bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012
15.3.2019 v 18:57
Zdravim všechny, hlavně cestovatele VFR1200F. Stojím před rozhodnutím který ročník vybrat. Před rokem 2012, cca o 50 tis. levnější. Za ty prachy bych si jí mohl vymazlit. Po 2012 +50 tis. kontrola trakce, nižší spotřeba. Co vybrat ? Pánové Vaše názory. Díky Láďa

Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012

15.3.2019 v 20:23 | Nahoru | #1
Šel bych do novějšího ročníku už kvůli trakci

Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012

16.3.2019 v 01:56 | Nahoru | #2
2012+

Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012

16.3.2019 v 09:54 | Nahoru | #3
...a je to jasný

1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012

16.3.2019 v 14:48 | Nahoru | #4
Varadero se ti už nelíbí?

(reakce na) Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012

16.3.2019 v 15:21 | Nahoru | #5
MiTau> Zdar ale líbí,je to super stroj, max spokojenost, jen koketuju s myšlenkou na něco silnějšího. A po pročítání a procházení různých článků a diskuzí jsem vsadil na VFR. Tak uvidíme

Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012

10.4.2019 v 21:52 | Nahoru | #6
Ahoj,
Ja som kupil 2010 prvy krat uvedenú do prevadzky 2011. Neviem posudit, co dokaze kontrola trakcie, ale mam pocit, ze ten podvozok vyzehli vsetko. Velmi plynule to akceleruje, nadherne presne radi, velakrat kvoli komfortu vletim rychlejsie, ako by som mal do nejakej situacie v premavke a vtedy nastupia brzdy, ktore su exkluzivne. Neskutocne ucinne.
Urcite ti bude treba ine sedlo, lebo origo strasne klze a ked planujes cestovat, tak vacsie plexi. Dost s tym origo fuci a robi to taky vir vzduchu, ze mi huci v helme (mam 178cm, hjc rpha 70). Mam este vfr800vtec s givi turistickym plexi a tam pohoda, co sa tyka vetra.
No a co budes potrebovat urcite, je ladak. Ja mam scorpio. Chcem si ho nechat, preto si musim vystacit bez bocnych kufrov. Tie origo su mega, ale potrebujes maly, resp. Nizko vyfuk.
Nejake kufre pocitaj, ze kupis, lebo pod sedadlo nedas absolutne nic. Ani rukavice.
Tak si to zrataj, ci do vybavy, alebo tej trakcie zainvestujes. V kazdom pripade si si vybral super masinu. Ja som kupil svoju len kvoli tomu, ze to bola vynikajuca prilezitost (najazdenych 148!! Km, zaruka, priamo z hondy) a bol som velmi milo prekvapeny. Zatial som na nej spravil len 1000km, ale vozil by som sa na nej do zblaznenia.
Dufam, ze som poradil. Vela stastnych km!

Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012

6.1.2020 v 00:14 | Nahoru | #7
Zdravím. Po roce neježdění mám velký absťák a přemýšlím o cesťáku. Přes NT 700V, CTX 700 jsem došel jsem k VFR 1200, která se mi zalíbila (DCT + kardan). Modely z roku 2010 jsou celkem cenově dostupné, ale potřebuji od vás zkušenějších poradit. Jezdil jsem 10 let Suzuki M800. Je to samozřejmě úplně něco jiného, takže mám obavy. S jinými motorkami nemám zkušenost. Měřím 178 cm a vážím 70 kg. Takže nejsem žádný svalovec. Ale jak jsem četl skoro všechny vaše zkušenosti z profilů motorek, tak mám pocit, že bych se VFR nemusel bát. Nebo ano? Myslíte, že bych to zkrotil? Netuším, jak je na tom s těžištěm, manipulací při parkování, apod. Jak dosáhnu na zem? Co se týče blbnutí, tak jsem nikdy nebyl závodník. Chtěl bych to na delší trasy ve dvou – dálnice s cestovní rychlostí +-150 km/h. S M800 jsem jezdil 160 km/h, ale pohodlné to fakt nebylo. Navíc naložená vůbec nebrzdila (1 kotouč vepředu a buben vzadu). Takže je i důležitá ochrana před větrem a vodou. To asi splňuje, jak jsem četl, ale co spolujezdec? O tom se moc nepíše... Jak tam vzadu sedí, mokne, či na něj blbě fouká, apod.
Díky za pomoc s výběrem.

Jakou vybrat před 2012 nebo po 2012

6.1.2020 v 17:45 | Nahoru | #8
Ahoj, tak VFR je od září 2019 doma. Něco málo jsem najel, myslím si že se bát nemusíš. Těžiště je nízko, nohama dosáhneš pěkně na zem. Váha tam je, o tom žádná ale zvládnout se to dá. Jinak na cestování super. I s batůžkem se to dá. Motor není zákeřnej, zátah je plynulej, záleží jak moc jí nakrmíš. Ochrana proti větru je horší než na Varanovi, ten byl super. Baťůžek si na vítr moc nestěžoval, já si budu muset koupit ale jinou přilbu. Vyklápěčka je hlučná. Prostě jiný proudění vzduchu a jiný cetovní rychlosti. V dešti jsem zatím nejel, tak nemůžu soudit.Nejlepší by bylo jí někde zkusit jak se na tom budete cítit. Držím palce při volbě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 17 3.4.2024 v 23:23 Deadman
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F kuzmič 72 16.1.2024 v 21:38 motodiag
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F Piwell 27 12.10.2023 v 15:06 Piwell
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F ohlin 7 27.5.2022 v 23:24 Richardpa
VFR 1200F DCT - pozor totálka Honda VFR 1200F MIK27 26 11.7.2021 v 16:38 PetrEFJÉER


TOPlist