globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda vfr 800
Mám otazočku pre znalých veci... kamoš má Hondu vfr 800 a má nasledovný problém.
Pri jednej rýchlejšej jazde odpálil alternator, ktorý sa vymenil + regler. Potom zistil,že motor škube v nižších otáčkach do 4000 ot/min. Do výkonu ide v pohode, ale v nízkych otáčkach ma trhavý chod. Takže cez zimu sa spravilo postupne.
- výmena sviečok
- nastavenie ventilov
- očistenie snímača otáčok
Problém však stále ostáva, nejak dochádzajú nápady čo s tým. Ak by mal niekto radu čo s tým, tak mu zachrani sezonu. Dík
M

1 reakcí na tento příspěvek honda vfr 800

25.2.2019 v 20:48 | Nahoru | #1
počkej jestli sem drazí uživatel Gahan37, pokud ne,(což pochybuju, VFR je pro něj jako červený prapor / ahoj Marku /) tak ho kontaktuj přes PM
https://www.motorkar...;s%5Bnick%5D=gahan37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda vfr 800

25.2.2019 v 21:32 | Nahoru | #2
GL1> Jsem spis uživatel než diagnostik ,jsem schopen si při výměně napinaku vystřelit oko hlavně tohle mě nikdy žádný Vfr nedělalo...jo altik a regul jsem taky měnil hlavně on nepíše jestli jde o Fi nebo vtec.....v tomhle případě by jsem spis pozval do diskuze Gapyra většinu problému probiram s nim, taky Scalla je větší odborník....ale díky já jsem to tady viděl už odpol ale chtěl to nechat na odborníky
Pokud je to vtec a škube je divny ze mu nic neindikuje Fi, možná by jsem napíchnul servisní kolík jestli něco nevybliká na povrch.
Možná blbost ale neškube motor ale vytahana řetězová sada?

Naposledy editováno 25.02.2019 22:01:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda vfr 800

26.2.2019 v 06:17 | Nahoru | #3
Gahan37> já věděl, že je na tebe spoleh

(reakce na) honda vfr 800

26.2.2019 v 06:46 | Nahoru | #4
GL1> Jak někde čtu že to nejede, špatně brzdí a je slabý jsem hned připravenej oni hlavně všichni Vfr míchají v porovnání s motorkami které do sekce porovnání vůbec nepatří

honda vfr 800

26.2.2019 v 06:53 | Nahoru | #5
Chtelo by to upresnit o jaky VFR se presne jedna a jestli to skubani je ve vsech rezimech nebo treba jen pri konstantni rychlosti apod.
Nicmene takhle od boku me jeste napada synchro a kontrola nastaveni TPS.

honda vfr 800

26.2.2019 v 09:45 | Nahoru | #6
Ještě včera jsem to probíral s Gapyrou a jeho otázka zněla když bylo nastavení ventilu jestli se dělali i podtlaky...jo a vlastně si vzpomínám ze mě vtec asi 2x trochu zazlobil a vyřešilo se to očištěním lambda sondy...

1 reakcí na tento příspěvek honda vfr 800

26.2.2019 v 17:51 | Nahoru | #7
Ďakujem v prvom rade za odpovede, pokiaľ viem je to vtec r.v.2002. Vyčistila sa aj lamda sonda, je tam aj nova reťazova sada. Bol s tým aj v dvoch servisoch. V jednom
chceli meniť vymenený alternátor bez merania. V druhom, že treba nastaviť ventily. Nastavili ventily a závada bola stále tam. Ďalej už nemali záujem sa s tým zapodievať.
Preto píšem, že nám dochádzajú nápady. Prejavuje sa to tak, že v nižších otáčkach "ked sa chceš len presúvať" do 4000 ot to trhá, do výkonu to ide v pohode, ale pri vysokých otáčkach to nie je cítiť /proste to v otáčkach zanikne/. Neviem to viac upresniť
M

honda vfr 800

26.2.2019 v 18:22 | Nahoru | #8
Nemas tam nahodou nejaky Power Commander apod? To synchro se delalo? A na ten TPS senzor bych se take podival.
A jeste jestli to nema nejakou eko kokotinu jako je u Suzuki Pairs. Ten tohle taky dokaze delat pokud ty jazyckove klapky nefunguji tak jak maji.

