Téma: Kroska, rychla rada
18.10.2018 v 21:09
Je rozumny koupit 18 let starou krosku za 45 tycek v dobrym stavu a nebo radsi 20 prihodit a koupit 10 let starou taky v dobrym stavu? Nevim jestli to slo kvalitativne kupredu aby to melo cenu. Nepohybuju se v tom😉 Je mi jasny, ze stav rozhoduje, ale co stari? Pouze 125 2t..,4t nechci uvazuji o RM125 a nebo YZ125, 4t je na me moc komplikovana zalezitost. Dik😉
Naposledy editováno 18.10.2018 21:12:01
Naposledy editováno 18.10.2018 21:12:01
Anketa: Mladsi vs starsi..
YZ 125 r.v.2007
5
RM 125 r.v.2000
1
2 reakcí na tento příspěvek Kroska, rychla rada
Na co to máš? Nebylo by lepší pořídit 250? Stopětadvacítku musíš furt honit v otáčkách, aby mělo smysl na ní jezdit.
Počítej, že je to zavodni stroj, takže čím novější, tim jsou jizdni vlastnosti lepši. Motorka je delana na vykon, ne na výdrž. Jak asi myslíš, v jakym stavu je 10 let stara croska , ktera ma namotany min. 300 mth? Když ne nová, tak okolo 85 se dá pořídit slušně zanovni dvaca třeba rok 15/16 a s tim se da ještě něco dělat. Osobně, než za 50 sehnat 10 let starou, tak za 90 koupim 2 roky starou a část se ti vrati na servisu.
Ta Suzuki 2000, pokud je v dobrém stavu, už začíná být adeptem na youngtimera. Suzuki nikdy neměla výkon srovnatelný třeba s Hondou nebo KTM, takže pokud ji někdo využíval závodně, většinou ji držel pod krkem ve 12000 rpm, aby stačil ostatním. Ve středních otáčkách motor zabírá dobře, ale i tak je možné, že jezdci dost pracovali se spojkou. To teď po letech už nemusí být z hlediska opotřebení důležité - nevíme kdo ji jezdil a jestli díly jako spojka, válec, píst a klikovka nebyly už několikrát měněné. Užší výfukové kanály na modelu 2000 dělaly motor spolehlivějším, ale údajně byla i tak spolehlivost proti ostatním horší. Karburátor byl velký 36mm Keihin, který byl dobrý v otáčkách, ale od spodu to moc nejelo. Podvozek má starý dobrý ocelový rám, který nepřenáší na jezdce vibrace a rázy tolik, jako dural (v té době Honda). Pérování bude na hobby asi velmi dobré, jen je otázka, v jakém stavu je po letech zadní tlumič a jestli nebude chtít hned repasovat. Takhle by měla vypadat:

Yamaha 2007 bude podle mě lepší volba, a nejen proto, že je novější. V té době se už ostatní Japonci soustředili na čtyřtakty a Yamaha byla kromě KTM jediná, kdo se vývoji stopětadvacítek seriozně věnoval. S tím bude souviset i lepší dostupnost případných náhradních dílů. Oproti té RM bude na YZ lepší úplně všechno. Pro hobby ježdění bude výhodou motor. Zabírá od spodu, velmi dobrý je ve středních otáčkách a má větší výkon než ta RM, i když točí míň.
https://motocrossact...e-2007-yamaha-yz125/

Yamaha 2007 bude podle mě lepší volba, a nejen proto, že je novější. V té době se už ostatní Japonci soustředili na čtyřtakty a Yamaha byla kromě KTM jediná, kdo se vývoji stopětadvacítek seriozně věnoval. S tím bude souviset i lepší dostupnost případných náhradních dílů. Oproti té RM bude na YZ lepší úplně všechno. Pro hobby ježdění bude výhodou motor. Zabírá od spodu, velmi dobrý je ve středních otáčkách a má větší výkon než ta RM, i když točí míň.
https://motocrossact...e-2007-yamaha-yz125/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
beran tuning " vrtání / nevrtání ... Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250 | sirr | 21 | Dnes v 06:24 sirr |
Vata do výfuku Suzuki RM 125 | Kordas33 | 15 | Včera v 16:21 titus |
Odvzdušňovací ventilky tlumiče Suzuki RM 125 | endurocross125 | 6 | 13.1.2021 v 13:24 grooll |
Postup výměny pístu 2T cross Yamaha YZ 125 | Fichtlak007 | 10 | 30.11.2020 v 15:12 novej |
Zkušenosti s převozem crossky [1, 2] Suzuki RM 125 | Kordas33 | 31 | 15.9.2020 v 14:42 Kafoholik |