Mam dobre zkusennosti s tema vinutima od Petra Marese co jsem daval odkaz. Osobne se nezname aby nekdo nemel pocit ze ho nejak protezuju. Ale kdyz porovnam navinutej altik od nej a treba to co se prodava pod znackou electrosport tak to je nebe a dudy. Ona i ta mechanicka cast toho navinuti ma svuj smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternátor
gugo píše: bum64bac> vsechny motorky trpej na alternator. Rekneme si to otevrene, vono vinuti ktery by se melo chladit protoze porad jede na 100%, se misto toho koupe v v horkym oleji. To neni uplne dobrej napad.
Tak 80 stupnů teplý olej, žádnému vinutí nemůže ublížit, je to prostě poddimenzované.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternátor
1 reakcí na tento příspěvek Alternátor
A ten voltmetr se dává kam a jak ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternátor
Chodí jak švýcarské hodinky
Abajovec píše: bum64bac> Hondy jsem mel 4, alternátor nikdy neodesel ani u jedné z nich. Tu, ktera je v nadpisu, mam druhou. Prvni jsem prodal po ujeti 50tis km a druha ma ted neco pres 52tis km. CBF1000 neměla nikdy vadu žádnou, natoz alternátor.
Chodí jak švýcarské hodinky
Kéž bys měl pravdu...
Víra tvá tě uzdravila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternátor
Abajovec píše: bum64bac> Hondy jsem mel 4, alternátor nikdy neodesel ani u jedné z nich. Tu, ktera je v nadpisu, mam druhou. Prvni jsem prodal po ujeti 50tis km a druha ma ted neco pres 52tis km. CBF1000 neměla nikdy vadu žádnou, natoz alternátor.
Chodí jak švýcarské hodinky
Tak motorek jsem vystřídal hodně, ale alternátor odešel jen na Hondě, ale až po 90 000 km. a pak po dalších 10 000 km.
1 reakcí na tento příspěvek Alternátor
Nee , myslím, že tyhle starší vzducháče měli všechno tak nějak předimenzovaný...
Vzhledem k tomu, že ten náš motor byl transplantován ze supersportovního šimla, kde se šetřilo s každým gramem, tak je to asi jinak no ...
Naposledy editováno 05.12.2018 13:31:32
1 reakcí na tento příspěvek Alternátor
Ono opravdu u toho supersportu asi nikdo nepočítal s vysokými kilometrovými proběhy, ale naopak se šetřila hmotnost, kde se dalo...
CB1300 bylo konstruováno jako celek...kilo sem, kilo tam...Poctivej plnotučnej naháč !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternátor
gugo píše: bum64bac> vsechny motorky trpej na alternator. Rekneme si to otevrene, vono vinuti ktery by se melo chladit protoze porad jede na 100%, se misto toho koupe v v horkym oleji. To neni uplne dobrej napad.
hmm, takze altik sa musi hlavne chladit, ale ja mam na moto kryt, ktory obmedzuje prudenie vzduchu okolo altika.
mam ten kryt preventivne demontovat, aby som odlahcil chladenie vinutia ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 14 | 4.4.2024 v 09:01 Bubo32 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |