Pri jednej rýchlejšej jazde odpálil alternator, ktorý sa vymenil + regler. Potom zistil,že motor škube v nižších otáčkach do 4000 ot/min. Do výkonu ide v pohode, ale v nízkych otáčkach ma trhavý chod. Takže cez zimu sa spravilo postupne.
- výmena sviečok
- nastavenie ventilov
- očistenie snímača otáčok
Problém však stále ostáva, nejak dochádzajú nápady čo s tým. Ak by mal niekto radu čo s tým, tak mu zachrani sezonu. Dík
M
Synchronizace klapek je zakladni ukon. Pokud nejsou spravne serizene tak jeden valec taha druhy a vysledek je presne to co popisujes. Ve vysokych uz se diference srovna, protoze klapky jsou uz vyrazne otevrene a rozdil se ti maze.
TPS je cislo ktere ECU rika jak mas otocenou plynovou rukojet. V podstate jen potenciometr. Ale pokud ukazuje jinak nez je skutecnost tak ti jednotka doda spatne namichanou smes do valcu a vysledek zase muze byt to co popisujes.
Jednoduseji to vysvetlit neumim. Stahni si tady servisni manual a tam to urco bude co a jak s tim co jsem psal.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 35 | 16.5.2024 v 15:08 Gahan37 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |