2 reakcí na tento příspěvek Příprava motocyklu Honda Africa Twin XRV 750 na 3000 km
Pro vetsinu motorek nejsou 3 tisice km zadny problem, vzdyt to jsou tri vikendove srazy ruzne po republice. Takze na to vubec nema cenu motorku nejak extra pripravovat, zvlast, pokud bude po vymene spotrebaku.
1) rozvody
Pokud je najezd kolem 90 tisic realny a lide pred tebou nebyli cunata v jizde nebo servisu, mel bys na klincich napinaku namerit neco kolem baj voko 5 mm. Limit je 6 mm a novy motor ma asi 3 mm. Potom klinky zmackni. Tim uvolnis listy, aby dopnuly retizek a rovnou zkontrolujes, jestli je napinaci pruzina listy v poradku. Retizek je lepsi vymenit driv (a pri tom zkontrolovat vodici listy, jestli nejsou prodrene), protoze spodni ozubena kola jsou soucasti kliky a nejdou vymenit! Rovnou pri tom koukni jak na povrch vacek i vahadel, tak i stavecich sroubku vahadel. Obcas chce sroubek vymenit, pritoze je moc otlaceny nebo mu uz odpadl tvrzeny povrch.
2) karburatory
Koukni na vedeni syticu, jestli nejsou zkorodovana lanka, kolinka, pistky a vratne pruzinky (neulom cerne plastove matice, at ti Waca nemusi prodavat hlinikove jeho vyroby :) Obcas nektery z pistku nedovira, motorka ma rozhozenou bohatost i synchronizaci a v nizkych otackach na lehky plyn poskubava nebo dokonce zakopne a streli do sani. Velice rady vyskakuji priruby od airboxu. Potom take nameris prd synchro a navic si brousis valce prachem. Hlavne se nespolehej na jedno mereni! Obcas takhle s nedovrenym syticem nebo vyskocenou prirubu seridi na “spravne” hodnoty, takze podle budiku sice super, ale v realu ma motor kazdou chvili jiny chod :( Proto je lepsi jeste pred rozborkou synchro zmerit, aby bylo videt, jestli pri slozeni nejsou hodnoty uplne mimo. To znaci, ze neco neni nebo nebylo v poradku
3) spojka
Rachot na neutral a ztiseni pri vymacknuti je “normalni”, holt vymackany tlumic zaberu. Da se to resit, ale pokud to neni vylozene Ducati, tak to jeste vydrzi nesmysl km.
4) drazky vystupni hridele
Sundej pastorek a porovnej opotrebeni pracovni casti zubu hridele i zajistovaci podlozky. Pokud jsou uz fest omlete nebo dokonce do trojuhelniku, pastorek se mele, retez je chvili presponovany, potom zase volny a muze to delat to obcasne loupnuti. Kdyz uz budes na kolenou, zahybej hrideli. Mala axialni vule je bezna, radialni ale byt nesmi. To odchazi vystupni lozisko a diky hrideli sejdrem si znicis dosedaci plochy zubu kol v prevodovce. O moznosti rychle ztraty oleje kolem gufera a zadreni nemluve. Rany take muze delat retez, kdyz hlavne shora probrousi gumove voditko na kyvce a boucha do hliniku.
4) cerpadlo, upravu konektoru kolem dobijeni i hlavni pojistky a opatreni proti vytrzeni predniho blatniku, stejne jako furu dalsich mouder, mas v Techboxu na africatwin.cz.
Naposledy editováno 16.11.2018 23:35:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava motocyklu Honda Africa Twin XRV 750 na 3000 km
Naposledy editováno 17.11.2018 10:01:37
(reakce na) Příprava motocyklu Honda Africa Twin XRV 750 na 3000 km
Naposledy editováno 19.11.2018 13:27:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |