globalmoto_kveten





Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

10.4.2024 v 12:10 | Nahoru | #1
A mas neco i k tomu spalování vodíku ? Proc spalovak vodík ve spalovaku kterej ma mizernou ucinnost a zrovna vodík kterej zkapalnit je nesmírně energeticky narocne, to same skladování atd. To ti dava smysl Jo? Me to prijde jako hovadina. Nepsali to 1.dubma? Ale tak ja jako moderator motorům moc nerozumim, mohl bys mi to prosim osvětlit? Dik

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

10.4.2024 v 13:08 | Nahoru | #2

assassin píše: A mas neco i k tomu spalování vodíku ? Proc spalovak vodík ve spalovaku kterej ma mizernou ucinnost a zrovna vodík kterej zkapalnit je nesmírně energeticky narocne, to same skladování atd. To ti dava smysl Jo? Me to prijde jako hovadina. Nepsali to 1.dubma? Ale tak ja jako moderator motorům moc nerozumim, mohl bys mi to prosim osvětlit? Dik



Jasne, ze to aktualne nedava smysl hlavne cenove, protoze kompletne chybejici infrastruktura a prakticky neexistujici trh. Cokoliv je pak drahe a neefektivni, ale to se nezmeni tim, ze se to bude ignorovat nebo zakazovat, proto je dobre, ze jsou firmy co se vydavaji timto smerem. Napr. DAF nebo JCB



Jde se timto smerem i napriklad proto, ze muzes pouzivat soucasne uz pomerne vyladene motory s minimem uprav a proste umoznit prechod a cekani na zazracnou ekologickou baterii co se zelene vytezi, nabije za 10min a umozni dojezd 500 - 1000km v normalnim provozu (ne pri 50km/hod). Stejne tak se zkouma tento zpusob z duvodu toho co jde z vyfuku vodikoveho auta kvuli ekologii.

Z pohledu bezpecnosti sam nevim co je "lepsi", jestli sedet na baterii a byt pohlcen chemickym pozarem nebo sedet na natlakovane vodikove nadrzi a vyletet jak Challenger Asi ani jedna moznost neni prijemna pro bezneho uzivatele.

Jak se taky za poslednich par let zjistilo, tak je neco jineho mit elektricke zavodni auto, motorku, skutr na rozvazku do mesta nebo jesterku ve skladu a nebo nahradit klasicke univerzalni auto tak jak ho vetsina z nas pouziva. Jeden z duvodu proc japonci treba jdou jinym smerem a cinani o roky pred nami.

V oboru treba tech nakladaku ten DAF taky zjistil, ze nad 30 tun uz ciste elektro nema smysl a je lepsi spalovak klasicky, ale to ma svoje zname problemy a proto cesta vodiku. Stejne jako treba Tatra Force e-Drive , zaroven ale jeste zvladaji vzduchac splnujici EURO7 aby proste byl cas, k tomu jeste i hybrid predstavili.

Proste nekde se premysli, zatimco jinde soudruzi nastavuji 5-letky. Treba soucasny stav Volkswagenu ukazuje krasne jak "chytry" to byl napad s emisnimi pokutami a prechodem vseho na ciste elektro. Mercedes a dalsi uz se zacinaji ozyvat taky. Otazka je, jestli to je jeste vcas.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist