1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
justyn píše: FiZzeR> Joo to v každým případě,ale ten nájezd bude nějakých cca plus mínus 43tis km a Afrika má servisní interval na ventily 24tis km
To je slušná porce Asi bych je nechal nastavit na horní limit a pak bych prostě věřil Jsou lidi, co intervaly přetahujou o nesmysl a nic zlýho se neděje, zvlášť když s tím pojedeš cestovně a né střelbu.
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
3 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
Na YouTube je jeden američan co jede na Africe kolem světa. Co jsem tak sledoval tak to moc neservisuje, vždy jen doma před cestou. Viděl jsem jednou jak nechával dělat olej a gufera v předních tlumičích v Petrohradu někde v garáži. A ještě mu myslím měnil olej v motoru.
Najdu ti odkaz.
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
klidne bych si tipl, ze to tech 43 klidne vydrzi.
Nebo je tu nekdo, kdo v intervalech kontroly ventilu delal nejake serizovani?
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
KubaLC8 píše: 24 je kontrola
klidne bych si tipl, ze to tech 43 klidne vydrzi.
Nebo je tu nekdo, kdo v intervalech kontroly ventilu delal nejake serizovani?
Sice nemám Hondu, ale při 40ti byly vůle jak na novým stroji, a teď se budu dívat při 60ti. Tak uvidíme.
U nové moto bych nájezd 43tis km vůbec neřešil, kór u Japonce.
Tady je každej ze všeho moc zbytečně vydřenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
titus píše: Sice nemám Hondu, ale při 40ti byly vůle jak na novým stroji, a teď se budu dívat při 60ti. Tak uvidíme.
U nové moto bych nájezd 43tis km vůbec neřešil, kór u Japonce.
Tady je každej ze všeho moc zbytečně vydřenej.
No proto to pisu, ze to nekdo potvrdi.
Na te me KTM, ktera se samozrejme furt sere, tak v 53tkm se ventily jen konktrolovaly, ale neserizovaly, protoze nebylo potreba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
justyn píše: wáca> Ahoj U Tenerky 660 si ventily seřizuju sám a šlape to Já pak až se bude připravovat mašina na cestu tak se domluvím s chlapama v Hondě,že bych koukal pod ruce a případně vyzkoušel
Nová AT má jak podložky, tak šroubky. schema hýr Takže při seřízení musí celá hřídel ven a spolu s tím půlka motorky. Pokud by motorka vyloženě necvrdlikala nebo neztrácela výkon, někde v kotárech patnáct tisíc km od domova bych se na seřízení i kontrolu vybodnul. Stačí smůla při montáži a shánět tam díly je zbytečné riziko. Něco někam spadne, zlomí se, přetrhne.... Tím samozřejmě nechci podceňovat šikovnost Justina nebo tamní mužiky. Co jsem dělal jak Varadera (podložky), tak XRV/TA (šroubky, kontrola po 12 tisících), u zánovních kousků bez kila na hrbu byly odchylky minimální.
Naposledy editováno 02.01.2019 17:46:53
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
jinak k tematu - take mam afriku, vladivostok mne hodne zajima, asi bych se vysral na ventily.... ten zminovany William Gloege to vyresil tak, ze vezl sebou olejovy filtr a v tom petrohrade si nechal vymenit olej - filtr ale prave mel svuj, także to było cele otazka chvilky a nezustal nikde viset kvuli tomu, ze by nemeli filtr....
na te africe jezdim vylozene cestovne, v 2018 jsem był na nordkappu atd., ted ma najęto presne 15tis. km, opotrebeni VSEHO minimalni, dokonce ani jednou jsem nemusel napinat retez, ani ty originalni gumy jsem jeste nesjel nu coz, je prawda, ze za to moc netaham
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
Vzdálenost do Vladivostoku po silnici je necelých 12 000 km, tam a zpět tedy 24 000 km. Takže to bude muset jet velkým okruhem na těch 40 000 km.
3 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
Naposledy editováno 04.01.2019 19:18:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |