No tak to je jedna z možností co píše Kohlstein, další je ta, že díky absenci filtru nevzniká v difuzóru potřebný "podtlak" a nenatáhne si to z komínku od trysky benál . Pokud se to uchcává natolik že stále ukapává benál zpod karbece tak to taky nepojede, páč to má na prd směs. Takže za prvý dej tam filtr co tam má bejt, nějaký hrdla petek s molitanovou houbičkou a podobně jsou na dvě věci. Za druhý vyčisti jehlovej ventil co je nad plovákovkou - může tam být bordel a nezavírá to. Povyčičtění vyzkoušej aspoň per huba jestli to zavírá a těsní. Za tu trochu benzínový pachutě v hubě to stojí. Za třetí prohlídni plovák jestli v něm není trhlina a není v něm nateklej benál. Pokud bude OK tak ho dej do plovákovky, přidělej vršek plovákovky, pusť benál, NEcupuj , počkej až se plovákovka normálně naplní, pak benál zavři, odšroubuj ty dva šroubky a sundej z plovákovky vršek. Bude tam nějakej benál a na něm bude plavat plovák. Tak na plovák hmátni prstem a stlač ho dolů na dno plovákovky. No a koukej jak vysoko kolem krčku plováku bude benzín - hladina při stlačení plováku ke dnu by měla být akorát u toho "krčku" co má plovák na sobě. Pokud bude jinak - podle potřeby přihni plíšek kterým plovák uzavírá jehlovej ventil ( kterej jsi předtím prohlídl a vyčistil a o kterým víš že zavírá a neprotejká) . Pro sichr vyšroubuj trysky a profoukni je. Nespadla ti jehla od šoupátka do emulzní trubice? To taky umí udělat že to ne a ne a nejede
Tolik ke karbecu. Předstih a odtrh máš správnej?? Na to je fichtl dost háklivej. Odtrh se měří mezi kladívkama a POZOR v horní úvrati pístu. Takže přeměřit a případně správně nastavit odtrh. No a pak zkontroluj předstih. Nic víc zásadního na fichtlovi snad bejt na štelování kolem karbecu a elektriky nemůže. Na neutrál a volnoběh to vrčí aniž bys musel hejbat plynem ?