Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.9.2019 v 16:23 | Nahoru | #1

assassin píše: Vzhledem k tomu ze ta baterie neni tvoje a pristi tankování dostaneš jinou ti to muze byt celkem fuk ne?


Právě že ne. Pokud ti systém při další výměně odmítne baterii převzít, protože vyhodnotí nějakoý problém, tak tě čeká přinejmenším nějaká reklamace. Kolikrát jsem musel volat obsluhu u blbé přepravky v Tescu, kde šlo o prd. Prostě systém zálohy na baterii považuji v našich (i jiných) končinách za nereálný, a to kvůli mentalitě. Leda by se auta prodávala bez aku a podmínky pronájmu aku by řešily výše popsané ve prospěch nájemce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.9.2019 v 17:13 | Nahoru | #2

vilemx píše: Právě že ne. Pokud ti systém při další výměně odmítne baterii převzít, protože vyhodnotí nějakoý problém, tak tě čeká přinejmenším nějaká reklamace. Kolikrát jsem musel volat obsluhu u blbé přepravky v Tescu, kde šlo o prd. Prostě systém zálohy na baterii považuji v našich (i jiných) končinách za nereálný, a to kvůli mentalitě. Leda by se auta prodávala bez aku a podmínky pronájmu aku by řešily výše popsané ve prospěch nájemce.

To je jeden problém, další věc je že ty baterky do aut vážej stovky kilo, jsou většinou někde dole kvůli těžišti, třeba v dvojitý podlaze, no a připojení pro přenos takovýho příkonu taky asi nebude jak zapnout cirkulárku do zásuvky Neříkám že je to neřešitelný, ale určitě ne rychle, musela by proběhnout nějaká standardizace baterií, "konektorů" a vymyslet umístění aby je šlo měnit, prd se v tom vyznám ale sranda to nebude, A navíc by se museli výrobci dohodnout, to půjde možná v Číně kde to Mao Ce Tung nemo kdo tam teď velí lehce nařídí.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.9.2019 v 17:23 | Nahoru | #3

vilemx píše: Právě že ne. Pokud ti systém při další výměně odmítne baterii převzít, protože vyhodnotí nějakoý problém, tak tě čeká přinejmenším nějaká reklamace. Kolikrát jsem musel volat obsluhu u blbé přepravky v Tescu, kde šlo o prd. Prostě systém zálohy na baterii považuji v našich (i jiných) končinách za nereálný, a to kvůli mentalitě. Leda by se auta prodávala bez aku a podmínky pronájmu aku by řešily výše popsané ve prospěch nájemce.



nevim jestli to uz KTM spustili, ale treba freeride bys mel koupit bez baterky a tu ti ktm bude pronajimat.... tzn ano tohle je jeden ze scenaru, baterka nebude tvoje, kdyz ji system preda do tveho auta jako ok, mel by ji i nasledne prevzit pri vymene, samo ze uz dnes jsou baterky narvany elktronikou, monitoruje to a vyhodnocuje kde co. dneska maj i blby modelarsky akupacky na sobe chip, pripojis ji na nabijecku a podle chypi nabijecka pozna co je to zac, nastavi parametry nabijeni a loguje pocet nabiti, stav aku atd atd... tohle vse jde docela elegantne resit. to si myslim, ze baterie maji zatim uplne jiny zasadni problemy...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

26.9.2019 v 10:52 | Nahoru | #4

vilemx píše: Právě že ne. Pokud ti systém při další výměně odmítne baterii převzít, protože vyhodnotí nějakoý problém, tak tě čeká přinejmenším nějaká reklamace. Kolikrát jsem musel volat obsluhu u blbé přepravky v Tescu, kde šlo o prd. Prostě systém zálohy na baterii považuji v našich (i jiných) končinách za nereálný, a to kvůli mentalitě. Leda by se auta prodávala bez aku a podmínky pronájmu aku by řešily výše popsané ve prospěch nájemce.


Si asi trochu protiřečíš, ne? Proč by ti systém výměny měl šoupnout špatnou baterku a pak jí vyhodnotit jako podvodnou při zpětném odběru? Snad by jí vyhodnotil jako vadnou při převzetí od toho podvodníka?

mně teda osobně tenhle systém výměn přijde smyslupnější, než se snažit o nesmyslné přemáhání fyzikálních zákonů v podobě extrémního dobíjení vysokými proudy. Ostatně Porsche Taycan ukazuje, že sice nazízí "zázračnou" rychlost dobíjení a chlubí se až 270kW výkonem rekuperace, ale dojezd má naprosto mizerný. Ani nepřekonává 10 let starou Teslu S. Tenhle systém výměn by mohl být založený na nějakém standardizovaném modulu třeba 1.5x0.5m půdorys, který by se vešel 1x do smarta, 3x do sedanu nebo 45x do velkého MPV/dodávky/SUV. Cvak-cvak. Ani nemusíš vystupovat z auta a za pár desítek vteřin musí být hotovo. Baterie se dají dobíjet "šetrně" menším výkonem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist