Téma: Našel jsem svou kradenou motorku

30.1.2019 v 15:43
Před několika lety mi ukradli motorku a náhodou jsem na internetu našel inzerát na stroj co odpovídá mojí ex (motorce) a je prodávaná bez papírů. Šance, že to je ona asi není velká ale rád bych se jel alespoň podívat, jeden den tomu rád obětuju. Chci se s váma poradit, jestli už někdo z vás něco podobného dělal a má tipy na postup.

Nechci sem dávat moc detailů, kdyby si to náhodou prodávající četl ale díky za reakce

30.1.2019 v 15:46 | Nahoru | #1
dal bych hned avizo policajtum. kdyz ho budes zadat o VIN, akorat mo muzes vyplasit. to same s zadosti o podrobnostmi na fotkach a pod.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Našel jsem svou kradenou motorku

30.1.2019 v 15:52 | Nahoru | #2

30.1.2019 v 16:07 | Nahoru | #3
Já našel na internetu svoje kradený kolo. Asi po tejdnu. Protože jsem krádež hlásil, nezbylo mi, než ohlásit i nález. Reakce byla, abych si vyžádal více informací. I učinil jsem tak, bylo to nade vší pochybnost moje kolo. I rada satrapčíka byla, že si mám s prodejcem domluvit schůzku a bude-li to moje kolo, pak mám zavolat 158 eventuálně před schůzkou navštívit místně příslušné oddělení (jak je mám poznat mi neřekl) a požádat o pomoc, prý nemohou odmítnout. Pche. I informoval jsem satrapčíka, že se mi to nelíbí a sdělil mu svou domněnku, že je to v zásadě jeho džob. Kromě toho, pokračoval jsem, jsem občan zákona dbalý, bezúhonný a tím pádem splňující všechny podmínky pro nošení zbraně kategorie B, taktéž mám i ZP kategorie E. Narovinu jsem jej informoval, že s prázdnýma rukama na podobné setkání nepůjdu, nicméně že mi přijde z mé strany nespolečenské, ba takměř společensky nepřijatelné po nějakém drbanovi střílet v širším centru Prahy v parku.
I ukázalo se, že tato informace sehrála v celé akci podstatnou roli, místní oddělení zjevně dostalo příslušnou informaci, na schůzku se zřejmě dostavil příslušný příslušník a příslušným způsobem velociped, o kterém se ukázalo, že skutečně je kradený a náleží mi, drbanovi odebral.
Následovalo několik týdnů vyplněných poměrně otravným docházením na jedno místní oddělení, ze kterého přeposílali papíry na druhé místní oddělení, kde na ně napsali muří nohu a poslali je zpět, až, asi po měsíci a půl, nastala ta kýžená chvíle, kdy jsem si mohl velociped vyzvednout. Neobešlo se to bez komplikací, neb k takové operaci jim zjevně chybí buď prováděcí předpis, nebo příslušná zkušenost. Nicméně nadvakrát jsem se dostavil a příslušné lejstro opatřil svým podpisem.
Co bych ti povídal, je to poměrně veselá taškařice a nevidím důvod, abys ji neabsolvoval.

30.1.2019 v 16:22 | Nahoru | #4

FiZzeR píše: Eso_Rimmer> To jsem zvědavej jak by se na něj fízli tvářili, vždyť po nich chce práci... Já našel svoje ukradený kolo v bazaru, za měsíc jsem dostal od fízlů dopis že nebyly zjištěny žádné skutečnosti... blabla A kolo mezitím prodaný.

30.1.2019 v 16:54 | Nahoru | #5
drzim palce a daj vediet ako to dopadne. Teda by som siel na policiu, resp oslovil nejakeho znameho policajta, aby tam isiel somnou. Po znamosti zabezpecit nejaku hliadku v okoli ktora by prisla.... rozhodne tam neist sam alebo priamo s chlapom v policajnom odeve.

