globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




3 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

19.10.2018 v 10:57 | Nahoru | #1
Protože to tak rychle měněj, že na to nemají čas se tím zabývat. Kdo by se s tím desítky hodin leštil, když to za pár hodin zahodí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

19.10.2018 v 11:41 | Nahoru | #2

mito7 píše: Protože to tak rychle měněj, že na to nemají čas se tím zabývat. Kdo by se s tím desítky hodin leštil, když to za pár hodin zahodí



na zavody se vsechno stokrat preventivne meni, rozebira, vyrabi se prototypve dily a honi se kazdej konik a pak se vykaslou na lesteni, protoze to je pracny a stejne se to po zavode zahodi

ono je to s tim lestenim jak pise beranidlo, je to spis na skodu nez o uzitku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.10.2018 v 13:05 | Nahoru | #3

mito7 píše: Protože to tak rychle měněj, že na to nemají čas se tím zabývat. Kdo by se s tím desítky hodin leštil, když to za pár hodin zahodí



Jde o proudění a tam lesklý povrch má velký odpor. Pokud chceš docílit lepšího plnění, musí být povrch hrubý, nejlépe opískovaný. Tím docílíš lepšího laminarniho proudění...

Proč myslíš, že golfový míček má ty důlky. Bez důlků by nelítal tak daleko.

Těmi lesklými kanály zhoršíš výplach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

31.10.2018 v 10:22 | Nahoru | #4

mito7 píše: Protože to tak rychle měněj, že na to nemají čas se tím zabývat. Kdo by se s tím desítky hodin leštil, když to za pár hodin zahodí



Nevim jak to je u 125-ek a 250 dvouvalcu, ale vim ze treba NSR500v2 ma ty intervaly celkem dlouhy. Jasne je to dvounasobny objem na valec, ale stejne mit 140 koni z pullitru v2 je mazec. Jedno kolo na okruhu v zavode vyslo na tehle mrse na cca 2000 korun (rozpusteno na servisni naklady, palivo a spotrebak). Typickej zavodni vikend zacinal za hranici 100 tisic korun v servisu motoru. Kdyz se menila klika kvuli najezdu tak to bylo trikrat tolik.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist