nedávno jsem měl tuhle motorku a krom pneumatik na suchej okruh, neoriginální kontorly trakce, prorezlosti, problémy s kardanem atd. jsem zjistil, ze je ve Francii evidovaná jako sešrotovaná po totální havárii. Toto mi potvrdil i bývalej majitel - zničený rám, vidle, ohnutá podsedadlovka. A dašlí lahůdka je, že nemá 178 koní ale jen 95koní.
Tedy pozor na ni.
VIN: JH2SC63D8CK200013
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-vfr-1200-f/honda-vfr-1200-f-1048556.html
edit: překlik
Naposledy editováno 24.10.2016 16:43:08
1 reakcí na tento příspěvek VFR 1200F DCT - pozor totálka
Inu, to jo investice do budoucnosti - kolem 100.000Kč do ní novej majitel vrazí než(a pokud) bude ok.
A jak to znám přijede tam 10 lidí, poznají co je to zač a naštvaní se potáhnou přes celou republiku zase pryč a 11. nebožák ji koupí a najde toto vlákno až ji bude mít napsanou na sebe a vyčíslí mu opravu v ceně příplatku za novou mašinu.
O co horší, že majitel moc dobře o tomhle stavu ví - osobně jsme mu ho říkal i psal. Místo toho to zatajil a prodej hodil na jiné.
Mu někdo zavolejte a poptejte se na stav ;)
1 reakcí na tento příspěvek VFR 1200F DCT - pozor totálka
dave-lister píše: MIK27: Všechny silný motorky z Francie jsou seškrcený pod 100koní.
Máš pravdu ale já to třeba nevěděl..Celá mašina je dojebaná. "Proč" by se s tim měl někdo zabejvat - dát tam solidní gumu?
Inzerát se 100% objeví. Pochybuji, že majitel prozře a dá ji někam na díly. To raději prodá někde přes bazoš a někdo se na ní zabije.
Prostě starej českej překupníček koupí mašinu ze šroťáku, rok číhí na ebayi na díly, pak to dá nějak do kupy a prodává jako vonavku po prvním majiteli rok narození 1940 s nájezdem pár kilometrů. A neřeknou ti - hele, takhle sem ji dovezl, tady sem koupil díly, tady máš měření geometrie, graf z brazdy atd. = mašina je ok.
Kardan je skontrolovanej a je v pořádku.Ještě jsem neviděl aby u motorky odešel kardan po 17000km.Rám je změřenej od Halbicha je v pořádku a nikdy nebyl opravovanej.Když nerazíte na debila co nemá žádný podklady o tom co tvrdí,tak vám dokáže udělat pěkný problémy.Takže né jen bacha na to od koho kupijete motorku,ale bacha na to komu ji prodáváte.Protože zde zmiňující se pán opravu motorky bere tak,že vše co bylo odřený nebo jináč poškozený se nesmí spravovat,ale koupit nový origo.Kdo tohle dělá??? Jen autorizáky a ani ty kolikrát ne.
A hlavně,ceny náhradních dílů jsou takový palby,že totálka je i s pár poškozenejma dílama.Kdyby jste si chtěly postavit motorku z náhradních dílů za to kolik stojej,tak za tu cenu máte dvě nový motorky.
https://www.tipmoto....8417-vfr-1200-f.html
Naposledy editováno 11.07.2021 16:43:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 27 | 12.10.2023 v 15:06 Piwell |
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F | ohlin | 7 | 27.5.2022 v 23:24 Richardpa |
Konec výroby Crosstourera Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | dobrey | 2 | 5.4.2021 v 20:16 dobrey |