Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

26.9.2019 v 10:52 | Nahoru | #1

vilemx píše: Právě že ne. Pokud ti systém při další výměně odmítne baterii převzít, protože vyhodnotí nějakoý problém, tak tě čeká přinejmenším nějaká reklamace. Kolikrát jsem musel volat obsluhu u blbé přepravky v Tescu, kde šlo o prd. Prostě systém zálohy na baterii považuji v našich (i jiných) končinách za nereálný, a to kvůli mentalitě. Leda by se auta prodávala bez aku a podmínky pronájmu aku by řešily výše popsané ve prospěch nájemce.


Si asi trochu protiřečíš, ne? Proč by ti systém výměny měl šoupnout špatnou baterku a pak jí vyhodnotit jako podvodnou při zpětném odběru? Snad by jí vyhodnotil jako vadnou při převzetí od toho podvodníka?

mně teda osobně tenhle systém výměn přijde smyslupnější, než se snažit o nesmyslné přemáhání fyzikálních zákonů v podobě extrémního dobíjení vysokými proudy. Ostatně Porsche Taycan ukazuje, že sice nazízí "zázračnou" rychlost dobíjení a chlubí se až 270kW výkonem rekuperace, ale dojezd má naprosto mizerný. Ani nepřekonává 10 let starou Teslu S. Tenhle systém výměn by mohl být založený na nějakém standardizovaném modulu třeba 1.5x0.5m půdorys, který by se vešel 1x do smarta, 3x do sedanu nebo 45x do velkého MPV/dodávky/SUV. Cvak-cvak. Ani nemusíš vystupovat z auta a za pár desítek vteřin musí být hotovo. Baterie se dají dobíjet "šetrně" menším výkonem.

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

26.9.2019 v 11:00 | Nahoru | #2
karf> me by tedy zajimalo technicky reseni, jak do auta at uz z jakykoliv strany chces dostat 1.5x0.5m aniz bys musel neco slozite rozebirat , treba podlahu. Asi bych si to dokazal predstavit jako nejaky "palivovy tyce" ktery nekam zasunes, ale to zas nebude mit ten pozadovenej objem. A hlavne by se vsichni museli dohodnout na ty unifikaci, coz pokud jim to nekdo nedemokraticky nenaridi asi jen tak nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

26.9.2019 v 12:17 | Nahoru | #3

karf píše: Si asi trochu protiřečíš, ne? Proč by ti systém výměny měl šoupnout špatnou baterku a pak jí vyhodnotit jako podvodnou při zpětném odběru? Snad by jí vyhodnotil jako vadnou při převzetí od toho podvodníka?


Neprotiřečím. kolikrát jsem dostal zboží na paletě, kterou následně ten samý prodejce nevzal zpátky, protože byla poškozená. Také nepíšu, že tu podvodnou bych tam vracel já. Ale někdo, kdo nafasuje zdravou, doma přehodí a úmyslně vrátí fejk. Když oblbnutí HW ochrany se vyplatí u náplní do tiskáren, kde jde o stovkové položky za originál náplň, tak to prostě bude lákat i u akupacků za sto tisíc.

gugo> technicky si to dovedu představit, vždyť A-čko Mercedes s dvojitou podlahou už nějaký ten pátek jezdí. Sice nemá "mezipatro" kvůli baterkám, ale v principu to není neřešitelné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist