Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: Kerut: cina nas sezere, protoze se tu zahrnem autama? Jsi asi o Číně moc necetl, nebo tam ani nebyl co? Tam jezdi ve mestech elektricky auta a skútry nic jinyho tam nesmi, protoze tam na emise chcipaji uz ted navic neumi nic kloudnyho vymyslet, celej Wolfsburg ted kreslí auta pro cinu kdyz nebude evropskejch lidi co delaji praci pro praci, tak tam budou vesele dal smudlat hedvábný šátky
A kdy jsi byl naposledy v Číně ty? Když jsem tam byl já, a to není až tak dávno ,tak tam v elektrice a na baterie měli tak akurát holící strojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Naposledy editováno 14.12.2020 13:01:53
-cina nas sezere, protoze jsme ji ve sve pohodlnosti uplne dobrovolne prenechali vyrobu uz skoro vseho, snad mozna krom toho automobilovyho prumyslu ale vydrz, co neni brzo bude... bejvaly doby kdy se rikalo ze cinan neumi postavit to ci ono, a ta kurva sikmooka nas rychle vyvadi z jednoho omylu za druhym
-autama se tu ucpem, protoze jsme nechali (obdobne, paralelne jako tu cinu vyrabet skoro vsechno) trh s auty prerust do naprosto gigantickych rozmeru, a vsichni kdo jsou na tom trhu nejak zavisli (nejen ti co auta realne vyrabi ale zejmena ti co je distribuuji, sam vis na automobilovem prumyslu je zavisla docela velka spousta populace) se budou zuby nehty branit nejen ze snizeni poctu aut, ale urcite i snizeni nastavene miry rustu poctu aut.. a ta mira rustu (lidove receno pokroku, ovsem ve skutecnostui toho zmineneho konzumu) je proste brutalni, a do budoucna neunosna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
osvicena monarchie tu nenastane, socialismus da-li matka priroda snad uz taky ne,... proste vyhral kapital (asi je to i spravne) ale holt se vemy dusledky z toho plynoucimi,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: maco> Tam co meli na baterky akorat holicí strojky ale asi ty smd soucastky nevyrábí coz?
Já se ale bavil co jezdilo po městě, 100% spalovací motory.
maco píše: Já se ale bavil co jezdilo po městě, 100% spalovací motory.
https://qz.com/15175...s-electric-car-boom/
Nevěřím že po městech můžou jezdit jenom elektroauta a elektromotorky a skůtry, je absolutně vyloučené že by stihli vyměnit všechny spalovací motory za elektra.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
kerut píše: assassin> cim jezdi v cine nevim, ale sazel bych ze na kole...
přesně. proto se tam prodá nejvíc aut na světě,protože je nakupujou,aby je recyklovali , nadělali z nich kola a tím zachránili planetu. čína je všeobecně známá tím,jak úzkostlivě dbá na ekologii.1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Naposledy editováno 26.12.2019 13:27:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
zajimavy/zvlastni spis je, ze se timto defakto i castecne shodnem - ja myslim ze to spottrebou/emisemi omezeni platici vylozene na centra mest je uz rozhodne racionalnejsi myslenka nez nejake plosne mereni spotreby nebo plosne diktovani euro-6 nesmyslu (o tom ze spalovaci motor nikdy nebude vypoustet barevnou duhu uz diskutovat nebudu :D) no a zaroven by to celkem hezky omezilo i tu mnou kritizovanou dopravu v centrech velkych mest (tzn nikoliv treba trasa Horo.-Veleslavin, nebo Cernak-Bolka, nybrz trasa Branik-Vodickova treba.. rozumime..) resp. naucilo lidi zrici se toho krasneho pohodli "jednovalce" (auto ve kterem se vali jeden clovek) a holt obcas pouzivat alternativy tam kde alternativy pouzivat lze (a takovych situaci je proste fakt dost, ne ze ne..)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
ono je to cely slozity, ja bych byl treba pro "eurodefenestraci" vsema dreseti, ale na druhou starnu si vubec nemyslim ze by byla EU jako takova spatna, ta "unie" evriopskych statu je jednoznacne dobra myslenka, ...jen se nam to krapet zvrhlo nekam uplne jinam nez by asi melo, nebo nez by bylo vylozene prinosne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Naposledy editováno 14.12.2020 13:02:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
example 1 kerutova motorka ma 25x vetsi emise nez vozidlo s normou euro XY, kerutova motorka ujede asi 500-100km rocne ciste pro zabavu, ...vozidlo s normou auro XY jezdi denne trasu praha-plzen (v horsim pripade brno, bratislava, viden..) kdo uskodi planete vic ?
example 2 - mame tu nemakem spravne zminenou (lec naprosto mimo kontext diskuse jako obvykle nemako vid ) prumyslovou cinu chrlici kvanta bordelu vsemi smery, kdyz budes sikanovat evropske uzivatele motorovych vozidel, pomuze to v tomto smeru ??
pokud chces chranit prirodu, jezdi elektrickym vlakem,... nakladne snizovani emisi historickeho stroje jakym je spalovaci motor je nesmysl,....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
kerut píše: nemako> hmm, a jak to souvisi s merenim spotreby a evropskejma emisnima euro normama ?
asi jako soustruh. chtěl jsem jen upozornit,že meleš hloupost ,protože se dá předpokládat,že je to tak u tebe se vším. pokud si myslíš,že číňani jezděj na kole,tak prostě žiješ v jiném světě.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
kerut píše: assassin> cim jezdi v cine nevim , ale sazel bych ze na kole... co se tyka delniku v praze...
