globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

31.10.2018 v 06:53 | Nahoru | #1

dakarista píše: Jde o proudění a tam lesklý povrch má velký odpor. Pokud chceš docílit lepšího plnění, musí být povrch hrubý, nejlépe opískovaný. Tím docílíš lepšího laminarniho proudění...

Proč myslíš, že golfový míček má ty důlky. Bez důlků by nelítal tak daleko.

Těmi lesklými kanály zhoršíš výplach


A ty různý nedostatky v odlití kanálků (hrby, díry) nepřesnosti slícování s karterem, přesahující, nebo zase drážka při úzkém těsnění - to je vše záměr pro zvýraznění turbulentního proudění ke snížení odporu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

31.10.2018 v 07:48 | Nahoru | #2

mito7 píše: A ty různý nedostatky v odlití kanálků (hrby, díry) nepřesnosti slícování s karterem, přesahující, nebo zase drážka při úzkém těsnění - to je vše záměr pro zvýraznění turbulentního proudění ke snížení odporu?



Špatně jsi to pochopil. Povrch by měl být hladký, bez překážek, ale struktura povrch hrubá. Jako by opískovaný, třeba povrch z pískové formy také nevadí. Spis vadí různé překážky, výčnělky

Naposledy editováno 31.10.2018 07:49:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist