po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> No nevim jestli to je cesta vzit vyfuky z RS250. NF5 ma rozevreni valcu 90, takze OK ale valce z NSR 500 maj urcite jinak kanaly, jsou o generaci jinde, takze to uplne fungovat nemusi. Na druhou stranu by se nabizelo vzit vyfuky z novejsi NX5, ta bude mit kanaly podobne jako NSR 500, ale ma rozevreni valcu mensi, tusim ze 75 stupnu, takze vyfuky nebudou pasovat a budou se muset rezat a varit. Mozna by slo z tech NX5-tek pouzit tvar a delku a udelat podle toho svoje na rozevreni 90.
No tak změř časování výfuku a "průměr" výfukového kanálu. Pokud to bude stejné či podobné s NX5, tak tudy vede cesta.
Pak to odbrdis a uvidíš.
Já šel stejnou cestou a výsledek se dostavil. Prvně jsem šel cestou výpočtu a to bylo k ničemu. Těch početních metod je spousta, hodně se rozchází a která je ta správná? A udělat výfuky je obrovská hromada práce! Já si k vůli tomu koupil svárecku
Nejlepší by bylo, kdyby ti je někdo půjčil, ty je tam nějak "pripevnil" a odbrzdil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše:
Nejlepší by bylo, kdyby ti je někdo půjčil, ty je tam nějak "pripevnil" a odbrzdil.
Naše nedělní myšlenkové pochody jsou dost podobný