Davam to jen do ameriky, kde jsou hlavy a sedla z litiny.
Slysel jsem i nazor, ze u veteranu to neni potreba az tak resit, protoze i material, ktery olovo vyzadoval, tak se po tech letech a najetych km provozem natolik vytvrdil, ze uz se dal nic nestane, lae za to nerucim.
1 reakcí na tento příspěvek Olovnatý benzin
1 reakcí na tento příspěvek Olovnatý benzin
Naposledy editováno 17.10.2018 22:53:39
monkeykoule píše: Mám japan motocykl hlava hliníková, sedla už ocelová r.v.1978. Někdy v tomto roce se tvrzená sedla zaváděli. Mám i hlavu hliníkovou těsně po roce 1970. A jsou tam sedla litinová. Tam přilívám olovo.
No tak tím osvětluješ můj příspěvek #2 ..",,..se setkal i s názorem, že je to zbytečné..."... , já do Hondy r.76 to leju, kamarád do Yamahy r.79 to nedává
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW K100 neukazuje rychloměr ,otáčk... BMW K 100 LT, BMW K 100 RT, BMW K 100, BMW K 100 RS | motrebbur | 0 | 31.3.2023 v 14:03 motrebbur |
Stránka s náhradními díly? BMW K 100 | spilmik | 7 | 13.3.2023 v 11:49 FrancisR |
Škrtící klapky BMW K 100 | Alicerny | 8 | 27.2.2023 v 16:07 gigo16 |
Vodní/olejová pumpa BMW K 100 | Alicerny | 11 | 21.6.2019 v 00:47 Alicerny |
Tachometr BMW K 100 LT, BMW K 100 RT, BMW K 100, BMW K 100 RS | Alicerny | 3 | 30.3.2019 v 14:55 Terasky |