Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

9.12.2023 v 10:22 | Nahoru | #1
Metric> Vidím to podobně. Nejspíš dám ještě jeden cyklus koupit starší spalovací a to dojezdit. A za 10 let uvidíme, kam se technika i trh posune. Třeba dnešní nové Euro6/7 spalováky budou za 10 let v tak bídném stavu (konec životnosti eko kurvítek, padání do nouzáku apod.), že se nevyplatí je udržovat při životě dalších 5-10 let, i když mechanicky by to zvládly :(

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

9.12.2023 v 11:00 | Nahoru | #2
vilemx> To už vůbec není o ekokurvítkách ale o plánované životnosti. BMW má už dlouho testovací centrum za miliardy, Škodovka se před pár lety chlubila, že už ho má také. Každou součástku tam testují na životnost. Pokud vydrží déle, uberou materiál. Pokud to přeženou, přidají materiál. Díky tomu všechny součástky vydrží přesně tolik, kolik je plánovaná životnost, žádná není "zbytečně" kvalitní. Tím ušetří procento na výrobních nákladech. Plánovaná životnost je dle značky 6 nebo 7 let (max délka leasingu) a 160 nebo 200 tis. km (v USA je záruka omezena za 100 tis. mil). Další mor je použití recyklovaného plastu, převážně z marketingových důvodů - "ekologicky šetrná výroba". Ten má mnohem kratší životnost a je obecně méně kvalitní kvůli nečistotám a proměnlivému složení. BMW s tím přišlo dřív a už se to projevuje. Dnes už ale podíl recyklovaného plastu používají snad všechny značky.

Obecně představa automobilových výrobců je americký obchodní model. Většina lidí si tam kupuje nová auta na 5-7 let leasing, na jehož konci sice mohou odkoupit auto za zbytkovou cenu, ale většina si místo toho koupí zase nové auto na další leasing. Takže si pořizují pořád nová auta na dlouhodobý pronájem, lehčí obdoba našeho operativního leasingu. Ojetiny v dobrém stavu a s vysokou užitnou hodnotou jsou nežádoucí a kazí obchod. Ojetiny jsou v tom modelu určeny hlavně pro chudinu, která nemá ani na nejlevnější model nebo mají špatné credit score - špatnou historii splácení.
Obecně tamní populace vydává za auta mnohem větší podíl svého příjmu než my - leje do automobilového průmyslu více peněz - to je ultimátní cíl automobilek.

Naposledy editováno 09.12.2023 11:01:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist