Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/6.gif)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Tesla se spotřebou 20kWh/100km má spotřebu hnědého uhlí 20kg/100km a ne 12kg, jak se píše v článku.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Kohlstein píše: Metric> Kde přesně vidíš ty chyby? Já v tom, že dokud bude fungovat jedna uhelná elektrárna, tak se musí počítat s tím, že ta elektrika na dobíjení elektromobilu je jen z toho uhlí.
Tak to je zrovna niečo, čo má D-fens správne a Ty mylne, treba počítať s priemerom - chceš povedať, že bude existovať jediný elektromobil? Nie, bude ich viacero (ony sú jazdne veľmi príjemné, ak Ti nevadia jeho nedostatky, ktoré sa týkajú logistiky, má dosť výhod), teda sa to rozloží.Ale problém je inde: D-fens počíta s celkovými nákladmi na výrobu elektrickej energie. Lenže benzín/nafta do benzíniek nenakvapká z neba. Treba vyťažiť ropu, doviezť do rafinérie, rafinovať (čo je proces náročný na el. energiu) a rozviezť. Takže po správnosti by sme mali počítať aj, koľko uhlia sa spotrebuje na rafináciu ropy - je to prekvapivo dosť.