po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
mito7 píše: A ty různý nedostatky v odlití kanálků (hrby, díry) nepřesnosti slícování s karterem, přesahující, nebo zase drážka při úzkém těsnění - to je vše záměr pro zvýraznění turbulentního proudění ke snížení odporu?
Špatně jsi to pochopil. Povrch by měl být hladký, bez překážek, ale struktura povrch hrubá. Jako by opískovaný, třeba povrch z pískové formy také nevadí. Spis vadí různé překážky, výčnělky
Naposledy editováno 31.10.2018 07:49:33