30.1.2019 v 17:20 | Nahoru | #6
Ukradli mi auto, vše nahlášeno.Po dvou letech mi přišla pokuta za špatné parkování před 14 dny na Praze 8. Když jsem se spojil tel s policajtem, tak mi řekl, že to není možný a že to musí ověřit. Asi za půl hodiny mi volal,že mám pravdu a už je to zanešený v databázi. Kdyby dělali co mají, mohl jsem mít auto zpět, když dávali ty hovada parkovačku.

30.1.2019 v 17:22 | Nahoru | #7

Eso_Rimmer píše: clovek se nesmi nechat ukecat a ukolibat. musi to udelat tak, aby o tom byl udelany zapis. a k tomu kolu - jestlize jsi mel poznamenany vyrobni cislo a oni by ho identifikovali, asi by to tezko dopadlo tak, jak pises, ne?

Neměl, byla to supermarketovka, měl jsem jen svědectví rodičů a pár fotek (byly na tom ale jiný pedály a pár doplňků, takže jsem si stopro jistej že to bylo ono). Podle mě jsem udělal chybu, že jsem to jenom naprášil na fízlárně takže měli možnost se na to vysrat, měl jsem tam fízla dotáhnout za flígr, měli to asi 300 metrů.
Ve výsledku mi to ale bylo fuk, bylo půl roku starý a pojišťovna ho posléze zaplatila celý a já si koupil lepší.

Spíš je to smutný proto, že v tom bazaru se vždycky sepisovala smlouva na občanku, fízli měli i tip od majitelů vykradenejch sklepů, byly totiž za dvojema nepoškozenejma plechovejma vratama, z toho jedny s bezpečnostním zámkem (registrovaný klíče) a v baráku místní fetka (pravděpodobnost že to byl on je taky dost vysoká, kterej duševně zdravej člověk by dal čórku do bazaru kilometr od vykradenýho baráku)... Čili kdyby fízl nebyl línej zvednout prdel a ujít tři stovky metrů, mohl si nechat ukázat smlouvu a bylo by jasno.

30.1.2019 v 17:22 | Nahoru | #8

30.1.2019 v 17:26 | Nahoru | #9
fizzer: ono je to fuk, brachovi v pujcovne typek sebral 2kola - cca 50-80tis jedno. samo pujcene na obcanku, policajti ho hledali asi 2 mesice a pak se stejne zjistilo, ze nema nic nez jenom dluhy. pojistovna nic nezaplati, kdyz je znamej pachatel, muzes prej to na nem vysoudit a nejspis ho kvuli tomu ani nezasijou... to by muselo bejt vezeni nafukovaci...

30.1.2019 v 17:27 | Nahoru | #10

Sete píše: Dojeď se na ni podívat, koukni na VIN a když bude sedět, tam bych informoval PČR. Prodávajícímu bych zatím nic neříkal. Pak mu zavolej, že si pro ní tedy přijedeš a doraž tam rovnou s cajtama.

mno kdyz jedu kupovat motorku bez TP a kontroluju vin... to nebude vubec napadny

Naposledy editováno 30.01.2019 17:27:45

30.1.2019 v 18:43 | Nahoru | #11
Stačí letmo mrknout na poslední čísla VIN, ne ho celé předčítat jak když se kontroluje podle TP... Jak bylo psáno výše, hlavně prodávajícího nevyplašit

30.1.2019 v 19:43 | Nahoru | #12
Kluci, s těma kolama to znam, to policajti toho moc nezjistí pokud náhodou nenajdou celej sklad toho zloděje do měsíce. Zajímavý u tý motorky je, že jí prodává bez TP ale má na ní veteránksý osvědčení. Je možný ztratit TP a motorku pak přihlásit? Na to osvědčení je totiž potřeba aby byl VIN čitelnej a jezdit na to přece taky nejde. Ten kdo se rozhodne to přihlásit by tak brzo zjistil jestli je kradená. Vůbec mi neleze do hlavy ani jedna možnost..

