bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KX250F
8.2.2019 v 09:39
Zdravím,

chtěl bych se zeptat jaký ročník KX250F je nejspolehlivější.
2011?2013?novější?

Díky

1 reakcí na tento příspěvek KX250F

8.2.2019 v 09:46 | Nahoru | #1
momentálně 2019

(reakce na) KX250F

8.2.2019 v 10:00 | Nahoru | #2
Johnny83> jj, přešně takovou odpověď jsem čekal

1 reakcí na tento příspěvek KX250F

8.2.2019 v 10:24 | Nahoru | #3
no ono asi moc jinou bohužel nedostaneš. 250 4t kroska je asi to nejrizikovější, co můžeš z druhý ruky koupit, je to prostě kus od kusu. obecně platí že nejlevnější je koupit novou, za dva roky prodat a koupit zase novou. Nedávno tu kluk koupil RMZ 250 rok 2008 a měl štěstí, že mu stačilo seřídit ventily a údajně to šlape, ale můžeš naopak koupit 2015 a zahučet do toho dalších 30... takže vzít někoho kdo tomu rozumí a pečlivě vybírat no. Třeba ti tu někdo dá nějaký obecnější rady ke konstrukci, co bylo kdy jinak a tak, ale jinak prostě nejvíc záleží na tom, jak se o to kdo staral, a dneska ti každej řekne, že to nejelo závod, po 5ti hodinách měnil olej a po 10ti dělal preventivně generálku motoru

(reakce na) KX250F

8.2.2019 v 13:06 | Nahoru | #4
Johnny83> no já jsem zjistil nějaký informace, že rok 2011 byl celkem OK a že na 2013 často praskaly kliky.
Jenže při koupi do motoru nevidíš a každý ti tvrdí že je to TOP stav závodně nejetý atd. .. Je to los do loterie tak trochu

KX250F

8.2.2019 v 15:28 | Nahoru | #5
Mám KX 250 F 2015, kupoval jsem ju minulej rok na podzim s najetejma 98 mth celkem (samozřejmě že tam už proběhla nějaká výměna pístu a sežízení ventilů). Motor zatím šlape skvěle ale mě se všechno ostatní poměrně sype, už jsem 2x ztratil lízo řetězu kvůli dojebanejm závitům, tlumiče dělám co 8mth a ložiska jsou už dost vyverglovaný. kamarád koupil 2016 (skoro to samý jak 2015) s 80 mth a nesype se mu nic, ložiska jako nový a celkově je moto furt jako nová. A to vše jen díky tomu že se bejvalej majitel o to staral. U ojetý moto prostě záleží jen na tom jak se k tomu do choval, tady ty pověry jako že u 2013 praská klika atd. bych moc nebral v potaz :)

KX250F

8.2.2019 v 22:48 | Nahoru | #6
Evidentně míříš na ročník 2011 a mladší, tedy se vstřikováním. Od dob Kawazuki už se tehdy asi podařilo vychytat všechny bolístky a otázka spolehlivosti bude spíš věcí údržby a trápení předchozích majitelů, než ročníku. Těžko porovnávat ročníky z opačného konce tvého rozpětí mezi sebou, protože se asi v plné kondici nikdy pořádně nepotkaly, i když vývoj šel u Kawy jen pomalu dopředu. Jak nastoupilo dvojité vstřikování v roce 2012, tak do roku 2016 byl motor prakticky beze změn a šlo tehdy nejlepší motor z pohledu výkonu, a samozřejmě to mělo vliv na jeho životnost v porovnání např. s tehdy (2012) o dost slabší Yamahou. Ale určitě se snažili životnost motoru po celou dobu zlepšovat, takže mladší by měla být i lepší, a kromě toho by měla mít i míň narajtováno.

Tady máš čtení na zbytek zimy:
https://motocrossactionmag.com/tag/kx250f/
https://www.dirtrider.com/tags/kx250f
https://www.vitalmx...._kx250f_product_type

KX250F

9.2.2019 v 16:13 | Nahoru | #7
Ahoj, mám 2013 jezdí se s ní i závody a motor zatím úplně bez problémů, má najeto asi 100mth. Olej měníme po 8mth a pokaždý čistej vzduchovej filtr. Spotřební věci měníš na všem stejně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kx 250 f po seřízení ventilových vů... Kawasaki KX 250F David_20 3 28.8.2023 v 17:45 Krautkopf
Kx 250 f chadící kapalina vytéká z ... Kawasaki KX 250F David_20 12 24.10.2022 v 22:11 krokoš
Kawasaki KX450F 2011 Kawasaki KX 450, Kawasaki KX 250F, Kawasaki KX 450F petermx 2 21.10.2022 v 15:41 Crossař666
Kawasaki kx 250F ventily Kawasaki KX 250F Metrly 5 4.9.2022 v 11:00 stojnak16
Stržený šroub při výměně oleje kawa... Kawasaki KX 250F Lapi_ 10 12.8.2022 v 17:04 Valve


TOPlist