Téma: Kufry nebo brašny
12.10.2018 v 06:26
Ahoj. Potřebuji trochu poradit. Chci si na příští sezonu pořídít zavazadla na Versyse. Originální kufry jsem zamítnul hned z rozjezdu. Nelíbí se mi. Chtěl bych něco, co po sundání zanechá co možná nejméně nosných konstrukcí. Uvažuji o některém typu látkových brašen. Máte s tím někdo zkušenosti? A jaké?

12.10.2018 v 16:45 | Nahoru | #1
Zdar, můj názor je určitě kufry . Měl jsem brašny EA 100B, dostatečně tuhé i objemné, ale po dvou výletech jsem šel stejně do kufrů. V dešti jsou brašny s pláštěnkou nepoužitelné....vyléval jsem vodu z pláštěnky , naštěstí jsem měl věci ještě v igelitce.

13.10.2018 v 13:53 | Nahoru | #2

15.10.2018 v 04:52 | Nahoru | #3
Jyndra> Díky

15.10.2018 v 04:56 | Nahoru | #4

SLAY píše: Za mě taky kufry ,navíc konstrikce co mám od givi je na bajonet a klíčem je dole během pěti minut teda mám na mysli boční.Brašny mě vyléčily když jsem je měl na fz 1 pláštenka na nich nedrže ,buď se trhne a uletí nebo uletí rovnou,měl jsem od louise i kappy žádnej rozdíl,navíc stejně aby tak nějak držely a nesjíděly ke kolu jsem si musel vyrobit boční podpěry

Díky. Mrknu se na GIVI a další. Versys 650 je přece jen o něco štíhlejší než litr. Musím najít nějakou rozumnou velikost, aby to nebyly jen dva kufry na kolech

15.10.2018 v 05:40 | Nahoru | #5

15.10.2018 v 08:02 | Nahoru | #6
A k odstrojení držáků - mám taky bajonetový Givi, skutečně stačí minuta a je to dole, ale stejně to nesundávám, akorát když to potřebuju jednou za rok pořádněji vyčistit.

A k tomu je potřeba ještě pořádnej tankvak. Mám dva - jeden mrňavej na sólo jízdu jen tak na šrajtofli, foťák a mikinu a druhej větší, co se dá ještě nafouknout zvětšovacím zipem. Oba na magnety, větší pro sichr chytám páskem kolem řídítek. Drží to jak bejk, a nádrž po 4 sezónách poškrábaná rozhodně není

16.10.2018 v 19:00 | Nahoru | #7

Slam píše: Domluv se s Rudou . Má stejnýho a má k němu originály. Nebo se ti můžu ukázat svoje boční Givi V35. Ty jsou udělaný tak, aby co nejmíň koukaly ven a Sw-Motech dělá Qick-Lock nosiče, který jsou taky sundavací a zastamdací... Jen teda přiznávám, že teď jsem se nekoukal, jestli je dělá i pro tvůj model.

Díky. Ty originály právě moc nemusím. Docela rád bych se mrknul na GIVI na mašině. Fotky strašně klamou. Určitě pojedu na Mosty. Tak to tam okouknu.

16.10.2018 v 19:03 | Nahoru | #8

-Lapchik- píše: podle fotky jezdíte ve dvou, takže jednoznačně kufry a sice co největší Není nad to, když se do nich vejde všechno včetně stanu a spacáků, zrcadla, fénu, kulmy a dalších nezbytností...ačkoliv letos se nám to tam nacpat tak úplně nepovedlo

16.10.2018 v 19:48 | Nahoru | #9

mik53 píše: To za mnou, co má sluneční clonu na nose je mladší syn , problémy s kulmou a spol (doufám) nehrozí. Jinak tankvak určitě přijde taky.

Nikdy neříkej nikdy...

16.10.2018 v 20:17 | Nahoru | #10

Slam píše: Nikdy neříkej nikdy...

Dobře se s ní vysouší boty

30.10.2018 v 07:48 | Nahoru | #11

Jen jsem to dopsal, tak to syn našel na netu. Teď už to vím

Naposledy editováno 30.10.2018 07:53:19

30.10.2018 v 10:02 | Nahoru | #12

mik53 píše: Asi nejlíp vychází Givi v35. Je tam ale nutné posunout blinkry. Nenašel jsem, jestli je přípravek na posunutí blinkrů součástí montážní sady. Nevíte někdo, jak to je?

Jen jsem to dopsal, tak to syn našel na netu. Teď už to vím

30.10.2018 v 12:04 | Nahoru | #13

Emper píše: Úplně stejné jako tyhle Givi jsou Kappa K33N .. jsou v držácích pro GIVi naprosto zaměnitelné a Filoména je na 650 vozí..úspora cca 2500-3000 tuším...

Díky
Mám nabídku na lehce použité v barvě za 6000. Mrknu na ně a uvidím. Teď už nespěchám.

30.10.2018 v 13:00 | Nahoru | #14

30.10.2018 v 13:55 | Nahoru | #15
já mám tuty a vejde se mi tam skoro všechno
...akorát já už se pak všude nevejdu

Naposledy editováno 30.10.2018 13:56:26

30.10.2018 v 14:29 | Nahoru | #16

Slam píše: Rozdíl mezi V35 a K33 je v objemu. Kappa má nižší víko, takže má o ty 2l na kufru menší objem.

.. a to se vyplatí

30.10.2018 v 14:33 | Nahoru | #17

-Lapchik- píše: já mám tuty a vejde se mi tam skoro všechno
...akorát já už se pak všude nevejdu

Ty jsou skvělé, ale za ty peníze bych asi zvolil hliníkáče.. Givi či Kappy nám na tři neděle jízdy stačily bohatě .. pravda, že na nich vozím nepromokavé vaky se stanem v jednom a ve druhém karimatky..Ale ve dvou motorkách se to samozřejmě lépe táhne a lze pak využít i prázdné sedadlo spolujezdce..
Na jedné jsme samozřejmě taky jezdili (gs1100) a tam byly big hliník kufry ...ale to už je jinej příběh
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 8 14.3.2024 v 10:57 PD5
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 jandam 26 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee
Dodatečné ceny u dealera Kawasaki Versys 650 MartyFox 14 10.3.2024 v 20:21 Ubrus1