+ asi 7 radku dlaqsiho textu...= cim se jezdi nebo nejezdi v cine nema nic spolecneho s narustem prazske automobilove dopravy, ani s narizenim EU, ani s tim o cem jsme zrovna diskutovali a ceho se tykal predchozi prispevek... dokonce nevidim souvislost ani s tim proc byla cina prve predhozena, a to ze individualni aut. provoz narostl kvuli tomu ze si lide objednavaji vsechno z ciny - nikoliv, opravdu jsem nezaregistroval ze by prahou krouzili statisicie postovnich dodavek
...krom toho je tvuj vyrok "myslis si" s mym vyrokem "nevim" (tedy i kdyby veta nebyla napsana s nadsazkou) jaksi v logickem rozporu, ale to uz bych chtel hodne vid )
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
HMS> no vzhledem k tomu ze ti regionalni kasparci si pujcuji muzejni motoraky ze slovenska,.... samozrejme ze soucasne trate na to nestaci, ale to soucasne dalnice take ne, a je rozhodne technicky proveditelnejsi navyseni poctu trati/koleji nez dalsi rozsirovani dalnic, dejme tomu ze dvojnasobnou kapacitu jeste ukormidlujes, a 4 nasobnou za pet let (timhle tempem rustu) nebo dvacetinasobnou , das to kam ???
ohledne keruta a 500km to je presne to co ti tu a dalsim celou dobu pisu - spalovak je hezka vec, ale z hlediska kvantitativniho nasazeni je to davno prezitek, a snaha vylepsovat tenhle prezitek je naprosto neefektivni ve svech smerech,a bude jeste neefektivnejsi s narustem pozadavku, je to stejny jako by ses chtel pred par set lety nevzdat koni a dneska byl kun nejrozsirenejsim tvorem na planete protoze by musel zastat vsechn dnesni dopravu chudak.. a vyhynuli kone ? ne jezdi se na nich dal, ale uz nejsou zakladnim pilirem dopravy jako kdysi...
..a stejne to same je holt potreba udelat s individualni automobilovou dopravou, pricemz elektromobil je zde (ne)reseni na urovni "kone s motorem".. nesmyslny krizenec prezitku s novejsi technologii, ona cesta to v urcitych smerech je, zejmena treba zavody, nicmene v individualni doprave je rozhodne chytrejsi treba howerboard + vlak.. kdyz novy pohon tak proc se drzet prezitku (z lenosti a pohodlnosti? pohodlne muze byt i cokoliv dalsiho, jen si to pripustit..)
E: BTW co se tyka ciny, uz jsem to psal, chova se ryze kapitalisticky.. kupuji tam kde je nejvyhodnejsi nabidka.. ilustrace - chtel jsem pruziny z perovny hostivar (mam to za rohem pesky) poslali me do prdele ze se mi na dve pruziny na zakazku muzou vysrat,... poslal jsem tu samou poptavku do INVELu do plzne, obratem odpovedeli za kolik to udelaji a jestli s budu prat nejaky atest atd.. holt jiny kraj, jiny mrav... a s cinou je to uplne stejne, pokud mi tuzemsky vyrobce/producent nic nenabizi, a cinan tuto diru na trhu vyuzije (bez ohledu na to ze ma lepsi podminky, buhvi jake dotace atd..) nevidim duvod nekoupit od cinana...
Naposledy editováno 27.12.2019 12:59:05
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
btw, videls tu postu na plzenske pres kterou ty baliky jdou ? kolik je tam lidi? a vsichni jsou v centru prahy - takze ano kvuli balikum z ciny se potrebuje spousta lidi dostat do centra prahy. Ano ti lide by nejspis obedvali i kdyby baliky z ciny nechodily .. jen by dost mozna neobedvali v centru Prahy....
Ja nerikam, ze vsichni co jezdi v praze autem to delaji jen kvuli tvejm balikum z ciny, ale naznacuju princip. Myslis, ze vsichni ti co tam sedi v aute by radeji nechodili do prace pesky do vedlejsiho baraku kdyby to slo? myslis, ze je to bavi? maji to spocitane a tak jak to delaji se jim ekonomicky vyplati...
Naposledy editováno 27.12.2019 13:06:47
BTW objednavam tak abych tu postu videl jen z dalky, uvnitr jsem byl jen jednou kdyz mi sly kapoty z malaisie od TYGAperf. (a i ty jsem uhadal bez DPH ale to je jina pohadka), balicky do celni hodnoty (udane) pod tech cca 30USD pres ni nejdou, posta je deklaruje jako bez cla a ruci za to sama (i kdyz v trackingu mas postu 120 tak jdou fyzicky z letiste/prekladiste rovnou na SPU).. nicmene OK beru argument ze veskera automobilova doprava v Pze je na celni postu a zpet
Naposledy editováno 27.12.2019 13:17:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Celý dnešní životní styl je daný jednou důležitou premisou - možností se kdykoliv kamkoliv individuálně dopravit! Za zákazníkem, pro materiál, na nákup. Většina lidí tak žije a nechce ani nemůže to změnit. Je hezký, že ty tvrdíš, že to nepotřebuješ, ale i tobě zajišťuje servis spousta lidí, co to potřebují! Instalatér či opravář čehokoli fakt nebude jezdit MHD...