.

(reakce na) Oilmaster a výkon

16.3.2019 v 13:27 | Nahoru | #6
Kohlstein> Natryskováno o tom slyším poprvé jak to myslíš ?

Oilmaster a výkon

16.3.2019 v 15:39 | Nahoru | #7
Čau, totiž motorky , hlavne závodné sa tryskujú podľa nadmorskej výšky a teploty prostredia. terajšie malé dvojtakty sú už skoro ako závodné . V karburátore pod ihlou máš hlavnú trysku a tá sa mení, čím je teplejšie tak vo vzduchu je menej kyslíka tak sa dáva menšia. Tiež podľa nadmorskej výšky čím sa jazdí vo vyšších polohách tak tryska je menšia. Tryska sa udáva ten rozmer , čo prepúšťa palivo Menej kyslíka potrebuješ menej benzínu.. Pre chod motoru je vhodný nejaký pomer vzduch palivo kvôli horeniu. Ale keď máš chudobnejšiu zmes máš vyšší výkon, ale môžeš zadrieť. Keď dávkuješ olej do benzínu musí byť tryska väčšia , kvôli tomu oleju. Oilmaster tiež kladie určitý odpor , takže uberá výkon. Toto všetko , čo som tu popísal sú len teoretické drísty pre teba nepodstatné. Keď už je odpojený oilmaster tak sa naň vyser a jazdi bez toho. skontroluj vzduchový filter, potom skontroluj, či je zaslepená hadička kadiaľ šiel do karburátoru olej, aby neprisávalo falošný vzduch a čo je hlavné nafúkaj poriadne gumy, čím sú tvrdšie, tým to pôjde rýchlejšie. Namaž reťaz a hlavne daj pozor, aby nebol veľmi napnutý Držím palce pri zvyšovaní rýchlosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Teplota vody Aprilia Tuareg Wind 50 Monzinem 2 1.3.2021 v 12:36 Monzinem
Přední světla z napajené z baterie ... Aprilia Tuareg Wind 50 PanPunker 16 17.10.2020 v 09:37 krokoš
Vyvaření nádrže Aprilia Tuareg Wind 50 Monzinem 15 19.3.2020 v 23:23 Monzinem
Rezonance vyfuku vetší než bych cht... Aprilia Tuareg Wind 50 PanPunker 8 16.3.2020 v 00:23 Monzinem
Barva na motor Aprilia Tuareg Wind 50, Aprilia ETX 50 Monzinem 2 31.12.2019 v 21:26 Monzinem


TOPlist