Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
nemako píše: ale o to by mělo jít,aby to nesmrdělo po městě v kolonách,nikdo nepotřebuje na elektriku dát španělsko na otočku
Jenomže ti slabomyslní inženýři v Bruselu by chtěli abys i to Španělsko jezdil na elektriku Po 200km nabíječky....za 4hod zase frčíš dál....o 200km....když nebude protivítr,nebo nezapneš topení Pak tě 50km budou muset dotáhnout k nabíječce a strávíš tam už ne 4hod,ale 6hod. Prostě SLEPÁ ULIČKA!!!
Jestliže teda nafta a benzín je tak škodlivý,tak co pak budeme dělat ze všema těma baterkama??? Namelou je do salámu a sežereme je?!?
To je jak solární panely na elektriku. Kvičí že je to "čistá energie"....hovno zlatá rybko!!! Zlikvidovat ten panel je horší ekologický zlo jak nějaký čudící komín!! Teď se to neřeší,protože všem těm soláům běží nějaká doba,po kterou jsou činné a výkonné,ale až se to začne houfně měnit po době jejich životnosti....to bude fičák!!! Polovinu solárních elektráren vlastní různí "mafiáni". Už ho vidím,jak z těch nasluněných peněz bude platit nějakou drahou ekologickou recyklaci,či likvidaci Opět se nabízí: Hovno zlatá rybko!!! Vyvezou to do lesa a polibte nám prdel!!!
Pár chytrých hlav se sešlo v NDR..... a bohužel na tuto dobu s těmato technologiemi to prostě sedí!!! To je můj názor a zatím mě nic nepřesvědčilo o opaku!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
dafikk píše: Jenomže ti slabomyslní inženýři v Bruselu by chtěli abys i to Španělsko jezdil na elektriku Po 200km nabíječky....za 4hod zase frčíš dál....o 200km....když nebude protivítr,nebo nezapneš topení Pak tě 50km budou muset dotáhnout k nabíječce a strávíš tam už ne 4hod,ale 6hod. Prostě SLEPÁ ULIČKA!!!
Jestliže teda nafta a benzín je tak škodlivý,tak co pak budeme dělat ze všema těma baterkama??? Namelou je do salámu a sežereme je?!?
To je jak solární panely na elektriku. Kvičí že je to "čistá energie"....hovno zlatá rybko!!! Zlikvidovat ten panel je horší ekologický zlo jak nějaký čudící komín!! Teď se to neřeší,protože všem těm soláům běží nějaká doba,po kterou jsou činné a výkonné,ale až se to začne houfně měnit po době jejich životnosti....to bude fičák!!! Polovinu solárních elektráren vlastní různí "mafiáni". Už ho vidím,jak z těch nasluněných peněz bude platit nějakou drahou ekologickou recyklaci,či likvidaci Opět se nabízí: Hovno zlatá rybko!!! Vyvezou to do lesa a polibte nám prdel!!!
Pár chytrých hlav se sešlo v NDR..... a bohužel na tuto dobu s těmato technologiemi to prostě sedí!!! To je můj názor a zatím mě nic nepřesvědčilo o opaku!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Cituji wiki:
Porsche vytvořil (r. 1898) revoluční konstrukční řešení, pro které se vžil název "systém Lohner-Porsche". V obou předních kolech automobilu byly zabudovány elektromotory o výkonu 2,5 koňských sil....Postupně se začaly ukazovat nevýhody elektromobilů - zejména složité nabíjení akumulátoru. Porsche přišel s novou koncepcí benzínovo-elektrického vozu, kdy elektřinu pro elektromotory vyráběl benzínový motor. To na čas jeho elektrovozy zachránilo....
Na fotce je čtyřkolka Lohner
V roce 1906 koupil Porscheho patenty Emil Jellinek. Společně se společností Daimler Motoren Gesellschaft založil akciovou společnost Société Mercedes Electrique, která se měla stát výhradním zadavatelem výroby elektromobilů pro společnost Austro-Daimler s továrnou ve Wiener Neustadtu. Nabídl Porschemu místo technického ředitele továrny Austro-Daimler. Porsche tuto nabídku akceptoval - u Lohnera mu začali vyčítat, že žádá pro svůj výzkum příliš mnoho peněz. Na základě Porscheho patentů Austro-Daimler začaly vyrábět hybridní benzínovo-elektrické vozy....V létě 1907 vyslala společnost Porscheho hybridní automobily na prestižní Mezinárodní císařskou cenu vyhlašovanou císařským autoklubem. Vozy naprosto propadly - nedostaly se ani přes kvalifikaci. Byly příliš těžké a jiným automobilkám se navzdory obtížím podařilo zkonstruovat výkonnější benzínové motory. Neúspěch zapříčinil pád společnosti Société Mercedes Electrique a její kapitál přešel do firmy Austro-Daimler.