vybírám auto, hledám větší kombík a co od toho chci :
stálý pohon 4x4 , ale skousnu i haldex
motor, okolo 150 koní nafta, benzin asi jedno moc s tim nenajezdim
převodovku radši klasický automat, ale skousnu i manuál
cena okolo stovky ale jsem schopnej přitlačit něco když to za to bude stát
chci něco co mě dlouho vydrží
horký kandidáti jsou:
Audi A6 C4 to už jsou starý pelechy ale přesně to co chci
Audi A4 B6 asi jedině 1.8t nebo 1,9 tdi manual
Alfa romeo 159, nevím jak jsou na tom jejich automaty, ale motor 2,4 jtd snad dobrej
Volvo XC70, asi super motor plus automat. ale haldex
nějaký subaru ale moc se v nich nevyznám
napadá vás ještě neco jiného? nebo nějaký zkušenosti? díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
nemako píše: já s tím jen jezdím,jednou za 15000 nechám vyměnit olej a jednou mi nějak vypalovali hned v garančce filtr,jinak opravdu nebyl žádnej problém. mám to jako slouhu,takže žádná přehnaná péče. slyšel jsem jen hrozný věci,ale já mám osobní zkušenost dobrou.prodává se to s najetým půl milionem,tak to asi nebude tak hrozný. dneska bych ale koupil benzín,lituju,že jsem nevzal šestiválc,když mi ho nabízeli za stejnou cenu a o kousek dražší dokonce v tribece
já jsem přehnaně pesimistický-to nesmíš tak brát....
podvozky,převodovky,diferáky-nemám výhrady,ale ty motory jsou průser celkově,i benzíny trpí na rychlé smrti,kámoš se specializuje jen na subarka,celkem úzce spolupracujem ......... a když už si vytáhneš černého petra,tak to stojí ranec.
a LPG do subaru totální nesmysl,nemá to hydra na ventilech,ale kalíšky různých tlouštěk,seřízení =motor ven a hromada práce,takže na to každý sere,jezdí a zastaví ho až podpálené ventily(ty mimochodem nejdou koupit v druhovýrobě,jen originál)........na motorech s LPG se ventily zaklepávájí mnohem rychleji,než na benzín,takže auta bez hydroštelů,jsou pro LPG absolutně nevhodná.
a třílitry s proměnlivým časováním........no neříkám už nic...
Naposledy editováno 31.01.2019 21:49:47
Na sestivalci DOHC 154kW jsem najel na LPG pres 150 tisic km, ale jednak jsem na celkovych 250ti tisich menil tesneni pod hlavama, takze ventily se pritom samozrejme delaly a druhak jsem ho loni s najezdem 335 tisic prodal. Ale do novejsiho sestivalce 180kW bych plyn taky nedaval...
Naposledy editováno 31.01.2019 21:56:55
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
z toho cos psal bych si vybral volvo, protoze a prestoze ho mam ta druha generace by mohla byt min problemova a levnejsi nez ta treti co mam ja. Za kilo to ale bude docela past.
jo a kdyby se sehnal peknej passat b5 s 2.8i ...ale taky to neni moc volba rozumu....
Ta MX5 není špatná ale víc mě bavilo TT když jsme jezdili Ještěd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
assassin píše: asi bych sel do neceho "osklivyho" nebo "neoblibenyho" - pak bys za ty prachy mohl koupit relativne slusnej kus... treba CR-V
z toho cos psal bych si vybral volvo, protoze a prestoze ho mam ta druha generace by mohla byt min problemova a levnejsi nez ta treti co mam ja. Za kilo to ale bude docela past.
jo a kdyby se sehnal peknej passat b5 s 2.8i ...ale taky to neni moc volba rozumu....
Mám b5 syncro/4motion 2,8i v plynu, na tachometru 407 000 km, kastle bude mít reálně tak o kilo víc, motor těch cca 400 000 km (dával jsem ho tam já a vím že těch 400 teď mít bude). Spotřeba oleje cca 375 ml/1000 km..halt 30tiventil no...v plynu jezdím pořád okolo 15 L/100 km...jinak klasika přední ramena a spotřebák...no ale hlavně tá kára ma 19 let a není to vůbec rezavý...asi se budu snažit udržet to ve funkčním stavu co nejdéle, z těch novějších aut fakt nevím, co si vybrat - aby to byl aspoň 6tihrnek, 4x4, min. 3L objem, benzín, minimum elektroniky...
Naposledy editováno 01.02.2019 01:23:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
GL1 píše: já jen k tomu Haldexu, ten je podle mě v pohodě, můžu teda jen za oct, I a II, ale tu nemáš ve výběru
Pokud má v požadavku 4x4, tak je lepší octavia 2. Tam haldex funguje dobře.
Dolph-cz píše: já jsem přehnaně pesimistický-to nesmíš tak brát....
podvozky,převodovky,diferáky-nemám výhrady,ale ty motory jsou průser celkově,i benzíny trpí na rychlé smrti,kámoš se specializuje jen na subarka,celkem úzce spolupracujem ......... a když už si vytáhneš černého petra,tak to stojí ranec.
a LPG do subaru totální nesmysl,nemá to hydra na ventilech,ale kalíšky různých tlouštěk,seřízení =motor ven a hromada práce,takže na to každý sere,jezdí a zastaví ho až podpálené ventily(ty mimochodem nejdou koupit v druhovýrobě,jen originál)........na motorech s LPG se ventily zaklepávájí mnohem rychleji,než na benzín,takže auta bez hydroštelů,jsou pro LPG absolutně nevhodná.
a třílitry s proměnlivým časováním........no neříkám už nic...
