globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RE Himalayan
21.10.2018 v 19:40
Zdravím, chtěl bych poprosit, zda někdo z majitelů RE Himalayan z Jihomoravského kraje nebo poblíž by mohl být ochotný, abych si motorku prohlédnout na vlastní oči. Mám o moto zájem, ale ještě jsem ji neviděl naživo a do Prahy se zatím nechystám. Kontaktoval jsem oba registrované majitele na fóru, ale po několika dnech jsou SZ nepřečtené. Předem děkuji Tomáš.

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

26.8.2022 v 17:45 | Nahoru | #1
Tak nejake cerstve dojmy dokud to mam v hlave. Na tri hodiny pujceno Himalayan 2022 a Voge 650DSX. Na kazde cca 1,5 hodiny a cca 50km (nejake kratke pauzy na piti a dojmy). Vyzkouseno jak silnice prvni tridy, tak mesta, vesnicky, tak i okresky lesy a rozbite povrchy na nich. Merim 193cm a vazim cca 108kg a schvalne jsem si bral i zatez do batohu jako powerbanka, dve piti a podobne blbosti takze i s oblecenim tak cca 115kg

Himalayan:

- motor je proste PECKA, prijde mi, ze vubec nevibruje, tahne krasne, zvuk vyborny
- rychlost 100 kopec/nekopec dalo se i 120 v pohode do kopce a porad byla rezerva. I predjizdeni bylo, treba jouda v nove Corvette, ktery jede mimo obec 70, pred zatackmi jeste brzdi i pri takove rychlosti......
- mesto na tachometru lehce pres 50 na 4. stupen a 3000 ot., mimo mesto 100 na tachometru do mirnejsiho kopce na 5 bylo 5000ot.
- tlumeni vyborne na to, ze to jsou nejake obycejne. Jen vyjimecne se stalo, ze asi kombinace rychlosti a vahy se zachovala tvrdeji, ale porad uplne jinde oproti jinym strojum co mam nebo jsem mel
- sedacka dobra
- stupacky by mi sedeli vice jinde, dost vzadu, diky tomu vice zalomene moje dlouhe nohy (to mi nevadi), ale diky tomu jsem byl pulkou nohy pod tema prolisama na nadrzi a tlacili spodni hrany nadrze. Potreboval bych tu nadrz bez prolisu, zarovnanou
- stitek fungoval velmi dobre a az od te stovky vyse to bylo hlucnejsi, jinak se to dalo celou dobu bez spuntu
- zatacky to jezdi krasne i s 21" kolem
- jizda ve stupackach da se, ale neni to uplne ono, nemam se ceho chytit nohama tak jak na Opici
- ujeto 100,4km a dotankovano 4,5l (plus minus az k otvorum)

Voge 650DSX (kryci jmeno vibrator.....)

- jednoval puvodem z BMF F650 a dalsich stroju, prej vylepseny spodek....ja rikam hovno leda. Od 2000 az do cerveneho pole jsou to jen vibrace na jakykoliv rychlostni stupen a rychlost. Himalayan i Honda Monkey jsou proti tomu ctyrvalce. Z toho co jsem mel a zkusil za ta leta vibrovalo vice jen KTM LC4 Adv
- tlumice tvrdsi nez Himalayan (druhy ridic to mel obracene, mozna kvuli nizsi vaze)
- zatacky mene jiste nez Himalayan (guma je vpredu sirsi 19")
- prostoru dost na nohy
- sedacka misto na posunovani, operka beder ale i pri te kratke vzdalenosti pak bolelo zada a mozna i kvuli vibracim
- pokud clovek jede jak bezmozek on/off a pravidelne to strida at uz mesto nebo mimo, vyklani se vice nez by bylo treba vzhledem k rychlosti, tak je to pro mou vysku o neco pohodlnejsi. Ale cestovat na tom vklidu, tak mi to vytaha vsechny zuby
- stitek v nejvyssi poloze a kapotaz funkcni perfektne aneb pri dnesnim pocasi = vedro, tak na jedno zastavce povolit dva imbusy, otocit koleckem na stitku, stahnout dolu, dotahnout imbusy jet. Pak uz byla jizda prijemnejsi
- strileni do vyfuku pekne, ale casto treba na trojku v zatackach podivne cinkani z vrsku motoru
- displej pekny, prehledy, barevny ukazujici vse potrebne a menici vzhled mezi svetlou nebo tmavou podle okolniho osvetleni
- dost vysoke i mi to prislo, a vaha dost nahore u nadrze ( opet Himalayan o mnoho lepsi a pripada snad o 50kg lehci )
- stani ve stupackach lepsi, protoze se mohu nohama chytit nadrze
- najeto 100,7km , nacerpano 5,15l , ale palubni pocitac tvrdil prumer 3,2l tak si vyberte (ja to jel v te druhe pulce tech 100km a daval jsem tomu vetsi cocku)

Z tech dvou jednoznacne Himalayan s vytkou k nadrzi, tu bych potreboval rovnou no. Voge 650DSX kdyz pojedu jak pica celou cestu tak ok, ale jinak jedine dvouval a nebo ten jednoval, ale pak z toho udelat opravdu Dualsport, kterym proste neni......

Mel by prijit i Voge 300 Rally, ale nevi se jestli se stihne jeste letos a Zontes se pujcit neda, ale zatim co vim, tak majitele spokojeni i po par letech. Stejne lepsi ale cekat na tu 350 i kdyby jen kvuli servisnim intervalum.

Kdyz se budete chtit neco zeptat, tak odpovim, kdyz budu vedet



Naposledy editováno 26.08.2022 18:08:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

27.8.2022 v 10:20 | Nahoru | #2
puffybodie>díky za dojmy
Jsme cca stejně velcí a těžcí(ty máš o pár cm víc, kila stejný). Trochu me překvapuje, že se rozchazime v tom podvozku...buď jsi měl jiný kus nebo to možná každý podvědomě srovnáváme s něčím jiným na čem jsme zvyklí jezdit...ja s letitým Alpem a ty se silničkou..?
Motor je super, i když to na papíře nevypadá.. chcipalo ti to?kolik měl najeto ten na kterým jsi jezdil?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan Miškin 46 27.1.2024 v 16:20 puffybodie
Royal Enfield Himalayan Royal Enfield Himalayan eman65 7 11.10.2023 v 12:14 Wenca24
výrobce KRYT motoru royal enfield h... Royal Enfield Himalayan drake1961 8 20.7.2023 v 23:23 Netopyr
výrobce NA KRYT motoru royal enfiel... Royal Enfield Himalayan drake1961 0 12.7.2023 v 17:42 drake1961
BMW G310GS vs RE Himalayan Royal Enfield Himalayan, BMW G 310 GS cizek007 10 4.7.2023 v 13:49 david1


TOPlist