globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: p
p


Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:46

(reakce na) p

1.12.2020 v 13:45 | Nahoru | #121
[p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:07
?

Naposledy editováno 04.12.2020 11:11:35
Pokles napětí v systemu - tzn kdyz pustis ke svetlum jeste blinkry tak nameris znatelne pokles i na baterce? Pri běžícím motoru i bez?

(reakce na) p

1.12.2020 v 14:14 | Nahoru | #124
(

Naposledy editováno 04.12.2020 11:11:50
OldCrow> Tady máš obrázek, jak je řešeno napájení celého svazku. Je to jeden z důvodů, proč hoří konektor u hlavní pojistky nebo se ztrácí Voltíky cestou ke spínačče.

Naposledy editováno 01.12.2020 14:19:29

p

1.12.2020 v 14:42 | Nahoru | #126
pak tedy v tom zatizenem stavu, kdy poklesne svitivost tak nameris rozdil napeti na zarovce a na baterce?

p

1.12.2020 v 14:44 | Nahoru | #127
vilemx> tohle vetsinou predelavam, ze natahnu regler primo na baterku...
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:03:21

p

1.12.2020 v 15:10 | Nahoru | #129
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:15:57
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:15:45

OldCrow píše:
Není možné, že to měděné lanko ve většině drátů uvnitř pod izolací je zaoxidované a nemá už takovou vodivost? Že by z přibývající zátěží narůstal jeho odpor a průchod většího proudu by tím byl omezen?



Dovolím si Cimrmana:

"ano, to je možné".

Ale, psal si, že si vše zkoušel propojit ještě paralelním kabelem, takže...
Nakonec dojde
a) relé blinkrů (edit: teda nevím, jak by to mohlo způsobovat zkrat, takže to asi ne...)
b) Fáze - tedy načaté vinutí

No nebo prostě neumíš pořádně prodrátovat obvod a nepřemostil si vše, co si mohl (ale to jen hádám, protože to se tak stává, ale nemusí to být i tvůj případ samozřejmě).

Naposledy editováno 01.12.2020 15:55:48
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:03:56

(reakce na) p

1.12.2020 v 16:09 | Nahoru | #133
OldCrow> Nechám tě tedy s tvým 2 roky strarým problémem, se kterým si nevíš rady a už ti radit nebudu, když seš takovej vztahovačnej chudák, neboj

OldCrow píše: Každý máme své chyby a svůj um, jen někteří z nás se za všech okolností a všude snaží těm druhým dokazovat, jak on sám je jedinečný a bez chyb. Myslím, že by bylo lepší kdybys ........

Ono by to tady nemělo být o tom, abychom byli 100%, ale o tom, abychom se jako komunita chovali a v případě problému si poradili. Byli jako lidé.

Pokud jsem udělala někde chybu a napsal jsem něco nejasně nebo nepravdivě nebo jsem se už jen tak splet, nebo něco neumím jako ty, nebo já nevím co ještě, tak se hrozně moc omlouvám .



No, já myslel, že se tě snažím navést na to, cos mohl opomenout, to se tak dělá, když je vidět, že dotyčnej už neví kudy kam. obvykle něco prostě přehlídl a to se stane každýmu. Akorát ne každej je trouba, co se kvůli tomu uráží a ne každej za tím vidí něco špatnýho.
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:14:52

(reakce na) p

1.12.2020 v 16:23 | Nahoru | #136

OldCrow píše: V posledních dvou příspěvcích jsi mě nazval chudákem a troubou.

To vypovídá za vše.

Nemám zájem se tebou přít. Člověče měj se hezky.



A tys mi jako první napsal, že "by bylo lepší kdybych...." a pslal si mi " "

To je taky projev úcty jako .... se kterým si začal ty

Pa

Naposledy editováno 01.12.2020 16:24:36
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:14:33

OldCrow píše: Tady je ukázka toho, co snažím řešit.

https://tr71.rajce.i...chema_NTV/1471073363



a mas srovnani pri tom poklesu jaky je napeti na baterce a zarovce?

kdyz jsi predtim nameril minimalni odpory, baterku mas OK a presto to pohasina, tak mi z toho vychazi jen ze jsi neco spatne zmeril

p

1.12.2020 v 17:24 | Nahoru | #139
jo kouknul jsem na to video a prijde mi, ze je to normalni, tohle mi delaji obe motorky stejne. baterku tam mam LiIon s minimalnim vnitrnim odporem… 240A da jako nic...
101 ta kostra dost prasácký
93 107 104 to rozbočení bych propájel ale výkonná pájka né pistolka, rychle ohřát kalafuna cín ale neroztavit izolaci.
Dej tam jinou pojistku.
Jak jsem psal na začátku vykouřit jednotlivé okruhy velkým proudem, třeba 2x H4 a měřit.
Kostra u starý vrány může bejt problém,při malém proudu dobrý velký proud velký úbytek.
110 ten hnědej drát nic moc.

Naposledy editováno 01.12.2020 18:05:51

(reakce na) p

1.12.2020 v 17:35 | Nahoru | #141
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:14:20
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:05:12
.

Naposledy editováno 04.12.2020 11:12:45

(reakce na) p

1.12.2020 v 17:51 | Nahoru | #144
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:05:41

p

1.12.2020 v 18:44 | Nahoru | #145
Ja bych teda rekl, ze je to normalni. Jas palubky mi kolísá taky.

(reakce na) p

1.12.2020 v 19:56 | Nahoru | #146
OldCrow> Dráty se nevyměňují, nechají se, a paralelně k nim se natáhne nový.
A historka k pojistce. Vnitřní 12V zásuvka mi na starším vehiklu nabíjela telefon, utáhla repráky, ale 55W žárovku nerozsvítila, místo 5A šly přes žárovku jenom 2A. Stačilo vytáhnout a zasunout zpátky pojistku, byl to přechodový odpor.

Naposledy editováno 01.12.2020 20:02:10
OldCrow> Koukám, že si jedeš svůj názor. Tak to zkusím ještě jednou:
Je obrovský rozdíl, jestli proud teče dodatečně dodělanou propojkou mezi červeno-bílým a červeným drátem (takže při jízdě jde přes piny ani ne polovina vyráběného proudu. Nebo jestli teče VŠECHEN proud z regulátoru nejdřív z č-b drátu přes faston do zeleného těla konektoru u hlavní pojistky, malá část ho odejde do baterky pro nabíjení a drtivá většina pokračuje druhým pinem zpátky do svazku....

Dá se to napsat i číselně:

A1) bez propojky - motor stojí nebo nedobíjí
- pinem u Č-B drátu neteče nic,
- pinem u Č drátu teče z baterky do svazku veškerý spotřebovávaný proud, klidně i 20 A.

A2) bez propojky - motor běží a dobíjí
- pinem u Č-B drátu teče veškerý vyráběný proud, klidně i 20 A,
- pinem u Č drátu teče z plíšku v zeleném konektoru do svazku veškerý spotřebovávaný proud (vyjma dobíjení bat), klidně i 20 A.

B1) s propojkou - motor stojí nebo nedobíjí
- pinem u Č-B drátu teče z baterky 1/2 veškerého spotřebovávaného proudu, tj. max. cca 10 A,
- pinem u Č drátu teče z baterky 1/2 veškerého spotřebovávaného proudu, tj. max. cca 10 A,
- propojkou teče 1/2 veškerého spotřebovávaného proudu, tj. max. cca 10 A.

B2) s propojkou - motor běží a dobíjí
- pinem u Č-B drátu teče do zeleného konektoru jen 1/2 proudu z regulátoru, tj. max. cca 10 A
- pinem u Č drátu teče od zeleného konektoru k Č drátu 1/2 spotřebovávaného proudu, tj. cca 10 A,
- propojkou teče z Č-B drátu do svazku 1/2 veškerého potřebovávaného proudu, tj. cca max. 10 A.

Takže ve výsledku při jízdě namísto průtoku 2 x 20 A na dvou fastonech cenťák od sebe tam teče jen chvíli před startem 20 A a pak už jen max. 2 x 10 A, protože 1/2 proudu jde přes propojku - ve skutečnosti víc, protože propojka má menší přechodový odpor, než dva fastony v cestě, každý zatížený klidně i 20 A.

Naposledy editováno 01.12.2020 21:28:22

(reakce na) p

1.12.2020 v 21:44 | Nahoru | #148
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:04:48

p

9.12.2020 v 08:02 | Nahoru | #149
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:18:15

p

9.12.2020 v 09:07 | Nahoru | #150
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:06:15
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš


TOPlist