A takhle vznikaji famy
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
2stroke píše: Mám b5 syncro/4motion 2,8i v plynu, na tachometru 407 000 km, kastle bude mít reálně tak o kilo víc, motor těch cca 400 000 km (dával jsem ho tam já a vím že těch 400 teď mít bude). Spotřeba oleje cca 375 ml/1000 km..halt 30tiventil no...v plynu jezdím pořád okolo 15 L/100 km...jinak klasika přední ramena a spotřebák...no ale hlavně tá kára ma 19 let a není to vůbec rezavý...asi se budu snažit udržet to ve funkčním stavu co nejdéle, z těch novějších aut fakt nevím, co si vybrat - aby to byl aspoň 6tihrnek, 4x4, min. 3L objem, benzín, minimum elektroniky...
aha já právě měl pocit že ty šestiválce nic moc, to je stejnej jako se dávaly do audin ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
assassin píše: asi bych sel do neceho "osklivyho" nebo "neoblibenyho" - pak bys za ty prachy mohl koupit relativne slusnej kus... treba CR-V
z toho cos psal bych si vybral volvo, protoze a prestoze ho mam ta druha generace by mohla byt min problemova a levnejsi nez ta treti co mam ja. Za kilo to ale bude docela past.
jo a kdyby se sehnal peknej passat b5 s 2.8i ...ale taky to neni moc volba rozumu....
CR-V je na mě asi moc ošklivý :D
jo za kilo to bude past ale říkam si že třeba za kilo pade to bude risk dost podobnej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
WHTRDR píše: aha já právě měl pocit že ty šestiválce nic moc, to je stejnej jako se dávaly do audin ne?
neni to zadna slava, zbytecne komplikovany, vykon nic moc... ale ma to hezkej zvuk jak jsem psal, neni to zrovna volba rozumu...
ostatne V6 je tak nejak celkove nic moc reseni, je tam vse 2x... a to vse jen kvuli kratsi zastavbove delce....
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
Manuál pojede o dost lépe, než automat, spotřeba bude taky nižší.
Je třeba si uvědomit, že Haldex je spíš berlička, než pracant.
Subaru je v naftě špatně, tomu bych se vyhl takovým obloukem, že bych to auto ani neviděl.
U Foresterů třetí generace odcházely mezinápravy (podvozek to bude mít s něčím stejný). Je třeba hlídat sjetí pneumatik.
U 2,5 tutbobenzin problémy s turby, odcházel přestavovač vaček. Navíc je hnusnej interiér.
2,8 V6 je taky kapitola. Jako všechny koncernový atm nejede. Žere, krom benzínu, i olej.
WHTRDR píše: CR-V je na mě asi moc ošklivý :D
jo za kilo to bude past ale říkam si že třeba za kilo pade to bude risk dost podobnej...
Tu Hondu má žena , rok 2009 tacho 260t žere to prumer 6,6-7 , olej tak 0,5l/10000
4x4nevypínatelný. Závady ....klasika stabilizátory, přední ramena, jinak nic. Zkoušela toho v sekci suv víc a crv bylo hodně vzadu, ale pak si to po testech seradila a vzala tohle.
Samozřejmě pro chlapa to není “prestižní “ značka
selkie píše: Z výběru bych šel do XC70...pokud by ti nevadila spotřeba, tak 2,5 t.
Manuál pojede o dost lépe, než automat, spotřeba bude taky nižší.
Je třeba si uvědomit, že Haldex je spíš berlička, než pracant.
Subaru je v naftě špatně, tomu bych se vyhl takovým obloukem, že bych to auto ani neviděl.
U Foresterů třetí generace odcházely mezinápravy (podvozek to bude mít s něčím stejný). Je třeba hlídat sjetí pneumatik.
U 2,5 tutbobenzin problémy s turby, odcházel přestavovač vaček. Navíc je hnusnej interiér.
2,8 V6 je taky kapitola. Jako všechny koncernový atm nejede. Žere, krom benzínu, i olej.
Se vsim se musi souhlasit.
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
selkie píše: Z výběru bych šel do XC70...pokud by ti nevadila spotřeba, tak 2,5 t.
Manuál pojede o dost lépe, než automat, spotřeba bude taky nižší.
Je třeba si uvědomit, že Haldex je spíš berlička, než pracant.
Subaru je v naftě špatně, tomu bych se vyhl takovým obloukem, že bych to auto ani neviděl.
U Foresterů třetí generace odcházely mezinápravy (podvozek to bude mít s něčím stejný). Je třeba hlídat sjetí pneumatik.
U 2,5 tutbobenzin problémy s turby, odcházel přestavovač vaček. Navíc je hnusnej interiér.
2,8 V6 je taky kapitola. Jako všechny koncernový atm nejede. Žere, krom benzínu, i olej.
jo z haldexu mám trošku strach že člověk zjistí že nefunguje až ho potřebuje a ty všechny komplikovaný věci okolo co tam jsou
v autě mám ted haldex první generace jako projede se s tím dost ale spíš jsem chtěl stálou...
jinak by už bylo rozhodnuto pro to volvo...
ty alfy se daj sehnat asi ale trošku se jich bojím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
Naposledy editováno 01.02.2019 11:03:10