Naposledy editováno 26.02.2019 18:24:04

honda vfr 800

26.2.2019 v 18:24 | Nahoru | #9
ako ti to poviem.... nemam šajnu o čom teraz píšeš. až toľko tomu nerozumiem

honda vfr 800

26.2.2019 v 18:25 | Nahoru | #10
tá závada začala, ked mu zhorel alternátor. pred tým to šlo ok. s tou závadou začaloto strečkovať

(reakce na) honda vfr 800

26.2.2019 v 19:35 | Nahoru | #11
milan700> A z těch 4000ot zrychluje na 6 stupeň nebo klasika od 3 nahoru?
Power c by tam asi objevili v servise....

1 reakcí na tento příspěvek honda vfr 800

26.2.2019 v 19:43 | Nahoru | #12
je jedno aký rých.stupen je zaradený. možeš ist na dvojke, alebo trojke. V tých nízkych otáčkach od cca2000 do 4000 to trha, potom to uznie je cítiť.vysoké otáčky to zrovnaju.
Skôrby som upozornil na vznik zavady, proste na chvilku s kamošom na dialnici blbli, dobre tomu pridal naplno. V tom zhorel alternátor avznikla táto zavada. v servise
neviem čo je powerc, ale tých servisoch čo sme boli, nevedeli nič zmerať

(reakce na) honda vfr 800

26.2.2019 v 19:57 | Nahoru | #13
milan700> Power commander je řídící jednotka která upravuje/zvyšuje vykon pokud to říkám správně. Problém vtec je ze ho servisy neradi berou, není to úplně jednoduchy a rychlý na servis....zkusil by jsem přes konektor který je na prave straně riditka pod tím vrchním plastem napojit na diagnostiku- pokud najdete servis který má a dělá, nebo proklemovat a po zapnutí klicku se podle intervalu blikani dá zjistit zda je nějaká závada....ten domácí postup jsou i videa na YouTube jak a kde je konektor....

1 reakcí na tento příspěvek honda vfr 800

26.2.2019 v 20:02 | Nahoru | #14
skusim pohladat tie videa, lebo toto riešime po servisoch od jesene a fakt je chalan z toho nešťastník. tak sa v parte snažime nejak pomocť. ja som to skúsil už tu.
ten alternator som mu pomohol vymeniť, lebo v tých servisoch už nechal dosť penazi a nič.
velmi pekne dakujem za radu
M

(reakce na) honda vfr 800

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2019 v 20:21 | Nahoru | #15
milan700> Tak snad se podaří a závadu odhalíte, nevím jestli to tady sleduje uživatel Scalla , zkus mu napsat ten ví o Vfr snad všechno ....nebo koukni na stránky Vfr klubu jestli v diskuzich nemá někdo cosi podobného ....

honda vfr 800

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2019 v 20:25 | Nahoru | #16
Power Commander je jednotka upravujici mnozstvi paliva. Vlastne sidi original ECU.
Synchronizace klapek je zakladni ukon. Pokud nejsou spravne serizene tak jeden valec taha druhy a vysledek je presne to co popisujes. Ve vysokych uz se diference srovna, protoze klapky jsou uz vyrazne otevrene a rozdil se ti maze.
TPS je cislo ktere ECU rika jak mas otocenou plynovou rukojet. V podstate jen potenciometr. Ale pokud ukazuje jinak nez je skutecnost tak ti jednotka doda spatne namichanou smes do valcu a vysledek zase muze byt to co popisujes.
Jednoduseji to vysvetlit neumim. Stahni si tady servisni manual a tam to urco bude co a jak s tim co jsem psal.

honda vfr 800

28.2.2019 v 17:42 | Nahoru | #17
vznikla nová situácia s tou vfr-ou. Chalan vyskušal odpojiť dobíjanie a na nabitej batérií sa šiel previesť. Div sa svete... ide to na parádu. teraz sme z toho blázni

1 reakcí na tento příspěvek honda vfr 800

28.2.2019 v 17:43 | Nahoru | #18
čo to môže byť? už na voľnobehu to má bez dobíjania normálny chod. akonahle zapojí dobíjanie, má to nepravidený chod.