Naposledy editováno 30.01.2019 19:44:29

30.1.2019 v 19:49 | Nahoru | #13
dykobraz: ja si osobne myslim, ze na veterany jde dostat kde co... kdyz mas znamy... ale nejspis ten clovek ke kterymu se chystas ji neukradl. tzn nejspis o ni prijde a o prachy co za ni dal taky... toho zlodeje (jako vzdy) nikdo nechyti....

30.1.2019 v 19:59 | Nahoru | #14

Sete píše: Stačí letmo mrknout na poslední čísla VIN...

Je otázkou, jestli vůbec bude co číst

30.1.2019 v 20:04 | Nahoru | #15
jen všeobecně, nenech se PČR odbýt, je to smutný, ale když přijdeš ve slušnosti a pokoře, tak tě odbydou, nechtějí si přidělávat práci. A musím potvrdit pointu příspěvku #3 od volkswagena. Až když jsem se zeptal, jestli čekaj, až si to půjdu vyřešit sám se sekerou a pak teprve přijedou, se zvedli a jeli hned

30.1.2019 v 21:34 | Nahoru | #16
GL1> Myslím, že maj nahrávaný telefony a sou vysraný, že tu sekeru/pistoli fakt použiješ a pak vypovíš, žes je varoval....

30.1.2019 v 22:36 | Nahoru | #17
Mě když ukradli moto tak jsem dostal doporučení ať to nahlasim kdyby jsem jo náhodou objevil rovnou policii a nic jiného....když už nic nevypátrají ať ji aspoň přivezou....jinak tímhle tématem jsi urcite prodejce neupozornil

30.1.2019 v 22:40 | Nahoru | #18
Gahan37> hele je mi jasný že kdyby byl prodejce vystrašenej tak si čte všechny vlákna na motorkářích a jakmile vidí tohle tak jí stáhne Bohužel pravděpodobnost že to ta motorka je je malá a navíc ji nejpíš sám neukradl. Myslim že si prostě udělam výlet a ani nečekam že ten VIn najdu ale stálo by to za to :))

31.1.2019 v 00:52 | Nahoru | #19
Dyk0braz> Asi by jsem byl taky zvědavý , ale ruku do ohně za to ze “současný” majitel by případně nevěděl ze má čorku bych nedal....
Tak jsem zvědavý jak dopadneš.., klika ze ten inzerát není z oblasti Polsko /Ukrajina /Slovensko

31.1.2019 v 13:30 | Nahoru | #20
Gahan37> Skôr by som povedal, že to kúpil za takú cenu, že, ak má všetkých 5 pohromade, si musí byť istý, že to nie je celkom v poriadku. Takže technicky to nevie, ale...

31.1.2019 v 13:37 | Nahoru | #21

tak treba ho ten fizl chtel koupit/koupil...

31.1.2019 v 20:48 | Nahoru | #22

kokonhead píše: tak treba ho ten fizl chtel koupit/koupil...

2.2.2019 v 09:58 | Nahoru | #23
Ještě záleží na tom, zda jsi měl motorku pojištěnou proti krádeži. Jeden můj známý takto našel náhodou svoje auto (Audi A4). Ten co s ní jezdil neměl tušení, že je kradená. Policie roztočila soukolí a nakonec mu auto i vrátili. Jaké to nemilé překvapení, když mu pojišťovna doměřila vratku z pojistky proti krádeži. Dodnes se vzteká, že to nenechal být...

2.2.2019 v 21:40 | Nahoru | #24
Nene, pojistku jsem na ní neměl. Dokonce ležela skoro 30 let v garáži než jsem na ní začal pracovat. Bohužel jsem se na ní nikdy neprojel. Upřímně si myslím že není moc šance abych jí ještě našel ale pokud uvidím někde stejnou, určitě se na její VIN podívám. Fun fact: Při vykradení garáže se kromě motorky ztratily hliníkové trubky za 20k a další věci. Pan PČR ale při výpovědi zaznamenal hodnotu ztráty asi tři a půl tisíce. Bohužel jsem ten papír podepsal protože jsem si toho nevšiml. Je to už tak 5 let zpátky...