Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Kroska, rychla rada
18.10.2018 v 21:09
Je rozumny koupit 18 let starou krosku za 45 tycek v dobrym stavu a nebo radsi 20 prihodit a koupit 10 let starou taky v dobrym stavu? Nevim jestli to slo kvalitativne kupredu aby to melo cenu. Nepohybuju se v tom😉 Je mi jasny, ze stav rozhoduje, ale co stari? Pouze 125 2t..,4t nechci uvazuji o RM125 a nebo YZ125, 4t je na me moc komplikovana zalezitost. Dik😉

Naposledy editováno 18.10.2018 21:12:01
Anketa: Mladsi vs starsi..
YZ 125 r.v.2007
83%
5
RM 125 r.v.2000
17%
1

2 reakcí na tento příspěvek Kroska, rychla rada

18.10.2018 v 22:07 | Nahoru | #1
Na co to máš? Nebylo by lepší pořídit 250? Stopětadvacítku musíš furt honit v otáčkách, aby mělo smysl na ní jezdit.

Kroska, rychla rada

18.10.2018 v 22:09 | Nahoru | #2
Počítej, že je to zavodni stroj, takže čím novější, tim jsou jizdni vlastnosti lepši. Motorka je delana na vykon, ne na výdrž. Jak asi myslíš, v jakym stavu je 10 let stara croska , ktera ma namotany min. 300 mth? Když ne nová, tak okolo 85 se dá pořídit slušně zanovni dvaca třeba rok 15/16 a s tim se da ještě něco dělat. Osobně, než za 50 sehnat 10 let starou, tak za 90 koupim 2 roky starou a část se ti vrati na servisu.

(reakce na) Kroska, rychla rada

18.10.2018 v 22:11 | Nahoru | #3
Kohlstein> dvacu bych nezavrhoval, je velmi zábavná, teď mám sice 250, ale nezavrhuji, ze jako druha motorka v garazi zase bude

(reakce na) Kroska, rychla rada

18.10.2018 v 23:12 | Nahoru | #4

Kohlstein píše: Na co to máš? Nebylo by lepší pořídit 250? Stopětadvacítku musíš furt honit v otáčkách, aby mělo smysl na ní jezdit.



Na tavyto povozeni sr po praci a o vikendu.. cista hlava.

Kroska, rychla rada

19.10.2018 v 07:28 | Nahoru | #5
Ono to je jedno do ceho zahucis 40 za generalku 2MTH po koupi.

Takze radeji tu mladsi, budou se na ni lepe shanet dily

Kroska, rychla rada

19.10.2018 v 07:57 | Nahoru | #6
Ta Suzuki 2000, pokud je v dobrém stavu, už začíná být adeptem na youngtimera. Suzuki nikdy neměla výkon srovnatelný třeba s Hondou nebo KTM, takže pokud ji někdo využíval závodně, většinou ji držel pod krkem ve 12000 rpm, aby stačil ostatním. Ve středních otáčkách motor zabírá dobře, ale i tak je možné, že jezdci dost pracovali se spojkou. To teď po letech už nemusí být z hlediska opotřebení důležité - nevíme kdo ji jezdil a jestli díly jako spojka, válec, píst a klikovka nebyly už několikrát měněné. Užší výfukové kanály na modelu 2000 dělaly motor spolehlivějším, ale údajně byla i tak spolehlivost proti ostatním horší. Karburátor byl velký 36mm Keihin, který byl dobrý v otáčkách, ale od spodu to moc nejelo. Podvozek má starý dobrý ocelový rám, který nepřenáší na jezdce vibrace a rázy tolik, jako dural (v té době Honda). Pérování bude na hobby asi velmi dobré, jen je otázka, v jakém stavu je po letech zadní tlumič a jestli nebude chtít hned repasovat. Takhle by měla vypadat:

Yamaha 2007 bude podle mě lepší volba, a nejen proto, že je novější. V té době se už ostatní Japonci soustředili na čtyřtakty a Yamaha byla kromě KTM jediná, kdo se vývoji stopětadvacítek seriozně věnoval. S tím bude souviset i lepší dostupnost případných náhradních dílů. Oproti té RM bude na YZ lepší úplně všechno. Pro hobby ježdění bude výhodou motor. Zabírá od spodu, velmi dobrý je ve středních otáčkách a má větší výkon než ta RM, i když točí míň.
https://motocrossact...e-2007-yamaha-yz125/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
beran tuning " vrtání / nevrtání ... Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250 sirr 21 Dnes v 06:24 sirr
Vata do výfuku Suzuki RM 125 Kordas33 15 Včera v 16:21 titus
Odvzdušňovací ventilky tlumiče Suzuki RM 125 endurocross125 6 13.1.2021 v 13:24 grooll
Postup výměny pístu 2T cross Yamaha YZ 125 Fichtlak007 10 30.11.2020 v 15:12 novej
Zkušenosti s převozem crossky [1, 2] Suzuki RM 125 Kordas33 31 15.9.2020 v 14:42 Kafoholik

TOPlist