globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

4.9.2019 v 19:56 | Nahoru | #1

mito7 píše: Udivuje mě, že je tam tolik "hluchého" objemu a ani nejsou setrvačníky opracované. Jak vypadají kartery? Ten spodní objem se neřeší?



Čau, možno do tej kľuky ešte idú namontovať nejaké vložky z plast, alebo z hliníku.. Kľuka u 2T musí mať predsa čo najmenej prázdneho miesta.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

4.9.2019 v 21:39 | Nahoru | #2
krokoš> To má smysl na pérákovi, kde potřebuješ kompresi pod pístem, aby jsi vytlačil spaliny z válce do výfuku a ne obráceně. U silniční motorky, která jezdí od 8-9 tisíc výš, a kde výměnu směsi ve válci zajišťuje výfukový rezonátor, je nějaká minimalizace spodního objemu k ničemu, s jazýčkovým sáním někdy i na škodu. Takže se v diskusi vracíme o 11 stránek zpět: https://www.motorka...mp;pgr=5#goto9733077
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist