globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mekké přední tlumiče
16.11.2018 v 17:00
Mám 110Kg netto zadní tlumic mám na 5 dílu což celkem vyhovuje ale předek na my gusto jde často na doraz. Pomůže tvrdší pružina....? od výrobce Ohlins, YSS, BI-TUBO, K-TECH...?

1 reakcí na tento příspěvek Mekké přední tlumiče

17.11.2018 v 01:22 | Nahoru | #1
Kerut: tazatel resi, ze mu to jde stale do dorazu, pokud to na tech samych nerovnostech bude mit stejnou vychylku, jde to stale do dorazu, nebo ne?

Btw, motorka se vyrazne hne i na docela male nerovnosti, ted jsem dva dny koukal na "suspension" dyno ... Kde je pripevnena motorka, dyno simuluje nerovnosti povrchu a snimace sleduji vychylku tlumicu i motorky jako takove + tenzometry v riditkach a v sedacce .. Krasnej grafickej vystup...

Z ty fotky to vypada jako normalni kartridz s kompresnim ventilem... Kdyby tam byl jen rebound tak ten kompresni ventil nema smysl - kdyby na nem byl pouze checkplate

(reakce na) Mekké přední tlumiče

17.11.2018 v 01:43 | Nahoru | #2
assassin> pokud mu to jde do dorazu, tak by mezajimalo co to bude delalt kdyz vezme za brzdu to je fuk..

jj to si nerozumime - jsou tam samozrejme oba ventilky odspoda hispeed komprese/checkvalve pro napousteni pri rebound - a nahore je hispeed rebound ááá opet check valve (a toje to) kterej prepousti olej pri kompresi proste nahoru, kde je katridge utesnena.. a v osicce je pak samozrejme lowspeed rebound .. jinak receno pri te kompresi jdou oba pistky proti sobe, a ikdyz dole je sice jako pojistka hispeed s podlozkama, tak nahore ten olej protika nad pistek ventilkem s mnohem mensim odporem (je to takovej pevnej lowspeed kterej nejde pritlumit) uz mi rozumis ? ono to s jednim aktivnim/nastavitelnym lowspeedem moc jinak (jinak nez to showa delala) ani nejde...

kdyby byl i dole regulerni low-speed komprese (stejne tak jako je v osicce pro rebound) mel bych oba hispeedy na tom jednom pistku, zdola rebound, nahore compress a z obou stran kartridge (dole i nahore) by byly ty dva checkvalve (jednocestny ventilky) pro napousteni jednoho nebo druhyho prostoru v te druhe, opacne fazi

systemu je samozrejme mozny vymyslet vic, ty showa jsou proste takovy velky zjednoduseni,...

E:jen abychom si rozumeli - netvrdim ze je potreba low speed komprese zavrit na tvrdo, ale myslim to tak ze tady to ani nejde, tudiz jsou tam projistotu diry jak do prdele (u mych ventilku jak do mensi prdelky) a je to tak mnohembliz na strane "uplne otevrenej lowspeed" nez na strane "tlumeni" - ted snad jasnejsi jak to bylo mysleno

jdu spat, zitra jedu do Ovy... snad tam nezmrznu...

Naposledy editováno 17.11.2018 01:51:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 36 24.4.2024 v 23:42 chesterfield
Cb650F rolny Honda CB 650F KyBLeR 0 16.5.2023 v 16:23 KyBLeR
Vánoční vyjížďka Honda CB 650F KyBLeR 9 26.12.2022 v 18:24 KyBLeR
Jízda po Praze měření rychlosti [1, 2] Honda CB 650F PaP57 31 26.12.2022 v 11:07 CRF1000
Zle blikanie smeroviek Honda CB 650F Balalaja 2 21.11.2022 v 14:22 Valpen


TOPlist