globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MT10 vs MT10 SP
23.12.2018 v 19:40
Mate nekdo zkusenosti s SP verzi? Jak se chova na nerovnostech oproti klasicke berzi?

Naposledy editováno 23.12.2018 20:18:44

1 reakcí na tento příspěvek MT10 vs MT10 SP

24.12.2018 v 16:52 | Nahoru | #1
Je tam pořádný rozdíl oproti klasické verzi. Motorka krásně drží a každou nerovnost pěkně vyrovná nebo spíše přeletí.

Osobně hodně váhám, jestli si pořídit Tourer verzi a nebo SP. Chtěl bych s ní cestovat a SP je hodně dělaná na okruh / polet kolem komína (na nějaké delší vyjížďky by se musela trochu modifikovat).

1 reakcí na tento příspěvek MT10 vs MT10 SP

28.12.2018 v 21:54 | Nahoru | #2
Jak se to chová? To záleží především na tom, v jakým módu jedeš. Jsou tam buď dva přednastavený semiaktivní (kdy je tuhost tlumení upravována přímo za jízdy podle rychlosti, zrychlení, otáček) a dál si můžeš uložit svoje čtyři pevný nastavení.

BTW elektronika u SP hejbe jenom s útlumem, předpětí pružiny je manuální, ale upřímně, vzhledem k tomu, že pro dva ta motorka IMHO fakt neni, tak to nepovažuju za výraznější vadu.

Z těch semiaktivních módů se mi hodně líbí ten tvrdší a taky na něj jezdim naprostou většinu času. Je to ideální na středně dynamickou jízdu po né moc zhuntovanejch silnicích. Pokud jedeš opravdu kudlu (nebo na okruhu), tak už to začne bejt zbytečně uhoupaný a je třeba překliknout na vlatní tvrdý nastavení.

Naopak ten měkčí semiaktivní mód se mi moc nelíbí, přijde mi trochu nepředvídatelnej. Někdy se to houpe tak akorát a někdy až moc. Takže pro jízdu na rozbitých silnicích radši používám zase vlastní měkký nastavení.

Jinak s podvozkem klasické verze mám minimální zkušenosti, takže nemůžu porovnat Ale před MTčkem jsem měl motorku s klasickým manuálně stavitelným podvozkem a po zkušenosti s SP už bych to zpátky nechtěl. S elektrikou vjedu na rozbitej asfalt, klik, zmáčknu knoflík, podvozek změkne, rozbitej asfalt skončí, klik, je z toho prkno a můžu zas topit - staromilci to budou odsuzovat, ale mě se to prostě líbí

rawson> Nechápu, v čem by měla bejt SP víc na okruh než klasická verze. Liší se v podvozku, ale zrovna na okruhu elektrickej podvozek fakt nevyužiješ. Pak je tam pár blbostí jako TFT display a leštěná kyvka, ale ergonomie, výkon, jízdní režimy, to všechno je úplně stejný. Každopádně, tvoje dilema má řešení, ber SP verzi s touring paketem

Naposledy editováno 28.12.2018 21:56:33

1 reakcí na tento příspěvek MT10 vs MT10 SP

14.1.2019 v 12:54 | Nahoru | #3
Zdravím všechny v novém roce!
Mám dotaz ke stroji Yamaha MT 10 SP. Zakoupil jsem tuto mašinu ve Francii od pojišťovny AXA FRANCE. Nalítáno pouhých 850 km , kdy nějaký pisálek z moto časopisu si ustlal na okruhu v zatáčce. Poškození v celku kosmetické, blinkr,plast řidítka. Vše vyměněno za nové. Malá rychlost nic závažného .
Nedostal jsem však manuál na ovládaní a přiznám se ,že bez toho to nedávám.
Nemá prosím někdo manuál k nastavení, v češtině ještě lepší? Nějaká možnost okopírování ,nebo se nějak dohodnout? Ozvěte se mi kdyžtak prosím!
Zdravím Milan P.

MT10 vs MT10 SP

14.1.2019 v 18:55 | Nahoru | #4
Zkus vyhledat na googlu, je tam manual v anglictine.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 vs MT10 SP

21.1.2019 v 09:19 | Nahoru | #5
Bluestar> Ano ten jsem našel,ale po pravdě je technický překlad docela složitý. Tedy alespoň pro mě Proto bych raději český manuál. Prodejci dělají jak kdyby to bylo tajné a odpovídají,že dodají pouze s novou mašinou. To je možné snad jen u nás,bohužel.

(reakce na) MT10 vs MT10 SP

24.1.2019 v 07:20 | Nahoru | #6
rawson> mám verzi SP + tourer kit ...
Dilema vyřešeno..

(reakce na) MT10 vs MT10 SP

24.1.2019 v 07:25 | Nahoru | #7
Bluestar> manuál mám v CZ..
Jako všichni co koupili u yamahy.
Řekni co potřebuješ a ofotim ti...jen prosím ne celý manuál..

MT10 vs MT10 SP

18.2.2019 v 20:32 | Nahoru | #8
Jde mi hlavně o nastavování od hodin po podvozek. Co se týče pneumatik, světel a jiné věci samozřejmě nepotřebuji.

MT10 vs MT10 SP

19.2.2019 v 18:04 | Nahoru | #9
Taky bych chtel

MT10 vs MT10 SP

20.2.2019 v 01:37 | Nahoru | #10
A co by jsi chtěl? MT 10, nebo už jen manuál?

1 reakcí na tento příspěvek MT10 vs MT10 SP

20.2.2019 v 19:39 | Nahoru | #11
Manual :))

(reakce na) MT10 vs MT10 SP

22.2.2019 v 00:38 | Nahoru | #12
DanielBES> Jasně, když ho seženu, tak ti dám vědět.

(reakce na) MT10 vs MT10 SP

4.5.2019 v 07:29 | Nahoru | #13

JohnnyS08 píše: Jak se to chová? To záleží především na tom, v jakým módu jedeš. Jsou tam buď dva přednastavený semiaktivní (kdy je tuhost tlumení upravována přímo za jízdy podle rychlosti, zrychlení, otáček) a dál si můžeš uložit svoje čtyři pevný nastavení.

BTW elektronika u SP hejbe jenom s útlumem, předpětí pružiny je manuální, ale upřímně, vzhledem k tomu, že pro dva ta motorka IMHO fakt neni, tak to nepovažuju za výraznější vadu.

Z těch semiaktivních módů se mi hodně líbí ten tvrdší a taky na něj jezdim naprostou většinu času. Je to ideální na středně dynamickou jízdu po né moc zhuntovanejch silnicích. Pokud jedeš opravdu kudlu (nebo na okruhu), tak už to začne bejt zbytečně uhoupaný a je třeba překliknout na vlatní tvrdý nastavení.

Naopak ten měkčí semiaktivní mód se mi moc nelíbí, přijde mi trochu nepředvídatelnej. Někdy se to houpe tak akorát a někdy až moc. Takže pro jízdu na rozbitých silnicích radši používám zase vlastní měkký nastavení.

Jinak s podvozkem klasické verze mám minimální zkušenosti, takže nemůžu porovnat Ale před MTčkem jsem měl motorku s klasickým manuálně stavitelným podvozkem a po zkušenosti s SP už bych to zpátky nechtěl. S elektrikou vjedu na rozbitej asfalt, klik, zmáčknu knoflík, podvozek změkne, rozbitej asfalt skončí, klik, je z toho prkno a můžu zas topit - staromilci to budou odsuzovat, ale mě se to prostě líbí

rawson> Nechápu, v čem by měla bejt SP víc na okruh než klasická verze. Liší se v podvozku, ale zrovna na okruhu elektrickej podvozek fakt nevyužiješ. Pak je tam pár blbostí jako TFT display a leštěná kyvka, ale ergonomie, výkon, jízdní režimy, to všechno je úplně stejný. Každopádně, tvoje dilema má řešení, ber SP verzi s touring paketem


Prosim te, da se zmenit rezim ERS, kdyz je motorka v pohybu?

1 reakcí na tento příspěvek MT10 vs MT10 SP

22.8.2019 v 02:33 | Nahoru | #14
Zdravím všechny majitele yamahy mt 10 (SP)
Mám dotaz! Reaguje trakce na zvedání předního kola, nebo nechá kolo vklidu zvedat a moto jet po zadním? Nikde se nepíše že by MT měla přímo Anti wheelie.

MT10 vs MT10 SP

22.8.2019 v 06:52 | Nahoru | #15
Čau, nejsem majitel, ale co jsem ji měl pujcenou tak na nejnižší stupeň trakce šla na záda pěkně a šlo s tím jet po zadním

MT10 vs MT10 SP

22.8.2019 v 07:25 | Nahoru | #16
Ono je to celkem jedno, stejně se to asi zadře...

MT10 vs MT10 SP

22.8.2019 v 09:04 | Nahoru | #17
Ale ale

MT10 vs MT10 SP

22.8.2019 v 10:57 | Nahoru | #18
Bluestar> MT-10 má antiwheelie "integrovaný" do kontroly trakce. Jinak řečeno, nejde si nastavit zvlášť stupeň antiwheelie a zvlášť stupeň kontroly trakce, jak to umí třeba Ducati.

Na nejvyšší citlivost kontorly trakce ti to ubere plyn sotva se přední kolo odlepí od asfaltu, na prostřední stupeň to umožní krátký odlepení a na nejenižší stupeň kontroly trakce je už IMHO antiwheelie vypnutý a můžeš si lítat po zadním dle libosti. Je ovšem pravda, že nejsem kdovíjakej expert v týhle discilíně - pokud se někdo na silnici dívá dlouhý minuty jen průzorem kolem šavlí, tak ton možná bude cítit, že mu do toho ta elektronika pořád kecá. V tom případě je tu ale pořád možnost kontrolu trakce vypnout úplně.

DanielBES> s křížkem po funuse - ano, jde to, jenom je třeba mít zaklaplej plyn

MT10 vs MT10 SP

22.8.2019 v 11:17 | Nahoru | #19
Trakce MT10 porovnava rychlost otaceni predniho a zadniho kola, tudiz to tak trochu supluje klasicke antiwhleelie.

MT10 vs MT10 SP

22.8.2019 v 12:08 | Nahoru | #20
To asi všechny trakce

(reakce na) MT10 vs MT10 SP

27.10.2019 v 20:13 | Nahoru | #21

Bluestar píše: Zdravím všechny majitele yamahy mt 10 (SP)
Mám dotaz! Reaguje trakce na zvedání předního kola, nebo nechá kolo vklidu zvedat a moto jet po zadním? Nikde se nepíše že by MT měla přímo Anti wheelie.


Pokud maš trakci na jedničce, tak zvedne se na tech cca 30 cm. Jinak je potřeba uplne vypnout trakce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MT-10 2022 Yamaha MT-10 xdxxddx 1 3.5.2024 v 23:04 dewwil
[pomoc] Yamaha MT10SP - úprava Yamaha MT-10 Veverkaris 29 15.6.2023 v 16:41 Maxipes_Fík
Yamaha MT - 10 2021 Deflektory vzdu... Yamaha MT-10 MiraKobe 0 10.1.2023 v 11:49 MiraKobe
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... mmks 84 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo


TOPlist