Stává se mně často , že většinou po delší době jízdy přestane svítit kontrolka neutrálu, nebo jen svítí slabě, případně ještě taky přerušovaně pohasíná při blikání blinkrů. Druhý den už zase funguje normálně.
Asi to mělo jindy i jiný průběh - jel jsem ca 30km, zastavil na kafe a po 30minutách nešlo při vyklopeném stojánku a neutrálu nastartovat, stojánek jsem zaklopil a šlo to (jestli svítila kontrolka neutrálu už nevím).
Když kontrolka tak pohasínala, tak jsem zkusmo připojil žárovičku na kablík ke spínači k neutrálu co je pod sedlem a k + akumulátoru, a žárovka svítila normálně.
Nechápu, proč to jen po zahřátí, delší jízdě...
Díky moc Olda.
1 reakcí na tento příspěvek Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
a) při neutrálu
b) při smáčknuté spojce a stojanu nahoře (elektricky)
Na teplém motoru ti nefunguje spínač neutrálu (lidově: rozbilo se to), proto nemůžeš bez smáčknutí spojky a se stojanem dole nastartovat, varianta a) přestala existovat.
1 reakcí na tento příspěvek Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
1 reakcí na tento příspěvek Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
Já jsem zkusil vyměnit ten přerušovač na blinkry za jiny, a tím to nebylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
Naposledy editováno 09.10.2018 22:46:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
jinak vše funguje
olda33 píše: badyXV> ahoj, škoda jsem opravdu dost z ruky. Podle schéma je tam i relé na stojánek. Jen nevím, jestli by mohlo způsobovat pohasinání kontrolky neutràlu. Myslíš že jo ? To bych mohl zkusit, až to bude zase pohasínat, to relé odpojit. I bez toho by mel neutrál svítit ne?
Já jsem zkusil vyměnit ten přerušovač na blinkry za jiny, a tím to nebylo.
Neser se s relém, když je to ve spínači. Jestli ti něco říká teplotní délková roztažnost, tak to je důvod, proč to nefunguje za tepla. V tom plastovém víčku je odrbaný plechový kontakt a ten musíš spravit, nebo komplet vyměnit..
Naposledy editováno 11.10.2018 08:27:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
klidně bych spínač neutrálu vyměnil, ale nejspíš to tím nebude, když kontrolka blikala-pohasínala spolu s blinkry, tak jsem odpojil modrý drát pod sedlem -k spínači neutrálu a připojil k němu žárovičku a k ní ještě k + akumulátoru, žárovička svítila, neblikala. Když jsem hned potom zase spojil modrý drátek ke spínači neutrálu, tak zase kontrolka blikala, pohasínala. Tak logicky asi není chyba ve spínači neutrálu , který spíná -/ kontrolce neutrálu, ale + ke kontrolce neutrálu nebo leda ještě někde dál , kam vede modrý drát -od sedla,třeba ta "dioda" několik do sebe zalitých diod ....ale myslím, že jsem i ty zkoušel odpojit a zlobilo to dál...už fakt nevím. Dnes jsem to chtěl zase vyzkoušet, ale neutrál fungoval ? Tak nevím co hledat.
1 reakcí na tento příspěvek Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
Tobě přeci nemůže jít kontrolka neutrálu, jestli to dobře chápu sorry
Naposledy editováno 11.10.2018 00:55:52
1 reakcí na tento příspěvek Po jízdě ca 2 hodiny "zlobí" kontrolka neutrálu
Podle všeho co píšeš, musí být ta závada v kabeláži někdy mezi pojistkou (i ta může mít zoxidované kontakty) a kontrolkou, nespíš v samotném panelu kontrolek. Podle schématu (1988, UK), je živý vodič propojený s kontrolkou stavu paliva a pak už to jde rovnou k pojistce. Modrý drát je kostra na spínač neutrálu.
olda33 píše: badyXV> promiň, ale já opravdu nemám problém nastartovat, když mně jednou po návratu z obědu nešlo nastartovat, protože jsem měl vyklopený stojánek+neutrál, ale nesvítila kontrolka neutrálu, tak jsem jednodušše zaklopil stojánek a už to šlo. Rád bych opravil občas neukazující kontrolku neutrálu, to mně vadí jen když stojím na křižovatce , abych viděl , že tam už mám neutrál.
Tobě přeci nemůže jít kontrolka neutrálu, jestli to dobře chápu sorry
No ted mi nefunguje ale mně to neva,právě proto že ti to nestartuje s vyklopený stojánkem bych to řešil protože vše je hlídaný a když něco nefunguje jak má tak pak nedostane řídící jednotka impuls a nepošle ho dal a nestartuje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10401 | 24.2.2024 v 11:46 rancher |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |