1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu
nokia321 píše: Buellrider> Já myslím že ta uškrcená s větším objemem, bude mít mnohem lepší kroutící moment a to taky půjde.
Co znamená " lepší krouticí moment "? Dám ti čtyři příklady, co zvolíš?
1. Kawa Ninja 400, 34kW/10.000rpm, 172kg, cena 150k peněz. Motor jede krásně plynule, je lehoučká a je radost s tím jezdit.
2. Kawa Ninja 650, 50kW/8000rpm, sníženo na 35kW, 193kg, 175k peněz. Po úpravě ti začne někde nad 5000rpm přivírat sekundární škrticí klapky a zpomalovat.
3. Kawa ZX-6R, 97kW/13500rpm, 192kg, dnes 285k peněz. Na 35kW upravit nejde, ročníky do 2013 můžou být upraveny na 25kW, ale nejdou řídit s novým A2. Konverze je většinou doraz na škrticích klapkách. Z "lepšího" krouticího momentu ti tam zbude akorát ta chcíplotina do 7000rpm.
4. Kawa Z900, normálně má 92kW, ale je i škrtitelná verze 70kW/8000rpm, 210kg, 230k peněz. Ta normální varianta dosahuje 35kW už při 4000rpm. Po úpravě ti začne někde nad 3500rpm sekundární škrticí klapky. Při 8000rpm musí být ten krouticí moment zmenšen na polovinu, aby to bylo legální.