(reakce na) honda vfr 800

28.2.2019 v 21:17 | Nahoru | #19
milan700> A po vymene altiku jste merili napeti v zatezi?? Nejednou se stalo, ze byl vymenen jeden vadny dil za druhy, byt s puncem novoty...
Mne to mechanik ukazoval live, kdyz menil alt, jake hodnoty ma davat...
A kdyz pises, ze motor na baterku necukal, tak by mela byt zavada na trase regl - alt...

honda vfr 800

28.2.2019 v 21:29 | Nahoru | #20
Nevies ake hodnoty maju byt?

honda vfr 800

28.2.2019 v 21:43 | Nahoru | #21

honda vfr 800

28.2.2019 v 22:00 | Nahoru | #22
Zmerame cez vikend, podla toho clanku. Priamo po nastartovani na baterii pri zapojenom alternatore nevies ake ma byt napatie?

honda vfr 800

28.2.2019 v 22:38 | Nahoru | #23
Když máš v pořádku baterii tak bez světel asi 14.2-4 V, když pustím světla tak mně to dobíjí 13.8 V. Když zvýším otáčky tak to dobíjí těch 14.4 i se světly. Tuším že to začne dobíjet na tuto hodnotu od 2500 otáček. Nevím jestli už nemáš povinné svícení při otočení klíčku. S tímhle jsem se setkal na autě, na volnoběch to mělo trhavý chod a při jízdě s lehkou nohou na malé otáčka to pěkně škubalo. Tenkrát jsem se s tím natrápil, po výměně altíku v pohodě.

honda vfr 800

28.2.2019 v 23:19 | Nahoru | #24
Dakujem pekne za info, zmerame to. Ma to presne taky trhavy chod v nizkych otackach. Akonahle odpojil za chodu motora dobijanie, motor okamzite isiel v pohode. Zase zapol dobijanie a slo to zle. Skusal to s vypnutymi svetlami

1 reakcí na tento příspěvek honda vfr 800

28.2.2019 v 23:22 | Nahoru | #25
Ten alternator sme menili na jesen, takze si presne nepamatam. Zda sa mi ze pri zapnutych svetlach som na baterii nameral 13,8V. Ak to tak bude, co je zle. Alternator, alebo regler?

(reakce na) honda vfr 800

1.3.2019 v 06:39 | Nahoru | #26
milan700> Milane, je to rok a půl zpět, takže si hodnoty opravdu nepamatuju... Ale když se zkoušel měřit nový altík napřímo, tak napětí po přidání plynu stoupalo... U toho špatného se naopak nedělo nic, hodnota voltů se ani nehla...
BTW, při výměně jste doufám dávali nové štekry?? Dost často se za ty roky zapékají...
A jak dává odkaz lubon, tak přesně odtud mám alt + regl a to by měla být záruka kvalitní práce.

Naposledy editováno 01.03.2019 06:50:36

honda vfr 800

1.3.2019 v 08:56 | Nahoru | #27
Dakujem za cenne rady, dnes to chceme zmerat. Napisem sem co som zistil

honda vfr 800

2.3.2019 v 20:48 | Nahoru | #28
dnes sme merali, takže toto sme zistili:
1- meranie odporu medzi fazami alternátora 0,9 ohm - rovnako medzi všetkými troma
2- meranie napatia na alt. pri 1800ot/min - 40V
6000/ - 120V
3- meranie napatia pri 2500 ot/min na výstupe z regulátora 14,25V
na baterke 13,9 V pri zapojených svetlách
14,2 V pri vypnutých svetlách
pridávanie otácok nemalo vplyv na zvyšovaní napatia.
Pred meraním sme skontrolovali všetky el.spoje. Bol sa previesť a závada - trhanie v nižších otáčkach bola stále.
Odpojili sme kontakt z dobíjania na baterke, motor na počutie šiel vyrovnanejšie a závada zmizla. bol sa previesť a bez závad!!!
To je na prášky
máte niekto odpoveď na toto?

honda vfr 800

3.3.2019 v 10:01 | Nahoru | #29
Jeste co me napada, jestli ten regulator nezlobi po zahrati. To by se dalo vyloucit docasnou vymenou za jiny...
A co treba zapalovaci civka?? Ikdyz to by asi cukalo i na baterku...

honda vfr 800

3.3.2019 v 10:06 | Nahoru | #30
Já bych zkusil spíš prohodit ten altík, přestože dobíjí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist