Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

12.3.2020 v 11:00 | Nahoru | #1

Curtiss píše: Ale já jsem o LiPol baterkách nic nepsal, psal jsem o vývoji baterek obecně, tzn. o všech různých technologiích. A navíc LiPol se v autech nepoužívají, tam se používá LiIon technologie.



No a jakej je rozdíl mezi lion a lipol? Ja mel doted za to, ze liion je cela skupina technologii a lipol je jedna z podmnožin, pak jsou dalsi v závislosti na použité technologii - lifepo4, liMn atd atd v autech se toho pouziva vic, ruzne konstrukce akumulatoru

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

12.3.2020 v 11:07 | Nahoru | #2

assassin píše: No a jakej je rozdíl mezi lion a lipol? Ja mel doted za to, ze liion je cela skupina technologii a lipol je jedna z podmnožin...


Ano, to je pravda, hlavní rozdíl je v konstrukci článků a to je právě i jeden z důvodů. proč se LiPol v autech nepoužívají. Lithium je velmi nestabilní a pytlíková baterka je velmi náchylná na poškození, proto články s kovovým obalem, ať už LiIon, LiFePo, či jiné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist