megamoto_megaparts_leden





Téma: Začátek crosska
19.10.2018 v 19:38
jakou byste mi doporučili crosku? je mi 16 let měřím 174 a mam 65 kg . přemyšlel jsem nad Yamahou yz 85. Jezdil jsem akorát na pitbiku. Děkuji za rady

1 reakcí na tento příspěvek Začátek crosska

19.10.2018 v 19:43 | Nahoru | #1
Hlavně vostrou, jako břitva.
A až se ti vysype, budeš mít čas si pročíst ty stovky témat na tuhle otázku.

(reakce na) Začátek crosska

19.10.2018 v 21:23 | Nahoru | #2
Na radu=souhlasit/nesouhlasit s tak ultimativní YZ85 jsi dal málo informací. Fyzicky to asi dáš, co finance ? Nechci urazit, jestli bohatý tatínek, tak proč ne, jestli to chceš táhnout z "brigád", spíš ne.

1 reakcí na tento příspěvek Začátek crosska

20.10.2018 v 00:56 | Nahoru | #3
z 85 za chvili vyrostes, ale klidne ti ji prodam, kup si 125, ale nejaky kmx. nebo dt at se trochu naucis

(reakce na) Začátek crosska

20.10.2018 v 08:18 | Nahoru | #4

kawajawa píše: z 85 za chvili vyrostes, ale klidne ti ji prodam, kup si 125, ale nejaky kmx. nebo dt at se trochu naucis

za chvíli vyroste? Četl jsi jeho úvodní příspěvek? Je mu 16 a měří metr a 3/4!! Z takové motorky dávno vyrostl.

85ku si chce koupit proto, že smrdí korunou a ty jsou proti dospělým motorkám levnější. Kupovatv v 16ti dětský motocross je cypovina. Kup si nějakou hodnou 125ku a uč se. Pitbike tě naučil řadit a mačkat spojku, jinak nic.

1 reakcí na tento příspěvek Začátek crosska

20.10.2018 v 09:06 | Nahoru | #5
100% souhlas s pračkářem rozměry a hlavně odpružení na 85ce je tak do 150/50 kg, na těchto motorkách se končí ve 13-14ti rokách... kup 125ku hlavně na trať MX moto a na "pole-louky-les" enduro!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátek crosska

20.10.2018 v 09:44 | Nahoru | #6

PETARDAK píše: 100% souhlas s pračkářem rozměry a hlavně odpružení na 85ce je tak do 150/50 kg, na těchto motorkách se končí ve 13-14ti rokách... kup 125ku hlavně na trať MX moto a na "pole-louky-les" enduro!!!

myslím ale kolego, že házíme hrách na zeď.
Taky jen na ukázku můj syn na CRF450R v 14ti letech. A to měřil cca 160cm.



Naposledy editováno 20.10.2018 09:47:22

1 reakcí na tento příspěvek Začátek crosska

20.10.2018 v 10:28 | Nahoru | #7
Mě přijde rozumnější zkusit nejdřív 250 než 125 na takové to domácí hobby svezení. Tu menší musíš furt držet v otáčkách a to třeba mě moc nejde. A pak je tu spousta přidřených 125, protože se kluci báli přidat plyn a pak brzdit brzdama, tak brzdili vytočeným motorem ... Ne že by 250 nebyla pokladnička, ale ty ojeté jsou spíš po starších pánech, než po osmnáctiletém divochovi, který se na tom učil.
Ještě dodám, že na začátku stojí ojeté krosky všechny stejně, od 65 do 250 kubíků.

Naposledy editováno 20.10.2018 10:33:38

(reakce na) Začátek crosska

20.10.2018 v 10:33 | Nahoru | #8

Kohlstein píše: Mě přijde rozumnější zkusit nejdřív 250 než 125 na takové to domácí hobby svezení. Tu menší musíš furt držet v otáčkách a to třeba mě moc nejde. A pak je tu spousta přidřených 125, protože se kluci báli přidat plyn a pak brzdit brzdama, tak brzdili vytočeným motorem ... Ne že by 250 nebyla pokladnička, ale ty ojeté jsou spíš po starších pánech, než po osmnáctiletém divochovi, který se na tom učil.

jako enduro bych 250 na začátek bral, ale na cross rozhodně ne. Tam v 2T rozhodně osminku.

(reakce na) Začátek crosska

20.10.2018 v 12:57 | Nahoru | #9

prackarr píše: myslím ale kolego, že házíme hrách na zeď.
Taky jen na ukázku můj syn na CRF450R v 14ti letech. A to měřil cca 160cm.



Velké Meziříčí ? Vlastík, to je jezdecky samostatná kategorie, a dobře vedený. Tam ta 450 už měla opodstatnění.

Začátek crosska

20.10.2018 v 13:39 | Nahoru | #10
Hodně záleží na tratích, na kterých chceš sebe a motorku trápit. Něco jiného jsou upravené tratě na rovině a nebo výmoly v prudkých krpálech. Mrknul jsem tady do inzerce, co se aktuálně nabízí mezi dvěstěpadesátkami. Hodně záleží na aktuálním stavu motorky, jak je udržovaná v kondici, jestli je k ní i vagón dílů. A samozřejmě na stavu peněženky. Když si přečteš, kolik do motorky někteří investovali nedávno před prodejem, tak ti to může signalizovat, kolik utratíš za opravy, když pořídíš něco hodně levně. Kdybych si vybíral já, tak takto:
TM 1998 - exkluzivita, rychlá, dobré pérování, náhradní díly celkem dostupné, bojím se, že bude chtít povozit spíš zkušenějšího pilota
Suzuki 2000 - pro závodníky, kteří se nebojí výkonu v otáčkách, od spodu moc nejede, nic pro začátečníka, míň stabilní podvozek, spolehlivá - akorát vodní pumpa je uvnitř karterů
Kawasaki 2001 - můj favorit číslo 3, skvělý zátah od spodu, relativně plochá výkonová křivka, ovladatelnost, skvělé pérování, ale spíš těžší váha
Honda 2002 - v nízkých otáčkách letargická, malý otáčkový rozsah výkonové špičky, nic pro začátečníka, nevhodná pro popojíždění
Honda 2006 - pro závodníky, kteří se nebojí výkonu v otáčkách, od spodu moc nejede, nic pro začátečníka, nevhodná pro popojíždění
Kawasaki 2005 - můj druhý favorit, ještě lepší než 2001, skvělý zátah od spodu, hodně plochá výkonová křivka, ovladatelnost, skvělé pérování spíš pro těžší jezdce
Yamaha 2003 - numero uno, nejlepší do sto tisíc, od roku 1999/2000 nejlepší motor ve 250, neuvěřitelný zátak od spodu, obrovský otáčkový rozsah, skvělé pérování a ovladatelnost, pro začátečníky i pro střelce

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výber 1 motorky [1, 2] Yamaha YZ 85 Chapox_99 50 31.1.2020 v 15:29 krokoš
Dotaz na rok Yamaha YZ 85 hofiharley 1 24.11.2019 v 12:59 sirr
Začiatok Honda CR 125, Kawasaki KX 85, Yamaha YZ 125, Honda C... Sebastian123 6 24.11.2017 v 16:17 Fantom111
Životnost pístu 2T Kawasaki KX 250, Honda CR 500, Honda CR 250, Honda C... bugy15 22 3.4.2017 v 17:48 Dolph-cz
Nic Yamaha YZ 85 Motocrossma 5 21.12.2016 v 20:27 kixs2

TOPlist