Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Ad ta efektivnost výroby - to je presne to, co ten styl zivota co ty kritizujes vytváří. Nekdo nekde mydli miliony výrobku ktere driv delal remeslnik na kazde vesnici po kusech. No a tim padem řemeslníci z kazde vesnice musi jezdit kazdej den do te továrny kde se toho mydli miliony pro celou planetu a jiní řemeslníci co driv delali užitečný veci to ted rozvazi lidem, je to strasne efektivní a levny a Kerut (a nejen on, taky toho mam dost) si muze koupit za par korun neco, co by sam tak levne nevyrobil. Ale cele to je mozné jen diky tomu, ze lidi zijou tim konzumním životem, šetří kazdou minutu a jezdi vsude autem ..
tak predne delnici (cinskejch) z tovaren autama skrz prahu nedojizdej, jednak proto ze v praze zadny tovarny nejsou, druhak proto ze ta udajne vykoristovana cinska ditka na auto ani nemaj(ono je spekulativni jestli jde o vykoristovani deti, nebo spis vlastnictvi + schopnosti zamestnat kvantum obrovskych CNC center, ale to ted nechme stranou), proste celkove pletes nekolik veci divne dohromady..
-jednak to ze se kvanta zbozi vyrabi vevelkem v cine je fakt, nicmene zijeme v kapitalismu, a tudiz te zle komunisticke cine nemuzeme vubec vycitat ze se v tomto smeru ryze kapitalisticky chova - vyrobi ve velkem za levno, proda do evropy, minimalne z naseho kapitaqlistickeho pohledu v tom nevidim zadne zasadni zlo nebo zlocin, bohuzel...
-druhak to ze se vyrabi a dovazi z ciny nema prece skoro nic spolecneho s individualni automobilovou dopravou, cina jde kontejnerem pres more (mensi veci letecky) z hamburgu kontejnerem na vlaku, a dejme tomu ze z celni posty na pobocky to rozvze nejakej Franta s dodavkou.. ovsem nevsiml jsem si ze by mestem krouzili statisice postovnich dodavek, ehm... ze..
-na to ze se lide misto vyrobou zivi preprodavanim, reklamou a nebo vselijak jinak ma sice vliv dejme tomu ta cina, souhlas, ovsem ani v tom porad neshledavam zasadnejsi duvod jezdit po velkych mestech sem a tam auty, nebo jinak receno - k popojizdeni auty je celkem irelevantni co ti lide a kde delaji, a jeste vic irelevantni je to vuci tomu "konzumu" - tedy k plytvani vecmi a vytvareni spousty odpadu (viz prisopevek vejs ty a konzum)
suma sumarum zpet k tematu, resit spotrebu aut je nesmysl, protoze za tema emisema nestoji kvalita nybrz kvantita, navic je spalovaci motor proste z principu neefektivni zarizeni, a i kdyz se podari nejake to pul procento nahonit, porad je tam cca 2/3 ztrat,.. rresp. min nez 1/2 to NIKDY NEBUDE proste NEBUDE,... tzn nechme spalovaky modelarum, nam motorkarum, autoveteranistum, a vsem mensinovym (z pohledu atmosfery skoro nemeritelnym) uzivatelum, a pojdme se dopravovat elektrickymi vlaky... krmenymi jadrem, pripadne tokamakem pokud ho nekdo do te doby dokaze uvest do provozu (uprime moc na to prumyslove nesazim... ta klasicka stepna reakce je proste nejefektivnejsi co jsme vymysleli,.. zatim..)