Naposledy editováno 23.12.2018 20:18:44
1 reakcí na tento příspěvek MT10 vs MT10 SP
BTW elektronika u SP hejbe jenom s útlumem, předpětí pružiny je manuální, ale upřímně, vzhledem k tomu, že pro dva ta motorka IMHO fakt neni, tak to nepovažuju za výraznější vadu.
Z těch semiaktivních módů se mi hodně líbí ten tvrdší a taky na něj jezdim naprostou většinu času. Je to ideální na středně dynamickou jízdu po né moc zhuntovanejch silnicích. Pokud jedeš opravdu kudlu (nebo na okruhu), tak už to začne bejt zbytečně uhoupaný a je třeba překliknout na vlatní tvrdý nastavení.
Naopak ten měkčí semiaktivní mód se mi moc nelíbí, přijde mi trochu nepředvídatelnej. Někdy se to houpe tak akorát a někdy až moc. Takže pro jízdu na rozbitých silnicích radši používám zase vlastní měkký nastavení.
Jinak s podvozkem klasické verze mám minimální zkušenosti, takže nemůžu porovnat Ale před MTčkem jsem měl motorku s klasickým manuálně stavitelným podvozkem a po zkušenosti s SP už bych to zpátky nechtěl. S elektrikou vjedu na rozbitej asfalt, klik, zmáčknu knoflík, podvozek změkne, rozbitej asfalt skončí, klik, je z toho prkno a můžu zas topit - staromilci to budou odsuzovat, ale mě se to prostě líbí
rawson> Nechápu, v čem by měla bejt SP víc na okruh než klasická verze. Liší se v podvozku, ale zrovna na okruhu elektrickej podvozek fakt nevyužiješ. Pak je tam pár blbostí jako TFT display a leštěná kyvka, ale ergonomie, výkon, jízdní režimy, to všechno je úplně stejný. Každopádně, tvoje dilema má řešení, ber SP verzi s touring paketem
Naposledy editováno 28.12.2018 21:56:33
JohnnyS08 píše: Jak se to chová? To záleží především na tom, v jakým módu jedeš. Jsou tam buď dva přednastavený semiaktivní (kdy je tuhost tlumení upravována přímo za jízdy podle rychlosti, zrychlení, otáček) a dál si můžeš uložit svoje čtyři pevný nastavení.
BTW elektronika u SP hejbe jenom s útlumem, předpětí pružiny je manuální, ale upřímně, vzhledem k tomu, že pro dva ta motorka IMHO fakt neni, tak to nepovažuju za výraznější vadu.
Z těch semiaktivních módů se mi hodně líbí ten tvrdší a taky na něj jezdim naprostou většinu času. Je to ideální na středně dynamickou jízdu po né moc zhuntovanejch silnicích. Pokud jedeš opravdu kudlu (nebo na okruhu), tak už to začne bejt zbytečně uhoupaný a je třeba překliknout na vlatní tvrdý nastavení.
Naopak ten měkčí semiaktivní mód se mi moc nelíbí, přijde mi trochu nepředvídatelnej. Někdy se to houpe tak akorát a někdy až moc. Takže pro jízdu na rozbitých silnicích radši používám zase vlastní měkký nastavení.
Jinak s podvozkem klasické verze mám minimální zkušenosti, takže nemůžu porovnat Ale před MTčkem jsem měl motorku s klasickým manuálně stavitelným podvozkem a po zkušenosti s SP už bych to zpátky nechtěl. S elektrikou vjedu na rozbitej asfalt, klik, zmáčknu knoflík, podvozek změkne, rozbitej asfalt skončí, klik, je z toho prkno a můžu zas topit - staromilci to budou odsuzovat, ale mě se to prostě líbí
rawson> Nechápu, v čem by měla bejt SP víc na okruh než klasická verze. Liší se v podvozku, ale zrovna na okruhu elektrickej podvozek fakt nevyužiješ. Pak je tam pár blbostí jako TFT display a leštěná kyvka, ale ergonomie, výkon, jízdní režimy, to všechno je úplně stejný. Každopádně, tvoje dilema má řešení, ber SP verzi s touring paketem
Prosim te, da se zmenit rezim ERS, kdyz je motorka v pohybu?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MT-10 2022 Yamaha MT-10 | xdxxddx | 1 | 3.5.2024 v 23:04 dewwil |
[pomoc] Yamaha MT10SP - úprava Yamaha MT-10 | Veverkaris | 29 | 15.6.2023 v 16:41 Maxipes_Fík |
Yamaha MT - 10 2021 Deflektory vzdu... Yamaha MT-10 | MiraKobe | 0 | 10.1.2023 v 11:49 MiraKobe |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... | mmks | 84 | 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo |