globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.10.2018 v 13:05 | Nahoru | #1

mito7 píše: Protože to tak rychle měněj, že na to nemají čas se tím zabývat. Kdo by se s tím desítky hodin leštil, když to za pár hodin zahodí



Jde o proudění a tam lesklý povrch má velký odpor. Pokud chceš docílit lepšího plnění, musí být povrch hrubý, nejlépe opískovaný. Tím docílíš lepšího laminarniho proudění...

Proč myslíš, že golfový míček má ty důlky. Bez důlků by nelítal tak daleko.

Těmi lesklými kanály zhoršíš výplach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

31.10.2018 v 06:53 | Nahoru | #2

dakarista píše: Jde o proudění a tam lesklý povrch má velký odpor. Pokud chceš docílit lepšího plnění, musí být povrch hrubý, nejlépe opískovaný. Tím docílíš lepšího laminarniho proudění...

Proč myslíš, že golfový míček má ty důlky. Bez důlků by nelítal tak daleko.

Těmi lesklými kanály zhoršíš výplach


A ty různý nedostatky v odlití kanálků (hrby, díry) nepřesnosti slícování s karterem, přesahující, nebo zase drážka při úzkém těsnění - to je vše záměr pro zvýraznění turbulentního proudění ke snížení odporu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist