globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

15.10.2018 v 18:03 | Nahoru | #1

mito7 píše: Kdo ten krouťák do toho závaží dá? (těžší setrvák motoru "vyrobí" vetší výkon na brzdě?).



vim o jednom co na TL1000 ubral na setrvaku co slo a motorka jede asi jako kdyby mela o 20koni min :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

15.10.2018 v 20:00 | Nahoru | #2
assassin> No jo to je taky pekna blbost. Ubrat trochu lze a dvouvalci to prospeje, ale kdyz uberes moc, je to k nicemu.

Proc se vlastne montuje setrvacnik? Protoze se do nej uklada energie z pracovni faze motoru na ty nepracovni. Takze logicky nejvic hmoty na setrvacniku potrebuje jednobuch, dvouvalec je na tom o 100% lepe protoze ma valce dva, ale u twinu jeste hraje roli konfigurace a presazeni cepu na klice. U ctyrvalce je to v pohode protoze co 180 stupnu to jeden zazeh a novy zacatek pracovniho cyklu. Dvoutakt pali v kazde horni uvrati takze tam to taky nevadi.

Nevim jak je na TL1000 presazena klika, respektive vim, jsou obe ojnice na stejnem cepu uprostred takze maji horni uvrat 90 stupnu od sebe, ale nevim poradi zapalovani. Takze pokud to je za sebou jako big bang tak pak je 630 stupnu nepracovnich coz je hrozne moc a ten motor bez setrvaku by vibroval jak zaba na hutneni podkladu. Spis budou palit po 450/270 stupnich a to je proste taky strasne noc na nejake ubirani gramu na setrvaku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

16.10.2018 v 08:50 | Nahoru | #3

assassin píše: vim o jednom co na TL1000 ubral na setrvaku co slo a motorka jede asi jako kdyby mela o 20koni min :D



Tak ale zase kdyz reknes A, rekni i B. Kdo chce zivejsi projev na Duc, tak si montuje lehky setrvak. Asi tam bude nejaky optimum, ktery bude odpovidat stylu jizdy. Na bublani prirodou bude k nezaplaceni setrvak, jak na parnim valci a na okruh bude zase lepsi lehky setrvak. Nebo se mylim a Ducati Course light flywheel je jen mytus?

Naposledy editováno 16.10.2018 08:54:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist