bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snížení výkonu
25.12.2018 v 20:48
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví, zdali jde nějak snížit výkon u motorky která má například 100kw, na 35 nebo 25kw a já ji mohl řídit s A2? Předem moc děkuji za rozumné odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu

25.12.2018 v 20:56 | Nahoru | #1
Ne. Je to tu několikrát do roka: https://www.motorka...mp;pgr=1#goto9568454

Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2018 v 21:04 | Nahoru | #2
Obecně se řeší snížení sadou na omezení výkonu,prostě úprava stroje,která skutečně sníží výkon. Rešilo se to tady xkrát,stačí projít fórum. Pokud se nepletu,tak v podstatě nic nad 70kw původního výkonu nejde omezit na 35,ale určitě dohledáš přesně.

Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2018 v 21:14 | Nahoru | #3
Pokud chceš takovou motorku, musíš projít inzerci a hledat moto s výkonem 25kW.
Nesmí být ale snížená z původního výkonu - musí mít ve velkém TP jediný údaj = 25kW.

1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2018 v 21:17 | Nahoru | #4
snížit výkon jde, ale snížení z více než 70kw (na 35 ), nebo z 50ti na 25 stejně řídit nemůžeš
edit: z více než 50Kw na 25, no prostě můžeš řídit motorku, která byla snížena o polovinu ( a méně než polovinu )

Naposledy editováno 25.12.2018 21:20:39

(reakce na) Snížení výkonu

25.12.2018 v 21:27 | Nahoru | #5
GL1>
Já právě vycházel z tohoto a měl jsem za to, že to jde na 25kw

Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2018 v 21:29 | Nahoru | #6
Snizit to jde!!!! Do papiru ti to ovsem nikdo nenapise a kdyz uz!!!! Zustane ti v tp puvodni vykon tudiz s A2 ji nebudes moct ridit!!!!hledej prouza je tu toho o tom napsano mraky.

Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2018 v 22:42 | Nahoru | #7
Dotáhnout do Německa nebo Itálie, přihlásit tam, nechat stáhnout zmíněnou sadou od Alphatechnik, nechat zapsat tam do TP, přitáhnout zpět, nechat přepsat na české TP, údaj o původním výkonu se nepřepíše. Pokud by se v tom někdo šťoural, dá se to ale dohledat.
Bacha při prodeji, je potřeba tento fakt uvést, aby další majitel nekupoval motocykl v dobré víře, považující ho za vozidlo skupina A2, které technicky není, i když je velmi složité to dohledat...

2 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2018 v 10:23 | Nahoru | #8
Fízl, i ten úplně nejblbější, řekne: To je FZ1, litrová motorka? A to jde, aby byla tak slaboučká? Prověřím to, třeba dostanu čárku!
A pak nazdar noty na dva roky a k tomu pokuta ve výši jedné výplaty.

(reakce na) Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2018 v 11:25 | Nahoru | #9

Kohlstein píše: Fízl, i ten úplně nejblbější, řekne: To je FZ1, litrová motorka? A to jde, aby byla tak slaboučká? Prověřím to, třeba dostanu čárku!
A pak nazdar noty na dva roky a k tomu pokuta ve výši jedné výplaty.



Může to být třeba hayabusa, ale pokud už od dealera vyjede omezená na 35kW, může to řídit klidně 18 let starý řidič s čerstvým řidičákem a policista to na rozdíl od tebe dobře ví . Pokud si to ověří, uvidí to, co ty ve velkém TP, jediná šance, jak to může zjistit je podle VIN a dohledat u zastoupení té značky, s jakým výkonem byl ten konkrétní stroj prodán.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2018 v 14:09 | Nahoru | #10

Kohlstein píše: Fízl, i ten úplně nejblbější, řekne: To je FZ1, litrová motorka? A to jde, aby byla tak slaboučká? Prověřím to, třeba dostanu čárku!
A pak nazdar noty na dva roky a k tomu pokuta ve výši jedné výplaty.



Na silnici, ani na STK se v tom NIKDO šťourat nebude. Musí mít ale ve velkém TP jen jeden jediný údaj o výkonu - buď 25kW nebo 35kW.
Měl jsem takhle Z750 s výkonem pouhých 25kW a za celou dobu co jsem ho měl nebyl žádný problém...Jen technik na STK utrousil -taková moto a pouze 25kW? a to bylo vše za celých 7 sezon... Projeto bez problémů a s kontrolama - A, D, I, H, CH, SK, PL...

Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2018 v 16:25 | Nahoru | #11
Je rozumná odpověď koupit si motorku pro A2 a po rozšíření na neomezenou cokoliv?

(reakce na) Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2018 v 19:23 | Nahoru | #12
parezi> Mr.Dreamer>
Jasně, že se v tom nikdo nebude šťourat na silnici. Stačí napsat do systému Ten-a-ten jel na Tomhle, prověřte to. Vrátím se k té FZ1. Koupíš ji v Holandsku a necháš tam udělat tu úpravu na 25kW nebo 35kW a tady to přihlásíš očištěné od původních hodnot. Jenže pak stačí zadat původní holandskou RZ a znovu se vynoří původních 110kW:


Je to tahle bazarová FZ1

Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2018 v 19:55 | Nahoru | #13
někde tady na foru ve starších obdobných tematech byla R1 s TP s 25kw ( pouze čisté 25 kw, žádné stažení ), v tu dobu jsem to bral, že je to od výrobce, i když mi to bylo divné teď, když to tady čtu výše, tak se to vyjasňuje

Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 27.12.2018 v 08:33 | Nahoru | #14
Ahoj,

Já mám hypermotard 796, který byl od dealera v IT koupen jako vyrobený s 25 kW takže žádné snižování nebylo.

Co jsem zjišťoval, je tato možnost u více výrobců motorek.
Takže pravidlo o původní výkonu padá, protože snížený výkon je již původní:)

2 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 27.12.2018 v 11:57 | Nahoru | #15
Asi blbej nápad, ale jestli není lepší koupit si slabou a zároveň lehkou motorku, která pojede líp, než těžkou bez koní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 27.12.2018 v 15:51 | Nahoru | #16
Buellrider> Já myslím že ta uškrcená s větším objemem, bude mít mnohem lepší kroutící moment a to taky půjde.

(reakce na) Snížení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 27.12.2018 v 18:13 | Nahoru | #17

nokia321 píše: Buellrider> Já myslím že ta uškrcená s větším objemem, bude mít mnohem lepší kroutící moment a to taky půjde.


Co znamená " lepší krouticí moment "? Dám ti čtyři příklady, co zvolíš?
1. Kawa Ninja 400, 34kW/10.000rpm, 172kg, cena 150k peněz. Motor jede krásně plynule, je lehoučká a je radost s tím jezdit.
2. Kawa Ninja 650, 50kW/8000rpm, sníženo na 35kW, 193kg, 175k peněz. Po úpravě ti začne někde nad 5000rpm přivírat sekundární škrticí klapky a zpomalovat.
3. Kawa ZX-6R, 97kW/13500rpm, 192kg, dnes 285k peněz. Na 35kW upravit nejde, ročníky do 2013 můžou být upraveny na 25kW, ale nejdou řídit s novým A2. Konverze je většinou doraz na škrticích klapkách. Z "lepšího" krouticího momentu ti tam zbude akorát ta chcíplotina do 7000rpm.
4. Kawa Z900, normálně má 92kW, ale je i škrtitelná verze 70kW/8000rpm, 210kg, 230k peněz. Ta normální varianta dosahuje 35kW už při 4000rpm. Po úpravě ti začne někde nad 3500rpm sekundární škrticí klapky. Při 8000rpm musí být ten krouticí moment zmenšen na polovinu, aby to bylo legální.

(reakce na) Snížení výkonu

6.1.2019 v 18:08 | Nahoru | #18

Buellrider píše: Asi blbej nápad, ale jestli není lepší koupit si slabou a zároveň lehkou motorku, která pojede líp, než těžkou bez koní...



Tady,v těchto případech,jde spíše o něco jiného.........

(reakce na) Snížení výkonu

31.1.2019 v 00:15 | Nahoru | #19
Kohlstein> ahoj ja mám kawasaki zzr 600 70kw chci ji nechát škrtit ale nenašel jsem škrtici sadu na 35kw jenom na 25kw
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist